Caciuli

La „Zilele Clujului” am gasit un stand al unei firme din Sf. Gheorghe care face astfel de minunatii. Mi-au placut la nebunie toate, daca ar fi fost sa aleg una, as fi fost in incurcatura. Marele meu regret este ca nu stiu ce firma este, pe net nu i-am gasit (probabil n-am stiut sa caut) . Sa le fac reclama gratuita, nu din alte motive.  Ma gandesc ca gospodarul isi face vara sanie…

caciula 1caciula 2caciula 3

Acest articol a fost publicat în Fotografii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Caciuli

  1. july spune:

    Si asa este Suleyman la moda, caciula ne lipseste . 😆

  2. Decenu spune:

    Si mie-mi plac, parca-s tatarasti sau turcesti.

  3. Minnie spune:

    Interesanta croiala, dar nu cred ca asi purta asa ceva, nu ma simt deloc ca o sultanita!😆
    Sa ai o saptamana minunata!

  4. fosile spune:

    Caciul tataresti.
    Sint foarte faine.
    Nu ti-ai luat si tu una?

  5. Camelia spune:

    Foarte interesante! Desi, trebuie sa recunosc, cu greu imi inchipui pe cineva purtand un coif ac acesta.🙂

  6. cafeauata spune:

    Imi pare rau ca n-am avut bani sa-mi cumpar una (cu toate ca mi-ar fi fost greu sa aleg), ai fi vazut ce „bine vine” si ca nici nu e atat de ciudata!
    Multumesc pentru comentariu!

  7. Zina spune:

    Cafeluță, eu am ceva asemănător, o căciulă de blană fără tui (moțul ăla) și fără coadă, luată de la Budapesta. Este atât de călduroasă, încât trebuie să aștept viforul cel mare ca să o pot purta, altfel e imposibil de stat cu ea pe cap, transpir instantaneu.

    Numai bine, te îmbrățișez, iar pe Cola o pup pe creștet, pe o ureche și pe o lăbuță. Vezi ce însemană să fii cățel ? Ai prioritate la pupături !😆

    • cafeauata spune:

      Am pupat crestetul, apoi urechea dreapta si (dupa lupte serioase) si labuta dreapta fata!
      Daca sunt de origine mongola, musai ca au fost facute sa tina de cald la ce temperaturi erau in zona! Dar, la cum se incalzeste planeta, probabil le vom admira doar…
      Zile frumoase, fete dragi noua!

  8. Alex spune:

    He, he! Chiar că seamănă a căciuli mongole, cum am văzut într-un film, recent. Au purtat românii căciuli ruseşti atâţia ani, de ce n-ar purta şi de-astea? Mai ales când sunt geruri zdravene.
    Numai bine şi zile frumoase!🙂

    • cafeauata spune:

      Daca vor mai fi geruri, Alex. Se pare ca planeta se incalzeste mai repede decat era preconizat! Oricum, mie mi-au placut tare mult!
      Zile frumoase sa fie si la voi!

  9. Naica spune:

    Superbe caciuli !Chiar daca se va incalzi, eu as lua una cu paratrasnet,sa ma falesc cu ea !

  10. Gabriela spune:

    Am vazut caciulile tale zilele trecute dar nu am apucat sa comentez. Sunt caciuli tataresti, de inspiratie, sau mongole. Cum se stie, radacinile ungurile de pe acolo se trag si spiritul turanian este viu. Sunt foarte frumoase. Uite, iti aduc un link. Poate iti place. https://www.facebook.com/photo.php?v=683227385047638&set=o.406397602836487&type=2&theater

    • cafeauata spune:

      Multumesc pentru clip, mi s-a adeverit faptul ca acest tip de caciuli sunt frumoase.
      Sunt deosebite ca aspect, foarte calduroase si… scumpe! Ce-i drept, merita, zic eu!

  11. Gabriela spune:

    Imi cer scuze de balbe. Am vrut sa scriu ~ radacinile ungurilor~.

  12. cristina spune:

    Doamne ca mult am mai cautat si eu despre astia de fac caciulile astea tuguiate si frumoase……..si am gasit ceva-ceva pe aici:
    http://www.ziardecluj.ro/caciulile-tuguiate-ale-hunilor-vedete-pe-tarabele-mestesugarilor-de-la-zilele-culturale-maghiare
    numai bine,
    cristina

Lasă un răspuns

