Relaxare si Spa

Un fel de Baile Felix?

Acest articol a fost publicat în Solutii date de natura și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la Relaxare si Spa

  1. july spune:

    rasfat, vreau si euu ! :)))

  2. fosile spune:

    Duuulce leneveala.
    Ce faine sint!
    Unele mediteaza, altele viseaza, altele fac masaj…
    Ca la Felix.

  3. Alex spune:

    Ce filmulet interesant! Cumj au stiut ele sa se bucure de minunatele ape termale. Maimuţele astea sunt fascinante, ce mimică expresivă au.Iar modul cum se bucură de băile calde, seamănă terbil cu cel al oamenilor.
    O zi frumoasă!🙂

  4. Minnie spune:

    Macar un pic de rasfat în frigul acela! :))
    Eu cred ca e ca la Olanesti! Acolo sunt izvoare termale! :)))
    pupici Cafeluta, relaxare maxima, în propria cada! :))))))))

  5. acuarele spune:

    Se bucura in tacere, ar trebui si oamenii sa-si aminteasca sa faca asta mai des! Foarte frumos clipul, impresionant!
    Pupici, zile frumoase si usoare!

    • cafeauata spune:

      Oamenii sunt in faza in care se indeparteaza de tot ce inseamna simplitate, bucurie, viata pur si simplu. Poate va veni si ziua in care va fi altfel…
      Imbratisari, draga mea Acuarela!

  6. Zina spune:

    Ah, ce plăcut ! Mi-a amintit de băile Szechenyi de la Budapesta, un adevărai rai !

  7. Mélanie spune:

    i-am vazut la fata locului…🙂 am fost de 4 ori în Japonia si-ador „onsen”-urile…🙂

    • cafeauata spune:

      Wow! Sunt invidioasa, draga Melanie, probabil eu ma voi distra cu ei doar pe Youtube. Sa mergi in Japonia de 4 ori, pentru mine este de domeniul fantasticului. Esti un om fericit, cred!

      • Mélanie spune:

        as putea trai la Kyoto… am fost de 2 ori si mi-a ramas la suflet…
        * * *
        îti doresc si sper s-ajungi vreodata-n Japonia… când aveam 10-11 ani, visam sa vizitez Japonia si Canada… am „aterizat” în ambele de câteva ori! Dar nu mi-am imaginat niciodata ca voi locui 5 ani la Houston, Texas(NASA-area), ca voi cunoaste astronauti si ca voi asista-n direct la lansari si aterizari de navete din mission control room, alaturi de „crema” jurnalistilor internationali…
        * * *
        sanatate, curaj, optimism si seninatate! cu drag, Mélanie NB

  8. ghemulet spune:

    Cred ca da….Ce frumos este….nu m-as mira sa vad si vre-un om printr-e ele :))
    Multumim pentru video.Un deliciu.Te pup!

  9. cafeauata spune:

    Cred ca nu indrazneste nimeni sa intre in bazin, stau doar pe margine si filmeaza. Si eu as sta o zi intreaga sa le admir!
    Te pup si eu!

  10. Oana spune:

    bravo lor🙂

Lasă un răspuns

