O sambata

A fost o dimineata perfecta, cu cer senin, cu temperatura placuta (mai ales la soare), dar cu avertismente ca maine va fi mult mai frig si va ploua. In oras marsaluiau maghiarii intr-o parte si cei din extrema dreapta in alta parte. Am facut abstractie de ei.  Dupa cateva sambete in care n-am ajuns la cafenea pentru cafeaua de sfarsit de saptamana, azi am oprit intai acolo, am savurat pe indelete cafeaua din cesti, am povestit ca doi prieteni, apoi am mers la padure. Miroase a pamant treaz, a plante care se grabesc sa dea frunzele la o parte, sa vada soarele. Cateva flori micute, albe, mov, albastre, ne amintesc de faptul ca ne putem bucura de viata, asa cum este ea, cu zile mai bune, cu zile mai rele. Important este ca suntem sanatosi! Vremea urata n-a mai avut rabdare, deja s-a intunecat si bate vantul. Va fi o duminica petrecuta in casa, doar cu iesirile necesare pentru Cola.

15..1515.Cola

 

 

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Fotografii, Stari și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la O sambata

  1. domnuio spune:

    Minunat ți-ai ilustrat gândul🙂
    Delicate floricele,dar totuși hotărâte să iasă la lumina zilei !
    Sfârșit de săptămână plăcut și liniștit vă doresc :)!

  2. ghemulet spune:

    Pana la urma ati avut o iesire minunata..in care v-ati incarcat bateriile pentru saptamana ce va veni.O zi minunata!

  3. Mihaela C.P. spune:

    Avand in vedere ca abia am fost sambata la jumatatea lunii martie, vremea a fost mai mult decat multumitoare, iar duminica de azi, putin mai racoroasa, inca potrivita .Desi racoare, la noi a fost totusi soare, din cand in cand, asa ca am mai petrecut timp si afara. Din pacate…ce scurt a fost sfarsitul de saptamana !:)
    O saptamana usoara va doresc, fara evenimente neplacute!

    • cafeauata spune:

      De-acum cred ca toate zilele libere ti se vor parea scurte. Doar ai atatea de facut in gradina! Doar sa fie timp prielnic si sa ai spor.
      Saptamana buna sa ai si tu!

  4. Anastasia spune:

    cam asa a decurs si ziua mea de samata si mi-a prins foooarte bine!

  5. fosile spune:

    Inseamna ca ati dat frunzele la o parte si-ati simtit mirosul pamintului.
    Pacat ca n-a fost vreme de iesit si duminica.
    O noua saptamina placuta, va doresc!

    • cafeauata spune:

      E drept ca nu eu am „greblat” frunzele, dar m-am bucurat de mirosul pamantului! Sigur si duminica am fi iesit, dar vantul, ploaia, frigul, ne-au tinut in casa. Nu-i bai, inca putin si e sambata din nou!
      Saptamana linistita!

  6. Zina spune:

    O zi minunată, deci ! Ce floricele drăgălașe, albe, mov și… negre !😀
    Sărut fetele !

  7. fosile spune:

    Si neagra si dulce.
    Frumoasa noua ta „cafeluta”.

  8. acuarele spune:

    Padurea la vremea asta a anului e o splendoare! Miroase tare bine pamantul, simti ca renasti! E bine ca ai facut abstractie de alte chestii suparatoare, chiar era pacat sa-ti strici frumusete de zi!😉

    • cafeauata spune:

      Astept tare sa se mai incalzeasca putin, sa inverzeasca toti copacii, apoi sa vezi bucurie in padure! Norocul nostru ca avem paduri aproape si nu trebuie sa cumparam rovigneta!
      Imbratisari!

  9. acuarele spune:

    Cola se bucura mult de venirea primaverii, se simte pe ea o vioiciune noua!🙂 O multumire!

Lasă un răspuns

