Cei trei zambareti

zambariciCand am vazut prima oara afisul pe usa de la sala de sedinte, am zambit. Doar erau trei zambareti acolo! Dupa cateva momente, mi-a trecut. Am realizat ca nu  este doar un poster, ci ceea ce scrie acolo e pe bune si este valabil pentru toti angajatii care ar mai putea sa fie tentati sa ceara rezolvari de la sefi. E drept, de ceva vreme au incercat sa ne „introduca” in acest sistem, la sfarsitul oricarei nelamuriri auzind aceeasi intrebare: ce solutie ai? Si am avut, mereu. Dar trei solutii la o problema, parca e prea mult… Ei, dar sper ca sunt suficient de descurcareata si nu ma las!

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Cei trei zambareti

  1. adailton spune:

    Tragi-Comic, dar parca nu inteleg prea bine🙂 pentru orice nelamurire trebuie sa vi cu trei solutii?

  2. alexandraitu spune:

    Ar trebui să vedem mai des pe stradă astfel de zâmbăreţi! Imposibil să nu-l molipsească şi pe cel mai posomorât cu un strop de bucurie!🙂

    • cafeauata spune:

      Chiar daca in momentul urmator ne trece, tot merita. Nu-mi amintesc unde, dar intr-un oras am vazut la culoarea verde a semaforului un astfel de zambaret. Si am zambit si eu, evident.

  3. july spune:

    Management participativ . Te duci la sefu cu o problema, pleci cu trei, ca altadata sa te gandesti bine de tot inainte de a-l deranja . :)))
    Neata buna, Cafelutza !😀

  4. racoltapetru6 spune:

    Păi, la atâta inflație de soluții, o să fiți în căutare de probleme!🙂

  5. fosile spune:

    Sefii tai nu vor sa gindeasca de loc.
    S-ar putea sa ajunga sa constate ca nu mai au la ce sa se gindeasca.

  6. Poteci de dor spune:

    Ia să îi arăt şi şefului meu asta. Numai că eu fac invers, o lipesc eu pe uşa pe care intră el când are treabă cu mine😀

  7. Alex spune:

    O idee foarte bună, chiar dacă poate să fie şi incomodă. Pentru că se întâmplă, foarte adesea, ca şeful să nu intuiască aşteptările subalternilor. Aşa că, mai bine să-i spunem dinainte ce ne-am dori!
    O săptămână frumoasă şi Sărbători cu bucurii!🙂

    • cafeauata spune:

      In prima faza este incomoda, dar ma gandesc la „minunea care tine trei zile”. Poate-poate. Si daca va tine mai mult, ma voi da pe brazda, ca nu voi avea de ales…
      Sarbatori frumoase, Alex & familia!

Lasă un răspuns

