Locuri

Daca ar exista posibilitatea sa-mi pierd vremea undeva, fara sa-mi pese de timp si de bani, acel loc ar trebui sa fie unul asemanator cu Cheile Bicazului, cu frumusetea si cu tarabele de acolo. Si stiu ca sunt multe astfel de locuri in lume…

taraba

Acest articol a fost publicat în Concediu 2014, Fotografii, Stari și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Locuri

  1. july zice:

    Exista tarabe unde nu gasesti made in China sau turkey ?! :)))
    Si mie imi plac astfel de targuri unde te poti bucura doar privind ce minuni pot iesi din maini maiastre .

    • cafeauata zice:

      Cred ca – totusi – daca as fi cautat mai mult, as fi gasit si ceva made in… Dar am preferat sa nu! Am preferat sa-mi ramana gustul dulce al lucrurilor facute cu drag.

  2. domnuio zice:

    Într-adevăr tare frumos loc !!!
    L-am vizitat în urmă cu aproximativ…50 de ani 🙂
    PS: am găsit pe internet o traducere curioasă pentru Cheile Bicazului și anume „Strâmtoarea cu broaște” 😆 m-a distrat

    • cafeauata zice:

      Sa stii ca n-am intalnit nici un broscoi macar, poate pentru ca mereu e aglomerata zona.
      Dar e frumos, as spune chiar ca sunt cele mai frumoase chei din cate am vazut. Sunt convinsa ca ai trece printre stanci cu drag si cu emotie, dupa atat timp…

  3. fosile zice:

    Frumos loc.
    Ar trebui sa ai si pe cineva impreuna cu care sa scotocesti, sa impartasesti.
    Succes!

    • cafeauata zice:

      E drept ca nu toata lumea are rabdare (in special barbatii cred ca nu pun pret pe pierderea timpului in acest fel), dar sa stii ca si singura m-as bucura! E frumos tare, tare!

  4. Alex zice:

    Şi mie îmi place să zăbovesc mult pe la astfel de tarabe. Sunt multe lucruri interesante, pe care nu le găsesc în altă parte. Iar peisajul de pe Cheile Bicazului…. este de vis!
    Un weekend cât mai frumos! 🙂

  5. acuarele zice:

    Imi plac si mie tarabele de acest fel! Inclusiv la intrarea in Ranca, cea dinspre Novaci, sunt cateva, pe care le vizitam in fiecare an, negresit! 🙂

    • cafeauata zice:

      Noi avem nevoie de nervi puternici la astfel de vizite, pentru ca Cola face scandal la tot ce misca si nu are rabdare sa stea cuminte pana casc eu ochii. Dar tot ne-am oprit la Bicaz, e prea frumos! In zona Novaci am fost doar o singura data si nu ne-am delectat la tarabe, din pacate, dar sigur este frumos si acolo…
      Imbratisari!

Lasă un răspuns

