Numar privat (de civilizatie)

Cand suna mobilul si numarul este „privat” cam stim ca ceva nu e ok. Dar curiozitatea m-a indemnat sa raspund. Ce noroc! Pentru amaratul ala nenorocit care m-a luat cu „fa, tarfa” si pentru mine care mi-am amintit cat de vulgar stiu sa vorbesc. Dupa ce m-a intrebat daca mai „prestez” pe centura si eu i-am confirmat, era interesat si de tarif, dupa fiecare cuvant normal venind si o injuratura. „Orice ban e bine venit” zic, „da’ vezi ca ma-ta o face pe gratis”. Pe faza omu’, imi zice ca da, dar ma-sa o face din placere. „Bine, pa” – si am inchis. Au mai fost cateva schimburi de replici, din partea lui cu injuraturi, din partea mea cu ma-sa, iar colegele erau in delir. Bine ca n-a intrat nimeni strain in birou si m-am putut descarca. Oare asa face o doamna? Ma tem ca multe ma vor condamna, dar important este ca m-am simtit bine, cine stie cand voi mai avea asa o ocazie!

 

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Numar privat (de civilizatie)

  1. Poteci de dor spune:

    Mai ştiu pe cineva care a păţit-o şi a spus „sigur, mai prestez dar acum am agenda plină, sună-mă peste 6 luni când e mai liber”😉
    Bine ai făcut că nu ai ratat ocazia să îi urezi…

    • cafeauata spune:

      Buna si replica asta, poate am ocazia sa o folosesc…
      Cred ca ar fi crapat ficatii in mine sa nu-mi dau drumul! Nu ca as fi fost nervoasa pe nenorocit, dar mi-a picat bine, pur si simplu.

  2. fosile spune:

    Nu esti sanatoasa…
    Daca te-ar fi auzit sefa-ta, s-ar fi internat intr-un spital.
    Dar daca zici ca te-ai descarcat un pic, a meritat.

  3. july spune:

    Zic ca sunt binevenite ,,urarile” intr-o zi ploioasa .😀

  4. racoltapetru6 spune:

    E chiar indicat pentru sănătate să te descarci periodic, iar un „număr privat” de acest gen e tocmai binevenit!🙂

  5. Zina spune:

    Nu știu ce să spun… Eu nu răspund niciodată la numere private sau necunoscute. Cred că, dacă aș face-o, m-aș enerva prea tare, nu aș folosi prilejul atât de bine ca tine.

    Numai bine ! Pupici ție și Colei !🙂

    • Mélanie spune:

      nici eu… se numesc „numere ascunse” la noi si le ignor din start!🙂
      * * *
      @Cafeluta, simpatica si „pe felie” ai fost… mi-ai reamintit de-o conversatie cu un comercial care m-a luat drept altcineva, însa dupa 10′, i-am spus ca ca gresise… persoana!🙂
      * * *
      sanatate si-o seara vesela!🙂

    • cafeauata spune:

      Nici mie nu mi se intampla mereu, dar acum m-a prins in forma! Cred ca (in subconstient) aveam chef sa socializez „altfel”.
      Imbratisari, fete dragi!

  6. Iulia spune:

    Nu-mi vine sa cred ca ai facut asa ceva! Imi facusem o alta parere despre tine. Pareai asa de cuminte, de asezata… Asa ceva as face EU, oricand, cu mare placere, dar eu sunt mai „barbata”, am si o meserie mai masculina, sunt si mai deschisa la limba… Oricum, m-am distrat grozav citindu-te.

  7. acuarele spune:

    Ce draguta esti ca nu i-ai inchis telefonul! I-ai dat si apa la moara, l-ai onorat cu niste replici…. I-ai dat sentimentul ca exista! Asta vara eram cu a mica si cu sotul la un restaurant, la mare, asteptam sa vina mancarea, si deodata ma suna cineva de pe un numar necunoscut. Era unul care sustinea ca il sunasem eu si ca voia sa stie cine sunt. Ii explic, de buna credinta, ca trebuie sa fi fost vreo greseala, ca eu nu l-am sunat, ca nu stiu cine e…. Tot incerca sa lungeasca discutia. Mi-am cerut si scuze, ca fraiera. Pe urma ma tot podidea cu mesaje, ca isi cere scuze. Ca vrea sa stie cum ma cheama. Fie-mea era din ce in ce mai nelinistita, eu, din ce in ce mai nervoasa. Pe urma am incis aparatul o vreme, si cateva zile dupa asta tot stresata am ramas, ca daca mai suna sau trimte vreun mesaj individul. Fie-mea nu slabea din ochi aparatul, la cel maimic zgomot sarea in sus. M-am invatat minte de atunci sa nu mai raspund niciodata la numere necunoscute.

    • cafeauata spune:

      Se mai intampla si astfel de treburi, Acuarela! Daca nu am voie sa „ma exprim” in minunatul colectiv de la servici, se tot aduna…
      Maria a preluat nelinistea de la tine, cred. Dezaxati sunt cu gramada, nu cred ca trebuie sa ne ingrijoram prea tare.
      Imbratisari!

  8. arakelian spune:

    eu as inchide.
    Pe mine nu m-a sunat inca niciun obsedat din asta Inca.
    A, ba da, cand eram pe fix, suna cate un nebun si gafaia la telefon. Apoi a raspuns un prieten venit in vizita

  9. Alex spune:

    Ha, ha! Uneori ne place să răspundem provocării, un astfel de număr ascuns. Cel mai tare mă amuză cei care greşesc numărul, iar eu mă fac că nu pricep pe cine caută. Dar dacă interlocutorul întinde coarda cu vulgarităţi….îi fac o „urare” de bine şi-l las să urle la lună.
    Numai bine!🙂

  10. Pinky Rainbow spune:

    Discutia mi se pare savuroasa! Poate ca si eu as fi procedat la fel ca tine, daca nu activam acum cateva luni optiunea de a nu mai putea fi sunata cu numar privat pe telefon.🙂

Lasă un răspuns

