Ganduri aduse de un ursulet

Uneori mi se pare ca primesc prea mult de la cei de langa mine. Acest „prea mult” poate sa fie chiar si doar o jucarie de plus, asa cum este cea din poza. Si nu pentru cat a costat, ci pentru ca a fost cumparata si daruita sufletului meu, pentru ca cineva a tinut cont de ce spuneam la o bere, in urma cu jumatate de an. Ce poate sa ma bucure mai mult decat faptul ca starile prin care trec nu le sunt indiferente celor dragi mie? Imi doresc sa le fiu sprijin, in orice situatie. O adevarata filozofie, din „cauza” unui ursulet de plus…

cadou

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Ganduri aduse de un ursulet

  1. july spune:

    Amandoi sunteti frumosi si jucausi ! :)))

    • cafeauata spune:

      🙂 Multumesc, July!
      Cred ca am avea doar de castigat daca am invata sa ne bucuram, la orice varsta, de lucrurile aparent nesemnificative.
      Zile frumoase!

  2. fosile spune:

    Va rid ochii la amindoua.
    E ursuleata,nu?

  3. Zina spune:

    E o binecuvântare când cei dragi îți oferă jucării, deși ai trecut demult de vârsta lor. Te simți din nou copilul iubit și protejat de demult ! Mă bucur pentru tine, Cafeluță !

    • cafeauata spune:

      Asa este, Zina!
      Imi pare bine ca in loc de cine stie ce obiect nefolositor, am primit o jucarie si (mai ales) ma bucur pentru ca mi-a fost inteles sufletul. Lucru destul de rar in zilele noastre…

  4. Mélanie spune:

    Bonjour Jolie Madame! încântata sa va cunosc, chiar si virtual…🙂 ador ursuletii din totdeauna, încât @ my „about” am precizat ca nu locuiesc în „teddybear land” – cre’ca a fost un lapsus…🙂

  5. Mihaela C.P. spune:

    Trebuie sa fie cineva caruia ii pasa de tine si de ceea ce tu iti doresti. Conteaza foarte mult asta, ai motive sa fii fericita🙂.

Lasă un răspuns

