IQ

Primisem un mail ce parea sa fi fost de la sotul meu. Evident, l-am deschis. Era un simplu test de personalitate si, pentru ca (pe semne :) ) nu ma cunosc suficient de bine, am raspuns cat am putut de sincer la toate intrebarile. La final, mi se cereau multe, prea multe date personale pentru a primi raspunsul testului. Am renuntat la a afla cine cunt cu adevarat, dar ei nu au renuntat de atunci sa ma bombardeze cu… ce credeti? Oferte de barbati! Pentru ca acel test este al unui site de matrimoniale, ajuns cine stie cum si pe adresa mea. Am dat „dezactivare” la mailurile lor, chiar daca niciodata nu le-am activat, dar inca ma gandesc la acei nefericiti care apeleaza la astfel de locuri pentru a cauta ceea ce le lipseste. E drept, site-ul se numeste intr-un mare fel, adica IQ ELITE trebuie sa fie legat de un anume coeficient de inteligenta, nu? Vai de mama lor! Cata alergatura, cata munca trebuie in viata asta pentru a ramane la suprafata si ii vad pe acesti „visatori” cum sunt in stare sa stea pe net doar, doar o dama le va face visele frumoase, diminetile pline de zambet si cine mai stie ce. Parca ar fi pustani timizi care-si cauta intaia dragoste, cand (probabil) nevestele lor nu mai stiu ce sa puna pe masa, iar copiii tocmai au picat bac-ul. Ei n-au nicio taina! Isi trimit minunatele fotografii, atent alese, pe site-uri de matrimoniale, din motive foarte intemeiate: ca nevasta nu-i mai baga in seama, ca la serviciu ori e plictiseala mare, ori nici nu-l au, ca prieteniile din tinerete s-au cam rupt si-atunci? Macar bucuria asta sa fie si in viata lor! Cu siguranta toate acestea sunt valabile si pentru „doamne” minunate, care inca nu au gasit marea iubire si spera ca Fat-ul cel Frumos, Bogat si Romantic va veni pe calea net-ului. Candva m-as fi enervat, acum doar le plang de mila. Nu, nu sunt impotriva oamenilor sociabili, nici macar impotriva FB-ului, dar cred (totusi) ca cei care isi cauta placerile vinovate (zic eu) in virtual, sunt ciudati. Probabil nu vom vedea niciodata un astfel de personaj socializand cu vecinii sau facand vizite la rude, considerand ca nu se poate limita la doar acestia. Pentru ei salvarea poate sa vina doar din spatele ecranului! Poate ma insel…

Acest articol a fost publicat în Rautati de fiecare zi și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la IQ

  1. Minnie spune:

    Ai mare grija cand deschizi astfel de emails ptr ca pot fi pline cu virusi sau troieni si poti sa infectezi computerul rau de tot!
    IQ nu prea au unii, dar e plin netul de astfel de siteuri. A „socializa” este mai greu asa pe viu…..ツ
    Acum e modern sa dai telefon dinainte daca vrei sa-ti vezi parintii, adica sa faci o programare, desigur ca si invers este aceeasi regula, adica daca vrei sa-ti vezi copii……
    Cat priveste vecinii? Nici macar nu se cunosc intre ei, dar sa mai stai la o sueta! ツ
    Pupici draga mea, weekend fain!

    • cafeauata spune:

      De-acum pot sa tot vina mailuri, stiu sa ma uit de la ce adresa vin, nu doar de la cine!
      Mie imi pare ca ne indepartam de cei dragi, incepem sa-i neglijam pe apropiati, nu mai vedem ce si cum cu cel / cea de langa noi. Spunem doar ca suntem singuri si neintelesi, dar intr-un fel ne convine sa nu ne deranjeze nimeni tabieturile. Dar de ce ar cauta un om normal „pereche” pe astfel de site-uri? Cred ca are mintea muuult prea odihnita.
      Multe si dragi imbratisari!

  2. july spune:

    Ai vazut ca este si reclama pentru un astfel de site . Cine stie, poate ca in zilele noastre cand timpul este pretios, si oricum nu reusesti sa cunosti pe cineva intr-o viata, poate astfel de site-uri unora le sunt de ajutor .

  3. fosile spune:

    Si eu am primit asa ceva de la un blogger de la care primesc numai chestii faine.
    Nu m-am uitat la adresa de mail care era cu numele lui si…”norelpy”.
    De atunci, desi am dat dezactivare tot mai primesc oferte de doamne intre 47 si 70 de ani care doresc sa ma cunoasca numai pe mine.
    Groaznic!
    Nu ma distreaza de loc asa ceva.

    • cafeauata spune:

      Aha! Daca nu sunt singura, m-am linistit.
      Vezi ca trebuie sa gasesti in doua locuri „dezactivare”, altfel s-ar putea sa tot primesti pana la adanci batraneti si cine stie, poate (intr-un moment de deruta) vei pleca in lume cu o doritoare!

      • fosile spune:

        La cit sint eu de sociabil, nu cred.
        Eventual nevasta-mea poate-si gaseste un partener mai bun, mai calm, si mai ales cu mai mul;ti bani si care s-o scoata din servici si sa o duca din cind in cind in locuri mai speciale, dar nu aglomerate sau nacar in India.Ca tare si-ar dori sa ajunga acolo.

        • cafeauata spune:

          Stai linistit, ca barbatii de pe site-uri nu cred ca vor sa faca investitii! In plus, nevasta n-are cum sa stie cat e de „grozav” acela, nu cred ca se risca (asta in cazul in care are timp si chef sa stea pe net). Dar nu se stie…

  4. coco spune:

    Sigur ca este ciudat! trebuie sa ai mare grija, eu sterg tot ce-mi pare suspect!

  5. Zina spune:

    Eu nu deschid mesajele de la expeditori necunoscuți, ba, uneori, nici atașamentele mai ciudate de la mesajele corespondenților mei. Am pățit deja vreo două chestii. Cât despre site-urile de ”găsit prieteni/prietene” nu știu ce să spun, dar cred că și-au cam pierdut clienții, de vreme ce recurg nu numai la mesaje pe e-mail de genul celui descris de tine, dar și la reclame pe față, plătite la Google și distribuite de acesta pe site-uri.

    • cafeauata spune:

      N-am mai patit nimic de genul asta si sper sa nici nu mai patesc. Daca am vazut ca scrie numele sotului meu, am luat mail-ul in serios. Bietii de ei, cauta orice mijloc de a fi vazuti, din atata lume cineva tot e necajit si singur si bune botu’… Eu consider ca e greu sa cunosti un om si cand esti langa el, dar cand doar indruga verzi si uscate pe net? Dar, ma rog, fiecare cu cat il duce capul, imi doresc doar sa nu am de-a face cu astfel de specimene.
      Imbratisari, cu mare drag, tie si fetelor!

  6. Mihaela C.P. spune:

    Am facut si eu un astfel de test de calculare a coeficientului de inteligenta, insa acolo, daca vroiai sa ti se dea raspunsul , trebuia sa platesti. Nu era legat de matrimoniale, ci de bani. Si nu imi fussese trimis de nimeni pe mail, ci eu am intrat pe siteul lor, am urmat pasii care mi se cereau a fi facuti si la urma mi s-a spus clar ca daca vreau raspunsul, trebuie sa platesc. Nu am platit si nu m-a deranjat nimeni mai departe.

    • cafeauata spune:

      Astia-s mai smecheri, Mihaela! Se gandesc ca din cate mail-uri trimit, tot gasesc 2-3 amarati care cred in dragoste pe net… Este si asta un fel de marketing, ce sa spun? Deranjant, dar partea buna este ca am avut varianta de dezabonare, totusi. Si uite asa, n-am reusit sa aflu cat sunt de desteapta, poate altadata!

  7. Decenu spune:

    Eu mi-am pierdut contul de Yahoo din cauza unui astfel de mail.
    Fuga dupa castiguri poate face omul sa fie in stare de orice. Sincer, nu stiu daca asemenea activitati comerciale castiga din intermefierea relatiilor sau din malware pe care le trimit.

    • cafeauata spune:

      Deci, se putea si mai rau, zici! Bine ca am scapat doar cu cateva „lipeli” in virtual…
      Indiferent din ce ar scoate profit, mie mi se pare a fi o indeletnicire indoielnica. Asa cum, cei care nu sunt apti pentru a avea o relatie in real si viseaza cai colorati pe net, mi se par cel putin infantili.

Lasă un răspuns

