La sedinta

Nu stiu cum sunt sedintele de asociatie de proprietari in alte parti, dar in blocul nostru sunt un mare fas. Nimeni nu e de acord cu nimeni, toti cei absenti sunt vinovati pentru orice, iar femeia de servici (care e un barbat, de fapt) pune la punct pe toata lumea, uitand ca n-a mai dat cu matura pe scari de trei saptamani. Imi sacrific maxim o ora pentru a participa, doar atunci cand ceva ma arde tare. De fapt, arde pe mai multi, dar nimeni nu face nimic. Asa am ajuns sambata la minunata sedinta „de bloc”, unde s-a repetat ca primaria nu ne ajuta cu fonduri pentru mansardare, ca trebuie ales un nou comitet, ca trebuie ales un cenzor, ca instalatia de iluminat cu senzori nu mai functioneaza, ca biserica baptista din colt a ocupat parte din zona noastra verde. Pai, cum sa nu ma enervez cand solutia pentru becurile de pe casa scarilor este intoarcerea la intrerupatoare clasice; ce ne trebuie noua senzori, sa nu arda lumina aiurea? Le-am taiat macaroana: „Suntem mai retardati decat retardatii? Nu se poate repara, schimbati tot sistemul. Sa nu aud peste trei luni, din nou, ca trebuie sa!” Din 15-20 de persoane prezente, nimeni nu s-a oferit sa fie cenzor, oare ce ne facem? Minute in sir isi dadeau cu parerea pe cine sa numeasca, ce daca era absenta persoana? Dupa ceva timp, a venit si varianta salvatoare: un contract cu o firma! Si, atunci, ce mai asteptam? Faceti contract si gata, sa nu mai aud, din nou, ca trebuie sa! Subsolul este plin de excremente, cam de doua luni canalizarea este infundata, dar trebuie sa angajam un om sa sape, sa curete. Trebuie? OK, angajati un om, nu ma intereseaza cat costa si cine face treaba, ci ma intereseaza sa nu-mi vina stomacul in gat cand intru in scara. Luni, se lucra in subsol! In general, vecinii tolereaza cateii din bloc, dar s-a trezit un libidinos neansurat sa comenteze ca trebuie sa platim pentru caini. A uitat ca eram chiar langa el, dar si-a amintit cand i-am spus ca-i pun curvele la plata si-apoi mai vorbim. Si-a cerut scuze, spunand ca a glumit. Nuuu! Astfel de glume nu sunt pe placul meu, chiar daca am simtul umorului! Altfel, este interesant sa participi la o sedinta de bloc…

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la La sedinta

  1. fosile spune:

    Ai fost la sedinta de bloc?
    Felicitari!
    Ai mai fost pina acum?
    Oricum, daca pina acum n-au stiut de gura ta, vor avea grija de acum inainte ce spun.

    • cafeauata spune:

      In sfanta zi de 8 martie, am facut prezenta! Deja era musai, ca toata lumea spune doar ca „trebuie”, dar nu face nimeni nimic. Acum, macar au inceput sa se miste lucrurile, plus si-au dat seama ca nu mi-e jena sa spun ce-i de spus!

  2. acuarele spune:

    Eu urasc sedintele, de orice fel ar fi ele. La unele sunt obligata sa particip, totusi, sunt cele legate de serviciu. Cand aduni multi romani la un loc, se pierde multa vreme pana se ajunge la un numitor comun, daca se ajunge. Si iese mai mult scandal decat e cazul, ceea ce pe mine ma lasa lata, imi ia toata energia! E bine ca l-ai pus la punct pe individ, acum stie cu cine se pune!😉

    • cafeauata spune:

      La servici sedintele sunt destul de scurte, iar daca vad ca o iau pe aratura fetele, intervin, pentru ca orele mele sunt impartite la fix! La bloc nu prea ma agit, stiu ca e vorba multa, dar acum nu se mai putea, ceea ce se intampla in subsol era atentat la sanatatea noastra, asa ca m-am sacrificat. Poate trebuia sa spun in soapta cuvantul „cheie”, dar prea eram nervoasa!

  3. Zina spune:

    😆 Bună idee ! Ar trebui să se pună taxă pe circulația curvelor, așa ar ieși România din criza economică !

  4. Alex spune:

    Of, of! Greu cu traiul la bloc, când sunt unii care n-au ce căuta la bloc. N-au nici cea mai elementară educaţie pentru traiul în comun, iar de respectul pentru colocatari… ce să mai vorbim? Sunt atât de rare situaţiile când oamenii de pe o scară se înţeleg perfect. Mereu sunt unii care au poziţii contrare cu ceilalţi.
    Weekend frumos!🙂 Şi…nervi tari la şedinţele de bloc!

    • cafeauata spune:

      Sper sa nu fie cazul sa mai particip, curand. Am spus, ma agit doar daca „arde”.
      Imi amintesc ca era atat de frumos pe vremea cand eram eu copil… La care dintre copii ne apuca ora mesei, acolo mancam; cand mamele erau plecate, cu bucurie eram „cazati” de vecine; n-am auzit niciodata scandal intre vecini. Se rezolvau problemele la comun, erau uniti. Frumoase si linistite vremuri. Acum ne adaptam…

Lasă un răspuns

