Continuam

De maine continuam ceea ce am intrerupt inainte de Sarbatori. Din toate urarile de fericire, bucurii, sanatate si alte cele, vor ramane zilele monotone de dute-vino la servici, de „ignore” dat celor care nu sunt de aceeasi parere cu noi, de asteptare a nu stim nici noi ce. Macar in aceste cateva zile am crezut ca noul an ne va aduce ceva mai bun…

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Continuam

  1. fosile spune:

    E abia inceputul.
    Poate ca, totusi…

  2. Serviciul e monoton? Caută altul. „Sărbătorile” nu pot fi un scop în viață.

    • cafeauata spune:

      Serviciul in sine, este oricum, numai monoton nu. Doar „personalitatile” din zona sunt… Si sigur nu s-au schimbat din 31 decembrie. Cat despre Sarbatori… Ele exista, indiferent cum le percepem. Si chiar sunt oameni care se gandesc ca ar fi fericiti sa „mai prinda” un Revelion.
      Multumesc pentru trecere si comentariu.

  3. racoltapetru6 spune:

    REVELIONUL OPTIMISTULUI
    Noaptea toată-i veselie,
    Fiind siguri c-o să vie,
    Un An Nou cu fericire,
    Că-i din Horoscop citire.
    .
    REVELIONUL PESIMISTULUI
    Mai trece un an din viață,
    Viitorul mi-e în ceață,
    Timpu-aș vrea să îl opresc
    Până mă mai dumiresc.
    .
    Eu zic să fim optimiști până la următorul Revelion!😉

    • cafeauata spune:

      Horoscopul ne recomanda optimism cu masura, ca cica nu vom avea realizari extraordinare in acest an! Bine e si asa, doar sanatosi sa fim!
      Sa-ti fie bine tot anul, Petru!

  4. Poteci de dor spune:

    Să continuăm sănătoşi….

  5. luciastroila spune:

    Un an liniştit şi cu bucurii, Cafeluţo! Fericirea stă în lucruri mărunte, trebuie să reînvăţăm să le descoperim.

  6. july spune:

    La multi ani, Cafelutza, sa ai un an bun !

  7. Zina spune:

    Scumpa mea, ai un soț bun ? un cățeluș scump ? un serviciu nici prea rău, nici grozav ? ești sănătoasă cât de cât ? Atunci ai mult mai multe decât majoritatea oamenilor și trebuie să te bucuri de asta.
    Îți doresc un an cu sănătate, liniște și pace, să te bucuri de tot ce e frumos în jurul tău și să ignori relele, inerente în lumea în care trăim !

    • cafeauata spune:

      Multumiri, draga mea! Ai dreptate in tot ce spui, dar stii cum e cand presimti ceva?
      Una din lectiile pe care trebuie sa le invat anul acesta este cea legata de verbul „a ignora”. Sa vad daca reusesc…
      Va imbratisez si va pup, cu drag, pe toate trei! Toate sa va mearga din plin, La multi ani!

  8. ghemulet spune:

    Eu iti doresc un an minunat…sa fi inconjurata de dragoste si de zambete…

  9. Mihaela C.P. spune:

    La multi ani! Un an cu bucurii si sanatate!🙂

  10. yousef59 spune:

    Ca tot zic astia de pe la Horoscop multe lucruri, eu am retinut ca 2015 este anul Oii sau Caprei de Lemn ,simbol al pacii ,armoniei si seninatatii.Se zice ca e caracterizat prin sensibilitate si numeroase capricii,o sa vedem noi incepand cu 19 feb.🙂
    La multi ani,cu dragostea-ti alaturi si multa sanatate!
    Doamne Ajuta!

    • cafeauata spune:

      Asa se spune, ca e anul oii. Pentru mine e bun daca stiu sa fac bani din indeletniciri adiacente. Indeletniciri am, dar nu stiu sa scot bani din ce fac, asa ca… Putere de munca sa fie, ca le rezolvam noi!
      La multi ani, Yousef! Sa va fie anul bun, cu planuri reusite si cu multa sanatate!

  11. Oana spune:

    Eu iti doresc un an aromat… cu ceea ce ai in inima ta. E cea mai potrivita aroma, Cafeluta!
    Te imbratisez cu tot dragul.

  12. acuarele spune:

    Eu am reinceput serviciul cu o viroza care m-a dat jos, cu dureri de cap si musculare, martea trecuta am zacut acasa toata ziua. Si am dormit…
    An Nou cu sanatate!

    • cafeauata spune:

      Imi pare rau sa aud ca ai fost bolnava… Dar ma bucur ca esti bine acum🙂 ! Nu e de mirare cu diferentele de temperaturi din iarna asta ca si virusii isi fac de cap.
      Sa avem parte de sanatate, toti, este cel mai important lucru.

Lasă un răspuns

