Bratari – de martisor

Prin daruirea unui martisor, daruim ceva din noi. Este primul an in care am trecut peste sentimentele pe care le incerc la locul de munca si am facut – daruit cate un martisor fetelor. Poate asa se va face „transfer” de coloana vertebala si de drag de dreptate.

Sa va fie lunile de primavara asa cum le doriti!

bratari martisor

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

35 de răspunsuri la Bratari – de martisor

  1. racoltapetru6 spune:

    Primește, te rog, și din partea mea, un mărțișor virtual izvorât din inima mea zvăpăiată!🙂

  2. july spune:

    Primavara frumoasa, Cafelutza! Sunt cu noroc bratarile tale.😀

  3. Poteci de dor spune:

    Ohh, ce frumoase sunt!!!

  4. yousef59 spune:

    Să-ţi fie primăvara cu cer senin şi multe flori!

  5. Zina spune:

    Mi-e necaz că nu sunt și eu printre colegele tale. Sau măcar că nu sunt la Cluj !😀

    Primăvară fericită, Cafeluță dragă !❤

    • cafeauata spune:

      Nu e cazul sa-ti doresti sa fii printre ele, poate le-ai semana😦 . Dar ca nu esti in Cluj, asta da, poate sa fie motiv de necaz🙂 !
      Sanatate si bucurii sa fie si in curtea voastra, Zina!

  6. ghemulet spune:

    O primavara frumoasa si multa veselie sa fie in jurul tau…

    „Șiruri negre de cocoare
    , Ploi călduțe și ușoare,
    Fir de ghiocel plăpând,
    Cântec îngânat în gând,
    Sărbătoare…
    Zumzet viu prin zarzări.
    Oare Cântă florile la soare?
    Că pe crengi de floare pline
    Nu știi: flori sunt, ori albine?
    Pentru cine?…
    Pentru tine, primăvară,
    Care-aduci belșug în țară,
    Care vii,
    Peste câmpii,
    Cu bănuți de păpădii
    Și cu cântec de copii!”

  7. coco spune:

    chiar frumoase!!!

  8. acuarele spune:

    O primavara cu sanatate si multa bucurie in suflet!

  9. Naica spune:

    Sunt foarte frumoase si deosebite martisoarele tale, sa te bucuri de ele, pentru ca sunt create de tine !
    O primavara cu bucurii !

  10. Bursucel spune:

    Mmmm, tare frumoase mai sunt!❤
    La mulți ani!🙂

  11. ghemulet spune:

    O primavara frumoasa sa ai draga mea…Flori,dragoste si bucurie sa iti aduc anoul anotimp

  12. Mirela spune:

    Ti-am obosit catelul in seara asta, ca daca tu absentezi trebuie sa se ocupe cineva si de el . Apoi i-am dat si sa manance, ca aveam mustrari de constiinta. De Jessy zic, nu de teckel🙂

Lasă un răspuns

