Atat

Sa dorm pana la ora 9, sa stau pe net pana la 11 si-apoi sa ies cu Cola la plimbare. Libertate maxima! Ce mi-as putea dori mai mult? Mi-am tras niste margele vesele, poate ma vor ajuta de luni incolo…🙂
DSCF0098

Acest articol a fost publicat în Concediu 2014, Stari și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Atat

  1. acuarele spune:

    Super frumoase si vesele margelele!🙂

    • cafeauata spune:

      Multumesc, dar sa stii ca m-am gandit cateva zile daca sa le fac sau nu, in ideea ca s-ar putea sa fie prea vesele pentru varsta mea. Dar – in fond – imi plac, asta e important.
      Imbratisari vesele!

  2. july spune:

    Eu m-am jucat cu catelul tau :)))

  3. Minnie spune:

    Sa-ti poarte noroc margelele!
    Weekend fain!🙂

  4. Poteci de dor spune:

    Eheeii, faină libertatea asta. O Cola îmi trebuie şi mie că eu dorm până la 11 şi stau pe net până la 9😀

  5. fosile spune:

    Iti doresc sa-ti mearga tot asa si de-acum inainte si sa fii mereu vesela ca margelele.

  6. cafeauata spune:

    Se pune oricum, fireste! Doar ca mai repede cred intr-un castig la Loto, decat in marire de salarii sau cine stie ce mostenire neasteptata.

  7. yousef59 spune:

    Zile vesele să ai!

  8. ghemulet spune:

    Sunt foarte frumoase,vesele.primavaratice..si daaaa…categoric perfecte pentru o plimbare

  9. Zina spune:

    Niște mărgele faine, îmi plac mult. Spune-mi, tu i-ai pus vreodată Colei mărgele ?😀
    Eu îi legam lui Mollie un mărțișor de zgardă de 1 Martie și i-l țineam o săptămână. Toate cucoanele se prăpădeau de dragul ei, iar ea mergea mândră și legănată, de parcă știa că este admirată.

    • cafeauata spune:

      Sunt margele ieftine, dar vesele. Ma bucur ca-ti plac si astept sa mai mesteresc cateva, ca vine sezonul lor!
      M-am gandit sa-i fac margele si Colei, dar inca n-a avut norocul asta. Poate la vara… Martisor a avut una din catelusele noastre, pus de o prietena. Inca si acum il pastram, la vedere, de aducere aminte…
      Imi inchipui cat era de frumoasa si eleganta Mollie, daca eram prin zona sigur o pupaceam de fiecare data cand o vedeam!
      Imbratisari!

Lasă un răspuns

