Formenterra sau L. Lambertazzi

In urma cu cativa ani, am nimerit niste reduceri, prin luna martie, la ghete de iarna, din piele, imblanite. Oricum erau mai scumpe decat cele din piele ecologica, dar mi-am zis ca nu in toata iarna imi cumpar ghete, asa ca … treaca de la mine. Mare si placuta a fost surpriza, cand, dupa ani de purtat „in draci”, sunt inca „viabile”. Se vede trecerea anilor peste ele, dar (oricum) arata mai bine decat cizmele cumparate de la Deichmann anul trecut! Ca urmare, am trecut la cautarea magazinului si a unei perechi noi de Formenterra. De unde mi le-am luat pe astea, nu mai au contract cu firma, iar magazinele Benvenuti (care apar ca fiind comercializanti pentru aceasta marca) isi „personalizeaza” toata marfa, indiferent de producator. Deci, n-am de unde sa stiu care incaltari sunt facute de Formenterra. Pe net, numai jafuri. Si imi e ciuda de mor! In sfarsit, am gasit un produs de calitate, cu un calapod exact pe piciorul meu, sunt dispusa sa „ma sacrific”, dar n-am pentru ce! Frustrant😦 . Si mai am o pereche tare faina si buna de ghete cu sireturi, fabricate de L. Lambertazzi, ghete care isi dau duhul iarna asta. Pe tot net-ul gasesc doar second hand, se pare ca nu mai exista fabrica. Sunt suparata. Si caut in continuare… Este o problema existentiala, nu-i asa?

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Formenterra sau L. Lambertazzi

  1. fosile spune:

    La cit de greu e sa gasesti incaltaminte cu calapod protrivit, eu zic sa nu te „scumpesti” si sa-ti iei cind gasesti.
    In Cluj nu mai sint si alte magazine care comercializeaza Formentera?
    Tre’ cautat!
    Succes!

    • cafeauata spune:

      Zice ca mai sunt 2-3 magazine prin oras, care inca nu au reduceri. Poate nu au nici cizme / ghete, nu stiu, ca n-am fost sa vad. Dar stiu ca nu ma voi zgarci cand voi da peste o perecehe „pe sufletul meu”!

  2. eumiealmeu spune:

    Este! Este existențială! Eu cumpăram cizme ieftine, le purtam o iarnă și primăvara le aruncam. Eram mulțumită de ele. Anul acesta, parcă au înnebunit toți – doar cizme de piele, de marcă, fantastice… Nimic ieftin. Mi-am luat și eu 2 perechi – una albastră, una neagră. Hai, zic, dacă-i bal, bal să fie – ce să mai, măcar cu cizmele să fie dezmăț🙂 .
    Rezultatul? Costă de 3 și de 5 ori mai mult decat ultimele purtate și sunt jalnice, pielea lor de piele…
    Fiecare știe ce caută – tu ceva scump și bun, eu ceva ieftin și bun…
    Existența noastră e amenințată cu încălțări nesuferite, recunosc: piciorul tre să se simtă și el bine, de aceea face parte din trupul nostru, să îl protejăm și să-l veselim și pe el, nu?🙂
    La mulți ani, draga mea!

    • cafeauata spune:

      La multi ani si voua!
      In urma cu o luna, mi-am luat o pereche de cizme (la reducere, cum altfel?) de la Benetton. L-am chemat pe sotul sa vina la mine la servici cu alte incaltari, ca simteam ca mor de durere de talpa stanga. Clar era bai cu cizma aia! De la papuci facuti aiurea, se poate ajunge la mari probleme de sanatate. Prefer sa nu!
      De ce mi-e teama? Ca voi da o caruta de bani si ceva va fi in neregula. Poate va fi ingerasul langa mine…

  3. july spune:

    Sa stii ca am patit la fel cu o pereche de cizme, dar am avut noroc in ajun de Craciun am gasit . Succes, poate vor apare iar prin martie !

  4. ghemulet spune:

    Citesc articolul tau exact astazi cand dupa nici 2 luni ultima pereche de ghete s-a rupt…dar am observat intamplator asta..nici macar nu au fost forjate….Da..este existentiala problema🙂
    Sper sa gasesti firmele cautate…

    • cafeauata spune:

      Deja am o obsesie cu incaltamintea! Mai ales cand sunt sanse sa ma ud la picioare si sa-mi fie frig toata ziua. Ieftini sau scumpi, nu are importanta, doar sa fie de calitate. Din pacate nimeni nu garanteaza nimic…
      Imbratisari, Ghemulet!

  5. Alex spune:

    Greu să mai găseşti încălţări bune, frumoase, rezistente şi confortabile. Trebuie să le lipsească ceva sau să se strice prea repede, dacă chiar îţi plac. Cu mulţi ani în urmă, mi-am făcut câteva ghete la un cizmar bătrân, care lucra pe calapod, după metodele de odinioară. Le-am ţinut ani de zile, până s-au rupt de tot, aşa bune erau şi rezistente.

    O zi frumoasă şi o iarnă cu… ghete călduroase!🙂

    • cafeauata spune:

      Ghetele cele vechi sunt inca la purtare, din fericire mai tin…
      Am avut si eu o pereche de cizme facute de cizmar si m-am plictisit de ele cat m-au tinut! Problema este ca nu avem nicio siguranta ca daca ne cumparam ceva scump, calitatea va fi pe masura. Din pacate…

  6. Cristinela spune:

    Si eu am avut doua perechi de incaltari de la Formenterra si am avut acelasi soc anul trecut cand am incercat sa le inlocuiesc si nu am mai gasit acest brand.😦

  7. Mihaela C.P. spune:

    Este esential sa gasesti o pereche de incaltaminte pe care sa nu le simti in picioare de comode ce sunt. Din puctul asta de vedere, problema este ”existentiala”. Tot e bine ca macar stii ce sa cauti, , ai un punct de reper si poate vei gasi ceea ce iti doresti.:)

Lasă un răspuns

