La H&M

Nu exista zi in care trecand prin mall sa nu intru si la H&M, numai pentru ca o singura data am avut norocul sa-mi iau o pereche de blugi la un pret bun pentru mine (adica ieftini🙂 ). Sunt zile in care nu mi-as cumpara nimic, pentru ca nu-mi place nimic, dar sunt si zile in care daca as avea bani sau macar un card plin tare, mi-as umple casa cu „carpe”. Duminica am dat o raita prin zona si mi-a sarit in ochi un panou pe care era cuvantul „blugi” si „49.99 lei”. Si nu orice blugi, ci blugi skinny! M-am topit cand am mai vazut ca sunt si cu talie inalta, asa cum mi-ar placea mie. Dar, pentru ca mereu trebuie sa fie un „dar”, era o coada la cabinele de proba de 20 de fatute, care toate isi doreau cel putin un articol vestimentar, chiar atunci. Am renuntat, nu fara sa fac „bot”, dar cu speranta ca tot mai ajung eu zilele urmatoare si-mi linistesc piticul. Si am ajuns… Marti seara, lume putina, am mers direct la tinta. Panoul tot acolo, blugi fara numar, cu talie foarte joasa, joasa si inalta. Am luat o pereche albastri si una negri, am intrat in cabina, i-am incercat, imi veneau brici! Am intrat in panica: ii vreau pe cei albastri sau pe cei negri? Grea alegere, dar solutia putea sa fie una singura: ii iau pe amandoi. Ii pun pe tejghea sa-i rezolve vanzatorul si chiar inainte sa bata in casa suma, intreb, aiurea, daca sunt din cei cu 49.99 lei. „A, nu! Cei albastri costa 140, scrie pe eticheta”. „Bine, ii iau doar pe cei negri” spn eu. Se uita copilul la eticheta si spune ca astia costa 180. „Dar i-am luat de pe rafturile alea de langa panou”, zic. „Nu conteaza, acolo sunt amestecati, trebuie sa va uitati la fiecare pret in parte”. Am mai cautat printre zecile de perechi, dar n-am gasit pe masura buzunarului meu, asa ca am plecat. Am fost atat de dezamagita, cum numai un copil prost poate sa fie. Ma imbarbatez insa, spunandu-mi ca sunt lucruri mult mai grave in viata, iar daca ma enervez tare tot pot sa-mi iau!

Atentie! Chiar si H&M poate avea reclama mincinoasa!

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la La H&M

  1. fosile spune:

    Din cite stiu,H&M fac parte din Grupul Elle.
    Nu poti intra pe site-ul lor sa le spui ca magazinul de la Cluj ii face de rahat?
    Si?
    N-ai facut scandal?
    Nu le-ai spus…
    Ce ai facut?

  2. racoltapetru6 spune:

    Ce mult contează dacă ai luat odată la un preț bun! Vei spera mereu că se va mai repeta ocazia, iar magazinul te va avea multă vreme în rândul clientelei. Așa m-am simțit și eu când am prins primul pește dintr-o baltă. Tot am mai încercat, dat în van!😦

    • cafeauata spune:

      Nici macar nu voi mai intra sa vad (o vreme🙂, ca au si chestii faine care-mi bucura ochii, constienta fiind ca nu voi da atatia bani niciodata)!
      Urata practica, zic eu. Dar parca ma mai linistesc cand aud ca mai sunt si altii care au patit asa.

  3. july spune:

    Sau gasesti produse fara pret pe eticheta, ajungi la casa sa platesti si cand iti spune cat costa…. mie una imi vine sa rad :)))

  4. acuarele spune:

    Lasa, Cafeluta, noi sa fim sanatosi! Eu mi-am luat acum cativa ani doua perechi de blugi noi nouti cu 6 lei perechea de la… second hand!! Se vedea ca nici nu fusesera purtati vreodata! Ii am si acum, sunt din material de calitate, daca ii luam din vreun „H&M” cine stie cat m-ar fi costat!…
    In schimb, Maria m-a pus in toamna asta sa ma duc la magazinul asta sa-i iau un tricou smecher cu maieu pe dedesupt, legat la mijloc, pentru dansuri, vazuse la o colega si ii placuse mult. Mi-a spus: „Tu de ce nu ma imbraci niciodata modern? ” Realitatea e ca diferim mult in gusturi, eu si cu fiica-mea, tot mai rar o nimeresc cu ceva ce sa aprecieze cu adevarat! Copiii de azi….

    • cafeauata spune:

      Second-urile imi sunt cunoscute si mie, dar m-am bucurat ca voi fi in rand cu cei cu bani multi, doar din pur noroc. N-a fost sa fie.
      Nu ma mir de Maria, chiar si mie mi-ar face placere sa ma imbrac de la „firma”. Iar daca are in zona fetite moderne, e cumva neplacut…
      Imbratisari si zile frumoase, draga mea!

  5. ghemulet spune:

    Uf!ce am mai trecut prin asta si eu…Este tare frustrant cu adevarat.Lasa panoul ca sa te faca sa intri .Tu intri, ii probezi,iti vin,te indragostesti de ei si apoi afli ca au un pret mult prea mare pentru buzunarul tau…iti admir decizia de a-i da inapoi si de a nu „cadea” in capcana asta a lor…
    Urat.
    Te pup!

    • cafeauata spune:

      Si inca cum m-am indragostit, Ghemulet! Numai fluturi aveam in stomac! Dar le-am dat drumul si s-au dus… Am sperat ca marile firme vor fi altfel, dar m-am inselat.
      Zile frumoase!

  6. Naica spune:

    Urata pacaleala,mai ales dupa o reclama minciunoasa !Dar las’ca iti iei tu unii mai fatosi !Bafta !

  7. arakelian spune:

    Se intampla si la altii. Cum eu urmaresc reducerile (si incerc sa cumpar numai de acolo), sunt f. atenta la situatii din astea si mi se intampla…oho. Cu replica: reduceri pana la 50% sunt satula, stiu clar ca cel mai urat lucru va fi la 50%🙂

    Ca solutie, eu mai cumpar online. Probez in magazin, sa stiu produsul si marimea, si apoi urmaresc reducerile grele

    • cafeauata spune:

      Ma gandesc si eu la varianta on-line, dar inca n-am incercat. Imi place sa simt materialul, sa vad cum sta pe mine obiectul. O colega isi tot face cumparaturi pe „bonprix”, dar inca nu m-a lasat paf cu nimic. Parca toate sunt facute din carpa…

      • arakelian spune:

        Eu trec prin magazin, testez textura, modelul,croiala, ce marime imi trebuie si apoi urmaresc online pt ca sigur prind afaceri mai bune decat in magazin. Pe site nu am avut niciodata surprize proaste ca tine, pe cand in magazine da…si in germania, si in Belgia, si in Franta (in Olanda am fost doar 1 data la shoooping)

        • cafeauata spune:

          Asa voi face si eu, poate, poate… Daca spui ca si prin tarile mai civilizate ai avut experiente neplacute, nu ma mai mir de Romania!

  8. Altădată să ai mai mult noroc în a-ți cumpăra ce-ți dorești! Mulțumesc pentru vizită!

  9. Alex spune:

    Aşa cred unii că se face marketingul de succes. Am păţit şi eu ceva asemănător şi culmea, hainele cu pricina erau puse în mijlocul magazinului, în nişte coşuri mari pe care scria „reducere”. La casă…. altceva! Păi bine, nu erau produsele cu reducere. Ba da, erau… şi de-alea!🙂
    Ca la noi!
    Numai bine şi o seară frumoasă!🙂

    • cafeauata spune:

      Oare chiar numai la noi se intampla? In loc sa fie o placere sa mergem la cumparaturi, mereu trebuie sa fim foarte atenti, nici vorba de recreere!
      Zile frumoase Alex!

  10. Zina spune:

    Îmi pare rău că trebuie să spun asta, dar este o dezordine tipic românească. Așa se întâmplă când în magazinele firmelor străine lucrează localnici (nici nu s-ar putea altfel, cine să vină din afară să lucreze în România ?!) Am avut fericitul prilej de a intra la H&M la Viena și la Paris de mai multe ori. Ordine perfectă, corectitudine, amabilitate… Îi înțeleg și îi invidiez pe aceia care preferă și care pot să-și facă târguielile în străinătate !

    Numai bine și pupici ție și urechiușei de cățel !❤

    • cafeauata spune:

      Avem cam multe situatii „(a)tipice” la noi, Zina. Cred ca toti angajatii marilor firme ar fi trebuit instruiti la firma mama, platiti pe masura, cu responsabilitatile de rigoare. Asa, banuiesc ca au salarii mici si nu le pasa.
      Zile frumoase tie si fetelor! Pupicul a fost predat in siguranta🙂, multumiri!

  11. Bursucel spune:

    Ufff… asta ar intra în categoria pe afară vopsit gardul…

Lasă un răspuns

