A fost duminica

Nu aveam nevoie de nimic special sau ordinar, dar mi s-a pus pata ca vreau la Cora. Un hipermarket, cu tot felul. Da’ cum niciodata nu consider ca am destule perechi de ciorapi colorati, „mi-am tras” o pereche verde turbat si una grena. Am gasit oase de vita, mare sarbatoare! Catelusa de la servici se distreaza grozav cu ele si in ultimul timp a cam sarit-o randul. Am pus in cos, ca era loc. Am vazut elastice pentru bratari. Ce daca am acasa un brat? Mi-am luat o punga cu galbene, sa-mi fac un colier la vara. Si un cozonac si niste oase de ros pentru Cola si gata. Magazinul da puncte de loialitate pe card. La un moment dat mi s-au strans cateva sute (sau mii?), dar daca nu le folosesc, dupa doi ani se pierd. Acum am doar 45. M-am uitat in vitrina cu produse „pe puncte” si m-a umflat rasul cand am vazut ca un pachet de chibrituri „costa” 15 puncte. Ce sa-mi iau cu 45? Mai astept, poate se mai aduna… Un magazin de incaltaminte din piele are loc inchiriat in incinta. Toamna trecuta mi-am rasfatat privirea cu frumusetile lor, acum am fost curioasa daca au si cizme. Si ce cizme!!! Cu 70% reducere, unele mai frumoase decat altele. M-am abtinut, pentru ca tocmai am investit in doua perechi de Formenterra. Poate la reducerile din iarna urmatoare… Am vazut un palton din stofa si mi s-a facut dor. De multi ani prefer fasurile, mai usoare, mai comode, mai usor de intretinut. Si, din nou, ma gandesc ca poate la anul… Langa magazin este unicul patinoar amenajat din oras, ghinion ca nu mi-am dus patinele cu mine. Oricum, intai trebuie sa le dau la ascutit… Sper ca nu „la anul”.  A fost duminica si a inceput sa ninga in Cluj😦

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la A fost duminica

  1. fosile spune:

    Adica, ati fost in excursie in celalalt capat al orasului?
    Ar insemna sa-ti tii patinele in masina si cind mai ajungi acolo sa le lasi la ascutit, iar la urmatoarea vizita sa le iei si sa te dai pe patinoar.
    Macar o data pe an.
    Noroc ca ati gasit oase.
    Saru’mina!

    • cafeauata spune:

      Daca mersul cu masina pana in Grigorescu se numeste excursie, atunci da, am fost. Iar la sfarsit de saptamana ma voi da cu patinele, daca nu intervine ceva naspa. Cu tinutul patinelor in masina zici tu ceva, numai ca in bietul Matiz doar fiarele mele mai lipsesc…

  2. july spune:

    Daca a si nins, inseamna ca a fost o duminica frumoasa!😀

  3. racoltapetru6 spune:

    Relaxantă-i o plimbare prin hipermarket, chiar dacă n-ai lipsă de nimic. Găsești pe parcurs!😉

    • cafeauata spune:

      Cine a inventat stilul, a stiut ceva… Cand vezi atatea produse, tot ti se lipeste ceva de mana. Dar pentru mine e relaxant si asta conteaza, nu?
      Zile frumoase, Petru!

Lasă un răspuns

