51

trandafirIn primele minute ale zilei am primit un trandafir, am fost trasa de urechi si am auzit cel mai frumos „La multi ani!” Multumesc!

Daca imi este permisa o dorinta astazi, imi doresc ca planurile lui Dumnezeu, pentru mine si pentru toti cei dragi, sa fie frumoase. Atat!

Zile cu sufletul senin, voua, celor care treceti pe aici!

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

42 de răspunsuri la 51

  1. domnuio spune:

    Amin aşa să fie !

  2. luciastroila spune:

    La multi ani, cafeluto! Sa-ti fie zilele calde si aromate precum cafeaua buna!🙂 He, he, ce ma bucur… am mai punctat o geamana in lista sufletului meu!

  3. fosile spune:

    Si inca,la multi ani, Cafeluta!

  4. Minnie spune:

    Hip, Hip, Hura…. pentru Cafeluta mea! 🙂
    Inca o data un calduros „La multi ani”! ♥

  5. Iulia spune:

    Sanatate multa si fericire! Si eu am implinit aceasta frumoasa varsta in decembrie anul trecut. Iti doresc tot ce-mi doresc si mie. Te pup!

  6. Elisa spune:

    La multi ani cu sanatate ! Bucurii si sperante de zi de zi, implinite!

  7. Oana spune:

    Multi ani insoriti, Cafeluță! Și cu dorința ta împlinită.

  8. ghemulet spune:

    La multi ani…zambete multe,calde si multa fericire sa ai…

  9. Ce frumos exprimat: ” zile cu suflet senin…”🙂 Asemenea si inca o data: La multi ani!

  10. Alex spune:

    La multi ani fericiti! Sanatate, bucurii si numai bine intru toate! Foarte frumos trandafir. Inca multi asemenea sa se adauga la buchet!🙂

    • cafeauata spune:

      Multumiri, Alex! Florile furate intotdeauna sunt mai frumoase, nu? Sau mai adaugat garofite si crini, iar trandafirul este deschis total!
      Numai bine si pentru voi!

  11. Mihaela C.P. spune:

    La multi ani, iti doresc sa ti se implineasta toate dorintele!🙂

  12. Naica spune:

    La multi ani,cu iubire,cu bunatate si clipe frumoase !

  13. Mélanie spune:

    bon anniversaire! happy belated b’day, Gemini gal!🙂❤
    * * *
    multumesc pentru trandafir si-aceleasi calde urari: sanatate, bucurii, satisfactii si optimism! amicale gânduri, Mélanie

  14. acuarele spune:

    M-am gandit la tine de ziua ta dar nu am avut vreme sa intru pe bloguri, ma pregateam de plecare in excursie, nici internet n-am avut prea la indemana zilele acelea…
    Te imbratisez, sa ai parte de tot ce e mai bun!

  15. yousef59 spune:

    Sănătate,multă,multă şi neapărat bucurii!
    Şi copiii mei sînt „gemeni” 🙂

  16. cafeauata spune:

    La fel de multe multumiri, draga mea!
    Consider ca „gemenii” au nu un inger pazitor, ci mai multi, asa ca sper ca si copiii tai sa fie sanatosi, fericiti, lipsiti de necazuri, iar tu sa te bucuri de tot ce-ti ofera ei pana la foarte adanci batraneti. „La multi ani!”, deci, „gemenilor” tai!
    Toate gandurile bune, pentru tine, pentru voi!

  17. Strada Strâmbă spune:

    Să ne trăiești 17529 ani ! La mulți ani, multă fericire, mult succes, multe laude, mulți prieteni, multă iubire!

Lasă un răspuns

