In loc de flori

Probabil multi ar spune ca am reactionat aiurea atunci cand sotul meu a vrut sa-mi cumpere flori de 8 martie. I-am spus sa „nu”. Inca am freziile din 19 februarie, e drept uscate, plus o garoafa si o creanga de matisori. Doar pentru ca e ziua femeii, nu e cazul sa cheltuiasca pe flori, am zis. Dar… Mi s-a pus pata pe o bratara si am considerat ca tine loc perfect de flori. Si numai de dragul culorii si tot merita, zic eu. Asta este!

bratara portocalie

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la In loc de flori

  1. fosile spune:

    Si?
    Sotul tau n-a zis nimic?

  2. Zina spune:

    😀 Tare sunteți comici ! Ei, dacă ai vrut brățară foarte bine că ți-a luat-o. S-o porți sănătoasă !

  3. adailton spune:

    cât se exagerează şi cu această zi…mă refer la sărbătorirea în sine nu la importanţă

  4. racoltapetru6 spune:

    Tare pragmatică mai ești!😉
    Semeni cu soră-mea, care preferă o ciocolată în locul unei garoafe proaspete!🙂

  5. Alex spune:

    Flori, bratara, ce mai conteaza? Gestul conteaza si ca n-a trecut ziua fara o bucurie.
    O primavara frumoasa in continuare si numai bucurii!🙂

  6. Bursucel spune:

    Aș spune că ai reacționat practic. Brățara o vei putea purta mereu. Sau doar când îți vei dori. Dar am siguranța că de fiecare dată îți va fi bucuria neștirbită.😉
    P.S. Știi, gândesc că lumina iscată de fiecare floare primită e umbrită cumva de perspectiva ofilirii…

    • cafeauata spune:

      Poate putina feminitate sensibiloasa n-ar fi stricat, dar n-a fost sa fie. Bucuria este mare si numai cand o privesc🙂 , iar cand o port, nimeni nu-i ca mine!
      Daca reusim sa vedem doar floarea primita, fara sa anticipam ce se va intampla e ok. E drept, dupa cateva zile incepem sa ne intristam cand – orice am face – vedem cum „imbatraneste”.

  7. ghemulet spune:

    Sa o porti cu mare drag.este extrem de draguta si categoric are o culoare foarte placuta..plus ca o sa tina muult mai mult decat florile :

Lasă un răspuns

