Am reusit

Sa ajung la patinoar! Chiar mai mult, sa patinez! Desi, fie vorba intre noi, mai mult am stat pe margine decat „m-am dat”, dar exista o explicatie: patinele mele cumparate acum zece ani de la second-hand n-au fost ascutite veci. Pline de rugina, neascutite, cum sa ma ajute sa iau viteza? Putin nesigura, am alunecat doar cat am dat din picioare, din inertie nu inaintam aproape deloc. Poate cu asta am avut noroc si n-am cazut niciodata🙂 . Le-am lasat la „cosmetizat”, sambata imi voi face de cap cu ele ca noi. In definitiv, important este ca am iesit si voi mai iesi iarna asta pe gheata, nu? Aproape ca acum treizecisi… de ani.

patinaj

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Am reusit

  1. Și eu am fost pe la începutul lunii ianuarie la patinoar. A fost super! Am învățat-o pe o bună prietenă de-a mea să patineze. Îmi aduc aminte că prima dată la patinoar eram atât de nesigur încât mă țineam strâns de brațul unei alte fete. Văzând-o pe ea cât de lin patinează și cât de sigură e pe mișcări m-a ajutat să am încredere în mine și să-mi „dau drumul”🙂.
    Felicitări că ai ajuns la patinoar!

    • cafeauata spune:

      Eu am invatat cam singura, cu cazaturile aferente, acum muuulti ani. Am facut o pauza de 20-25 de ani, apoi am indraznit din nou sa ma urc pe patine. Nu mai este la fel de usor, dar e tare bine!🙂

  2. Mirela spune:

    Bravo, si mai bine ca au fost patinele asa ca poate daca erau ascutite pateai oarece pe gheata…. acum macar ti-ai reamintit reflexe si data viitoare e mai simplu. Eu n-am patinat ever….. in schimb cum da caldura ma duc cu cineva sa joc mai intai tenis la perete si apoi si pe teren, un pic. Pentru prima oara in viata, ca mai bine mai tarziu decat deloc😉 Hai ca se poate orice daca vrei, parca asa se spune.

    • cafeauata spune:

      Se poate, sigur! Nu stiu de ce unora le este frica de patine, in cel mai rau caz te descalti si gata. Acum nici eu nu sunt cine stie ce artista, dar macar alunec putin pe acolo, pun adrenalina in miscare… Mi-e dor de tenis la perete, mai exact la zidul meu din spatele blocului…

  3. fosile spune:

    inseamna ca anul asta va fi un record.De doua ori…
    Poate ca mai mergeti si poate ca va deveni obisnuinta,nu?
    Felicitari si La multi ani!

  4. alexandraitu spune:

    Eu la patinoar intru pe două picioare și ies pe patru! :)))

  5. racoltapetru6 spune:

    Sunt curios cum te vei descurca sâmbătă, dacă ai curajul să te mai dai!🙂

  6. Nu am fost in viata mea la patinoar desi este un lucru pe care mi-l doresc inca de mica, insa teama de a-mi rupe ceva este mai mare decat dorinta de a pune piciorul pe gheata. Sper ca intr-o zi sa depasesc temerile si sa-mi pun patinele in picioare.

  7. Poteci de dor spune:

    Uai, ce poftă mi-ai făcuuuut. Eu aveam patinoarul în faţa blocului. Asta înseamnă că în copilărie am fost patinatoare mare. Eh, fost-ai lele că n-am mai patinat de.. hăhăăă…. musai să încerc şi eu. Hai că te-ai descurcat bine!

  8. Alex spune:

    Îmi închipui ce bucurie! Nu m-am dat niciodată cu patinele, dar îmi place să privesc de pe margine iureşul vesel al celor care nu ratează această distracţie a iernii.
    O zi frumoasă!🙂

    • cafeauata spune:

      Si nu esti tentat sa incerci? O iei pe sotia ta si pe Sara si… la patinat! Poate iarna asta nu veti mai avea ocazia, dar din decembrie se poate.
      Saptamana reusita sa va fie!

Lasă un răspuns

