O papusa – Blythe Tootsie

Am dat in mintea copiilor! Daca as gasi-o la mall, a mea ar fi! Numele ei este Blythe Tootsie. Sursa: Google.

Tootsie1

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la O papusa – Blythe Tootsie

  1. july zice:

    Daca o gasesti, vreau si eu una ! :))) E deosebita .

  2. Alex zice:

    Tare simpatica este! Ciufulita si asa ochioasa! N-am vazut pe la noi asa ceva. Poate o sa o gasim prin magazinele noastre.
    Numai bine! 🙂

    • cafeauata zice:

      Are un farmec aparte, iese in evidenta chiar si printre surorile ei. Nu am vazut nici eu, n-am gasit nici pe site-uri, dar nu se stie… Varianta mare are 30 cm, iar cea mica 11. Deci trebuie cautata la jucariile mici si scumpe.

  3. Ar trebui făcută în serie, la concurență cu Barbie! 😉

    • cafeauata zice:

      Asa a si fost conceputa, Petru. Numele ei este Blythe si a fost „construita” in 1972, ca rivala a lui Barbie. Doar ca n-a avut succes atunci, numai dupa 2000, cand au inceput japonezii sa o fabrice. Exista o adevarata industrie in spatele ei.

  4. fosile zice:

    Seamana cu tine.
    Cautam.

    • cafeauata zice:

      🙂 🙂 🙂
      Deja am cautat, dar pe Tootsie (asta este numele ei personal, pe langa Blythe) nu am vazut-o nici macar pe eBay! 😦 Perseverenta este mama succesului, asa ca…
      Zile cu zambete!

  5. Dr.Cris zice:

    Pe mine ma sperie astfel de papusi. Ma duc cu gandul la Chucky! Creepy!

    • cafeauata zice:

      Asa spun si eu! Dintre toate papusile Blythe, doar Tootsie mi s-a lipit de inima…

      • Zina zice:

        Nu s-o găsi prin alte țări ? Dacă se găsește, când vom pleca, mai spre vară, promit că îți iau una ! 🙂

        • cafeauata zice:

          🙂 ❤ Ma ciupesc sa vad daca nu cumva visez! Multumesc, draga Zina!
          Prin alte tari poate sa fie si Tootsie pe raft, dar sigur e scumpa. In mall am gasit intr-un magazin 2-3 variante, dar niciuna nu era creata si (in plus) avea in aceeasi cutie si cateva animalute. Eu o vreau doar pe Tootsie, asa ca nu stiu cum va fi… Pe eBay n-am gasit-o 😦

  6. Zina zice:

    Ce ținută asortată ! E de-a dreptul elegantă păpușa asta ! 🙂

    • cafeauata zice:

      Da, da! Nu i se vad cizmele, au aceeasi culoare cu geanta 🙂 Si se pot cumpara nenumarate tinute, pentru orice ocazie. Este o nebunie, nu alta!
      Te imbratisez, Zina draga si pup fetele!

  7. totulpentrusuflet zice:
    • cafeauata zice:

      Multumesc! Plecand de la acest link, am facut cercetari adevarate si acum stiu ca o cheama Blythe Tootsie, ca prima astfel de papusa a fost creeata in 1972, iar acum o fabrica japonezii. La noi am gasit pe site-uri doar surori de-ale ei de cumparat, din pacate.

  8. Mirela zice:

    Le văd în linkul de mai sus și cred că sunt un fel de păpuși pentru reclame și prezentări diverse, s-ar putea sa nu fie jucării. Dar chiar dacă era jucărie tot nu era nimic dacă ți-o doreai, înseamnă că mai ai suflet de copil și asta e de bine, clar 🙂

  9. cafeauata zice:

    Sunt papusi de jucarie, cu marimea intre 11 si 30 cm, din guma. Se pot imbraca intr-o nebunie de variante de hainute, toate costand destul de mult (zic eu). Este o papusa conceputa sa-i faca in ciuda lui Barbie. Dar n-a fost sa fie, atunci. Poate de acum ii vor creste actiunile…
    Zile frumoase!

  10. totulpentrusuflet zice:

    Uite alte exemplare superbe: http://www.thefedericas.com/mundo-blythe/

  11. E frumușică, n-ai ce zice, dar dacă n-o găsești, cumpără-ți una asemănătoare, ca dorința să-ți fie măcar pe jumătate împlinită! Nu se știe, poate că până la urmă o găsești.Baftă!

  12. ghemulet zice:

    Categoric nu am vazut as aceva prin magazine insa este suuuper..
    te inteleg de ce o vrei.. 😀

    • cafeauata zice:

      Poate ai vazut ceva din seria aceasta, Ghemulet. Sunt mici, 11 – 30 cm si se vand in cutii de carton, impreuna cu animalute sau doar singure, cu maxim o tinuta de schimb. Eu incep sa bantui sambata prin toate locurile unde ar putea sa fie… N-am vazut exact acest model nici pe eBay, nici pe eMag, de unde deduc eu ca este pretioasa la vedere. Pe eBay, surorile ei imbracate se vand de la 200 $, iar hainele pana-n 100$. O Tootsie goala, tot pana -n 100$ poate fi cumparata. Deci, nu e un moft ieftin…
      Zile frumoase si cu spor la paturica!

  13. acuarele zice:

    Frumoase si expresive aceste papusi, parca ar fi vii! De aceea, ma cam incearca, asa…. un fel de furnicatura pe sira spinarii cand le vad! Chiar zilele acestea am avut o discutie cu cineva pe aceasta tema, a papusilor. Zice-se ca ar putea fi periculoase, inmagazineaza in ele energii care nu sunt mereu benefice, daca intervine atasamentul!

    • cafeauata zice:

      Eu nu le vad asa. Orice obiect poate sa fie rau, ne poate influenta. Ca sa nu mai spun despre oamenii cu care ne intalnim in viata… Imi e tare draga Tootsie si doar veselie si zambet ar putea sa-mi aduca 🙂 !

  14. Gina zice:

    Tootsie este o papusa customizata si nu cred ca o vei gasi in nici un magazin ,doar daca gasesti creatorul ei sau alta persoana care ar putea sa o faca asemanatoare si sunt destul de scumpe de cumparat. Sper sa o gasesti pe Tootsie sau pe cineva care sa te poata ajuta.😊

    • cafeauata zice:

      M-am uitat si pe Amazon, chiar pe Tootsie nu am gasit-o, dar ceva asemanator se vinde cu preturi de sute (unele mii) de euro. Asa ca… o admir virtual.

Lasă un răspuns

