Un soare care rade

Sefa a primit un buchet superb de flori, crini imperiali si gherbera. O gherbera s-a rupt, iar fetele au pus-o singura in apa, pe biroul meu. Ce surpriza cand am urcat la calculator! Am aflat o smecherie: aceasta floare isi revine spectaculos si „traieste” mai mult, daca in apa se pun cateva picaturi de otet. Singura varianta pe care o am este sa zambesc de fiecare data cand ma asez pe scaun. Nu se poate altfel, la cat de frumos rade ea, cu ursuletul pe nume 2013 in spate…

Sa fiti buni si frumosi, voi cei care treceti pe aici!

gherbera

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Un soare care rade

  1. Poteci de dor spune:

    Nu ştiam trucul cu oţetul dar e de ţinut minte.

  2. acuarele spune:

    Ganduri gingase lasi de fiecare data aici, iar aceasta floare e o minunatie! Te sarut!

  3. Mirela spune:

    Cata frumusete poate sa fie intr-o floare ! Multumim pentru ca o imparti cu noi, ne incanta sufletul la fel ca si voua🙂 O saptamana luminoasa sa ai !

  4. Cristian spune:

    Vorbesc şi eu deşi ar trebui să tac… Dar eu ştiu că floarea asta se cheamă gerbera, fără „h”. Greşesc eu ?😳

    • cafeauata spune:

      De ce sa taci? Cineva care stie, e bine sa dea mai departe. Uite asa l-am intrebat pe google si mi-a raspuns ca aceasta minunatie si-a primit numele in cinstea naturalistului german Traugott Gerber, deci e clar fara „h”!
      Cu toata rusinea, multumesc!

  5. july spune:

    Imi plac toate florile galbene .

  6. fosile spune:

    E frumoasa, ca zimbetul tau.
    Si indiferent ca-i spui pe romaneste sau pe englezeste, e aceiasi floare.
    Saru’mina!

    • cafeauata spune:

      🙂🙂
      Gerbera nu e din engleza, este numele unui naturalist neamt in cinstea caruia i s-a dat acest nume. Am citit si eu pe wiki, ca altfel nu stiam. Oricum, asa cum spui, este aceeasi floare!
      Zile cu zambete!

  7. racoltapetru6 spune:

    Cu o așa floare în față, ca un soare ce nu te arde, altfel trece ziua de muncă!🙂

  8. ghemulet spune:

    Si mie imi place gerbera…Tin enorm de mult asa este.o alta floare care se considera a fi „demodata” este garoafa.Le ador si tin atat de mult in vaza…Flori simple,de orice fel….ne aduc zambete mai mari si mai sincere decat un impunator un crin imperial….
    Tie firul de gerbera ,mie ghioceii de la dragul meu…
    Te imbratisez!

    • cafeauata spune:

      N-am nicio retinere nici la garoafe, doar sunt atat de frumoase cu nenumaratele lor jupoane🙂 !
      Am fost o data pe munte, la strans ghiocei. Am ajuns acasa fara niciun fir, chiar daca poiana era plina. Mi-a fost mila…
      Imbratisari si tie!

  9. Zina spune:

    Adorabilă floare, soare în miniatură ! Și mie îmi place să am peste tot pe unde lucrez măcar câte o floare viu colorată.

    • cafeauata spune:

      Asadar n-am gresit cand am spus ca toti patronii ar trebui sa puna o floare la locul de munca al angajatilor🙂. E drept insa ca fiecare ar putea sa-si puna si singur, dar eu stiu de ce nu-si fac o bucurie? Poate pentru ca (in general) locul de munca este considerat unul nu foarte prietenos, de unde asteapta lumea sa scape cat mai repede.

      • Zina spune:

        Foarte bine ai spus, Cafeluță ! De ce să nu ne facem și singuri viața mai frumoasă și să nu mai așteptăm de la alții ?…
        Cât despre locul de muncă, chiar dacă unii abia așteaptă să scape cât mai repede, tot trebuie să stea opt ore pe zi, așa că e alegerea lor să stea într-un loc urâcios sau într-unul ceva mai atrăgător.

        Zi frumoasă, draga mea !

    • cafeauata spune:

      Toate saptamanile sa ne fie fara suparari, tuturor!

  10. Gabriela spune:

    Uite-așa a ajuns soarele pe biroul tău! Inflăcărând obrajii unei flori.🙂

Lasă un răspuns

