Coletul buclucas

Am asteptat azi continuarea dialogului cu cei de la magazinul on line, magazin la care am facut o comanda in urma cu doua saptamani si nu am primit coletul. Am scris un nou mail, intrebandu-i daca e normal ca o comanda sa fie tratata cu indiferenta. Raspunsul a fost asta: Regulamentul companiei noastre este trecut in detaliu in site. Noi nu tratam cu indiferenta nici o comanda. Interesul nostru este sa vindem! In conformitate cu mentiunile pe care le am eu in baza de date, vi s-a trimis un email in care ati fost instiintata ca era ceva lipsa din comanda. NU va pot spune eu despre ce este vorba deoarce odata ce comanda se anuleaza, este sters si istoricul conversatiilor pe email. Emailul v-a fost trimis pe data de 14, dar in conformitate cu ceea ce scrie aici nu ati raspuns la acest email. Ca atare, comanda a fost anulata. 

Dar… Surpriza! Coletul l-am primit astazi. Si stau si ma intreb: cine si ce situatie are in acea firma? N-am primit nici un mail in 14 (asa cum imi scrie doamna) si nici comanda nu mi-a fost anulata (tot cum spune doamna), ca dovada am primit azi coletul. Doamne ajuta sa fiu eu sanatoasa, ca vad ca dau de tot felul de oameni ciudati! Obiectul mult ravnit este acesta:

1348850566-32279200Si – daca voi fi suficient de desteapta – voi face lucruri de acest fel:

1012311Sursa foto: Google.

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Coletul buclucas

  1. july spune:

    Wow ! Ce frumos ! Imi plac culorile cum sunt combinate, si da am cateva, dar nu rezist cand le vad . Succes !

    • cafeauata spune:

      Multumesc! Acum sunt atat de incantata ca am „obiectul” incat nici nu pot sa incerc sa fac ceva, plus ca mai am nevoie de ceva materiale pe care le voi cumpara. Astept pana sambata si-atunci, cu spirit de raspundere, voi face primii pasi. Vedem ce va iesi!

  2. fosile spune:

    E clar ca habar n-au unii ce fac ceilalti in firma aceea.
    Noroc ca ai primit ,totusi, chestia aia mai ales ca ,sint convins , ca ai renuntat la „serviciile” lor.
    Distractie placuta!

  3. Rolling Ideas spune:

    Abia astept sa vad ce minunatii vei face cu el.
    Dar a trebuit sa mai platesti comanda?

    • cafeauata spune:

      Am niste emotii, Andreia…
      Nu puteam lua pachetul decat daca-l plateam, a fost trimis in sistem ramburs. As putea sa fiu vipera si sa le scriu doua-trei vorbe, dar ma abtin. Eu sa fiu smechera si sa fac minuni cu tehnica kumihimo, restul nu mai conteaza!

  4. s'anda spune:

    Frumoasa bratara!!Si cadranul ala ce-i ?

  5. Minnie spune:

    Este grozav de frumoasa bratara!
    Daca faici o asa bratara, vreau si eu! :))
    Pupici si doamne-ajuta ca a venit pachetul!

    • cafeauata spune:

      A venit, dragutul ded el.
      Numa’-ncet, Minnie, inca nu am impletit nici fire goale! Am emotii, dar imi si doresc sa invat repede. Chiar ca cea din poza, nu va fi, dar pe-aproape, sper! Cadoul de ziua ta e rezolvat!
      Imbratisari!

  6. Alex spune:

    Nu ma pot opri din zambit pana la urechi. Cand am citit titlul, in viteza, mi s-a parut ca scrie… „cotletul buclucas” si nu ma prindeam de poanta.😀 Probabil ca mi-e foame la ora asta! Apoi m-am dumirit ca era vorba de un…colet.
    Cat despre „profesionalismul” celor de la firma respectiva… ce s-ar mai putea spune. Acum o saptamana am comandat niste carti pe net, am primit pe mail confirmarea ca au primit comanda, iar peste 3 zile mi-au trimis un alt mail care ma nunta ca abia acum este validata comanda si sa confirm daca mai vreau cartile! Eu credeam ca este clar din prima! Pana la urma am primit cartile.
    Deh, asa-i la noi.
    O seara cat mai frumoasa!

    • cafeauata spune:

      Crezi ca isi permite cotletul sa fie buclucas? Cum l-am prins, cum l-am bagat la cuptor! Dar coletul… Fara voia lui a fost subiect de „amabilitati”, caci (asa cum spui) asa e la noi. Poate si prin alte parti se intampla, poate cei care ar trebui sa urmareasca o comanda de la cap la coada sunt noi in domeniu… Important e ca a sosit!
      Zile frumoase!

  7. super, colierul…
    al tău va fi mai frumos, cu siguranță!

  8. acuarele spune:

    Eram sigura ca vei primi coletul! Persoana care ti-a raspuns nu stia ce spune, e clar, iti raspundea ca sa nu taca, sa dea o justificare in caz de reclamatie, sa fie acoperita ca „a spus”! Dovada ca nu era asa… Bine ca s-a terminat cu bine!🙂 Intr-adevar, asta e argumentul: interesul lor e sa vanda!

    • cafeauata spune:

      Ai stiut tu ceva, Acuarela! Eu deja imi luasem speranta, dar se pare ca un ingeras a fost „pe faza”.
      Te imbratisez!

      • acuarele spune:

        Cafeluta, judecand dupa faptul ca ei cam toti cu site-urile astea vor in primul rand sa tina de clientii lor, sa nu si-i piarda, prea mica ar fi fost sansa sa fi dorit sa scape de tine! A fost o pura neintelegere… atata tot!😉
        Si eu te imbratisez, spor la margelit!

  9. Naica spune:

    Oribile incurcaturi si stress-ul aferent !Totul e bine cand se termina cu bine !Succces;mie mi-ar place un colier cu aceste culori preferate !

    • cafeauata spune:

      Multumesc frumos, sper sa fac lucruri pe care sa nu-mi fie rusine sa le arat!
      Nu stiu de ce m-am stressat in marele fel, puteam sa o iau mai lejer. Dar, stii cum e: cand se pune pata, musai rezolvata problema. De-acum spun doar Doamne ajuta!

  10. ghemulet spune:

    Noo ca daca nu voriai atat de mult obiectul pentru bratari trebuia sa nu ridici comanda…Acum,sa ne arati minunile ce le vei face….Mult spor!

  11. Mona spune:

    sa fie cu spor obiectul! sa iasa lucruri frumoase din el!🙂 cat despre firma online….profesionisti peste tot!🙂

    • cafeauata spune:

      Doamne ajuta, Mona. Multumesc mult!
      Da… Nu mai incapem de adevaratii profesionisti! Din pacate traiesc pe banii si pe nervii nostri. Si nu vad sa se schimbe ceva in bine…
      Zile frumoase sa va fie!

  12. Gabriela spune:

    Ce bijuterie delicata! Imi place si combinatia de culori. In privinta seriozitatii furnizorilor, nimic nu ma suprinde. Unii cred ca minciuna e perfecta pentru a ascunde indiferenta si incompetenta.

Lasă un răspuns

