Prea complicat

A sosit factura de curent! In plic troneaza doua coli A4, pe care le tot intorc pe toate fetele si nu inteleg nimic. Doua coli tiparite fata – verso! Pana la urma, ma las pagubasa si citesc doar cat am de platit. Restul e literatura specifica, hartie pradata degeaba, paduri defrisate de dragul Electrica. Ma intreb cine a inventat acest fel de factura? Ca motivul pentru care arata intr-un asa mare fel e clar: sa nu inteleaga nimeni nimic si ei sa fure cat vor. Poate trebuie sa fac o facultate pe domeniu ca sa stiu ce platesc… Sau ar fi mai bine sa ma angajez la ei, sa fiu in sistem, sa ma calific la locul de munca!

Acest articol a fost publicat în Rautati de fiecare zi și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Prea complicat

  1. Mélanie spune:

    am clickat pe „like”, ca sa stii ca te-am citit… vorba-aia: de ce sa procedam simplu când e mai convenabil sa complicam totu’?!…

  2. Gabriela spune:

    Eu cred ca trebuie sa apelezi la un translator de facturi.🙂

  3. Poteci de dor spune:

    De înţeles oricum nu vom înţelege ce plătim, fac ei tot ce-i posibil să nu înţelegem

  4. Întotdeauna e posibil și mai rău… Stai să vezi cum va fi când va veni factura online. Nouă așa ne vine și de fiecare dată e o întreagă aventură până când să ajungem s-o vedem, ce să mai zic s-o înțelegem :😆

  5. Alex spune:

    Din păcate… aceste realităţi devin tot mai generalizate. De la o vreme primesc şi eu nişte facturi… de groază! Dacă aş pune pe blog câteva, aţi râde cu toţi de aberaţiile de acolo, numai că toate acestea n-au deloc umor. Este o hoţie pe faţă, pe care nimeni nu se mai străduieşte nici măcar să o mascheze. Iar dacă ceri lămuriri… binenţeles că nu primeşti nimic clar. Iar dacă nu-ţi convine…. cui îi pasă? Of, of…😦

    • cafeauata spune:

      Ma gandeam si eu sa scanez ultima factura, dar m-am razgandit stiind ca este general valabila forma lor. Oricum, preferam perioada in care suna un angajat la usa, citea ceasul de curent si puteam simplu de tot sa calculez cat va fi urmatoarea factura. Dar deh, se spune ca am evoluat…

Lasă un răspuns

