Inflatie de cretini

Cat de cretin trebuie sa fie un om, sa ceara mutarea unui cuib de berze? Si cat de idiot un altul care sa si aprobe? Nu pot sa inteleg si pace. Cum poti avea insomnii din cauza „zgomotului” facut de o barza? Eu n-as putea dormi sa stiu ca retardatul imi este tata… Cum poti sa te mandresti cu cat de educat esti, sa te hlizesti la tv (doar ai ajuns vip!) cand te scoate din minti si te dai cu curul de pamant din cauza mizeriei si stricaciunilor facute de o barza? Eu as intra in pamant sa-i fiu fiica… Daca i-as fi nevasta, de la acest cuib de berze i s-ar trage divortul! Mi-e scarba de „oamenii” care inca traiesc pe acest amarat de Pamant. O astfel de stire mi-a stricat o parte din minunatul sfarsit de saptamana😦 .

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Inflatie de cretini

  1. racoltapetru6 spune:

    Cred că omul în cauză are ceva probleme la mansardă!🙄

  2. Alex spune:

    Am văzut ştirea şi m-a indispus la fel de tare. Nu înţeleg laşitatea celorlalţi, Cuibul era pe un stâlp de curent situat la stradă, deci nu în curtea individului. De ce oamenii din sat, primarul, poliţistul nu l-au pus la punct pe acest tembel?Nu îl deranja cu nimic prezenţa de atâţia ani a acelui cuib de berze. Societăţile pentru protecţia animalelor ar trebui să-l ia la refec pe acest individ bolnav la cap. Care mai şi afirma cu cinism că „asta-i pohta ce-am pohtit!??”
    Bine spus: inflaţie de cretini!😦

    • Mirela spune:

      S-au chinuit un pic sa-l distruga, era bine inchegat, carasera pasarile alea crengi si pamant sa il lege bine, le-a luat o gramada de timp sa-l faca suficient de mare si sigur, ca sa fie puii la adapost in el. Apoi vine Gâgă si-l da jos cu ranga, ca era hotarare de guvern publicata in Monitorul Oficial ?! :))) Ce griji au unii bipezi… Pasarile alea nu cereau nimic nimanui, nu vroiau decat sa isi vada de treaba, evitand oamenii si alte animale periculoase, acolo sus. Ti-ai gasit… le-a invins „spiritul civic” , ala care nu se mainifesta in situatii cand ar trebui, ci numai atunci cand e absolut stupid. Oricum, bine ca nu apucasera sa depuna oua, ca precis nu-i oprea asta de la „initiativa cetateneasca” .

    • cafeauata spune:

      Mai mult, Alex! Un cretin de ministru a dat aprobare!!! Asa sa le ajute Dumnezeu!

    • cafeauata spune:

      Nu-i motiv de bucurie😦

  3. Georgeta Popoiu spune:

    Omenirea se confrunta cu probleme foarte grave, a inceput demult un razboi psihologic care poate pleca si de la deranjul unui ” cuib de berze ”, pana la implantul cu cip si autodistrugere planetara, stiu bine ce spun ! Uitati-va in urul vostru si veti vedea tribunalele pline de parinti si copii, frati si surori care se omoara intre ei, pentru un copac, un gard, un teren, ptr orice, dar ei nu vad ” padurea de copaci ” ! Cat ei ce cearta intre ei, baiatii destepti ne jefuiesc tara si ne lasa murotori de foame sau emigranti, este o diversiune, disimulare ….. oare pe acel om, nu-l deranjeaza ceva mult mai drastic decat cuibul de berze ?

    • cafeauata spune:

      Cine si ce vrea sa faca cu si din noi, nu stiu. Clar este ca noi singuri ne tampim. Si omul nu parea a fi cineva cu griji multe, sa cred ca grijile i-au spalat inteligenta. Pur si simplu este un nemernic si sper din suflet ca raul facut sa i se intoarca!

  4. Mirela spune:

    Eu chiar nu intelesesem cu ce anume l-a deranjat cuibul, dar daca de zgomot era vorba…. ma intreb ce fel de zgomot ? Sunt sute de cuiburi de berze pe stalpi, la sate, si pana acum n-am auzit pe nimeni sa se planga in vreun fel de ele . Ma gandeam ca mie mi-ar face bine sa am asa ceva langa casa, mi s-ar parea o binecuvantare si o mandrie, ca e langa mine si se simte bine famila de berze, nederanjata de nimeni.
    Si alta aberatie, cica i-au mutat cuibul la o distanta de 600 m de locul acela si spera ca pasarea sa nu fie derutata de asta …. pai nu va fi, ca habar n-are de mutarea lor si mai mult ca sigur o sa-si refaca cuibul exact acolo ! N-au facut decat sa-i complice viata animalului, absolut degeaba.
    Si da, unii umanoizi (multi, cred) sunt din ce in de mai afectati la cap, asta am observat-o demult doar ca uneori vezi manifestari noi, absolut jenante. Nenea ala probabil a vrut sa se vorbeasca de el in lume si daca n-a gasit ceva de bine, a avut o idee de prost cu care s-a facut remarcat. Desi vezi ca daca te-ai fi uitat la el fara sa stii nimic, nu parea periculos in ganduri. De unde concluzia ca nu mai poti avea incredere nici in cei care arata normal, e cam trista constatarea.

    • cafeauata spune:

      Zice el ca l-a deranjat clampanitul berzelor noaptea, in asa hal ca nu putea sa doarma. Nu va putea nici de acum inainte, ma voi ruga sa sfarseasca de oboseala cronica. Asa o greata m-a apucat, de l-as baga dupa gratii pe veci, sa nu mai vada pana de barza, veci! Pacat ca nu realizeaza nici el si nici ministrul, cat de idioti sunt… Sper sa fie unicul caz de acest fel😦 .
      Se autodistruge specia, Mirela!

      • Mirela spune:

        Aiurea, cred ca berzele dorm si ele noaptea, nu stau sa clampane fara rost. Ba chiar ele se culca imediat cum apune soarele, spre deosebire de masinile care ii trec omului ala pe la poarta si care fac incomparabil mai mult zgomot deranjant . Dar daca pe alea nu le poate opri, si-a aratat muschii cu berzele…. ce naiba sa mai zici ?

  5. Poteci de dor spune:

    Eu mi-am stors creierii să înțeleg ce anume făceau berzele alea de îl deranjau pe bipedul ăla care se dădea deștept și nesimțit de arogant. Nu am înțeles nici acum.

    • cafeauata spune:

      Il deranja simpla lor existenta, cred. Ca „zgomotul” nu a suparat pe cineva vreodata. Este omul care se crede cel mai destept din sat, iar tampitul de ministru i-a dat dreptate!

  6. Zina spune:

    Eu cred că omul e bolnav de nervi și îl deranjează clămpănitul berzelor. Și mai cred că e complet rupt de natură, dacă nu poate să se bucure că are alături de casă niște păsări frumoase și folositoare, indicatoare ale unui mediu (încă) nepoluat. Și bănuiesc că, în sinea lui, e un om nefericit și neîmpăcat cu el însuși, așa că deja este pedepsit pentru gestul lui…

    • cafeauata spune:

      Asa sa fie in zilele noastre taranul roman? Astuia i se potriveste numele de marele handicapat roman, cred ca e de cartea recordurilor in prostie. Toate genele rele ale neamului s-au adunat in ADN-ul astuia! Inca nu e destul de mare pedeapsa, Zina!

  7. arakelian spune:

    Stai ca nu pricep, in Ro pot cere mutatul unui vecin ca face zgomot si mizerie?😀

  8. Naica spune:

    ….Ministrul mediului etc. este d-na Rovana Plumb :s-au gasit prin ”intelepciune” si telepatie !Sa-i dorim,ce le-a dorit el berzelor, si poate d-na …sa-si mute ”cuibul” in alta parte !

    • cafeauata spune:

      Si daca s-ar duce toti, in stol, tot ar fi prea tarziu😦 !
      Eu am ajuns sa regret ca nu mi-am mutat cuibul acum ceva ani! Pe zi ce trece imi este tot mai greu sa ma bucur de ce este in jurul meu…

Lasă un răspuns

