Arta

Exista oameni nascuti pentru a face ceva cu totul deosebit. Nu ma numar printre ei, din pacate.

Artistul britanic James Doran-Webb, stabilit momentan in Insulele Filipine, provine dintr-o familie de colectionari de antichitati, datorita careia si-a petrecut cea mai mare parte a copilariei calatorind prin lumea intreaga. Apoi, in restul timpului, a crescut in atelierul afacerii de restaurare artistica si de antichitati, care apartinea acelorasi parinti. De acolo i s-a nascut pasiunea pentru arta, cat si cea pentru sculptura si refinisare. Spune ca a ajuns astfel sa vada potentialul artistic, in obiecte pe care altii poate le-ar arunca pentru ca le considera inutile. De 20 de ani, James colectioneaza bucati de lemn care plutesc pe ape, iar acum 25 de ani a inceput sa realizeze primele sculpturi de animale, din papier mache”. (Pasta obtinuta din hartie macerata si clei, din care se confectioneaza obiecte de arta decorativa si imitatii de sculpturi). Sunt extraordinari caii lui! Sursa: Toxel. Sa ne fie duminica frumoasa!

Cai-galop-lemn-James-Doran-Webb01Cai-galop-lemn-James-Doran-Webb05Cai-galop-lemn-James-Doran-Webb06

Acest articol a fost publicat în Fotografii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Arta

  1. fosile spune:

    Cita frumusete.
    Da, asta e arta.
    Saru’mina!

  2. domnuio spune:

    Foarte frumoase și ingenioase opere de artă !
    Nici Io nu-s la numărătoare(tot din păcate😆 ! )

  3. ecaterina22 spune:

    Asta da talent!
    Foarte frumosi facuti caii, super!
    Duminica frumoasa!

    • cafeauata spune:

      Mare lucru cu internetul asta, Minnie! Vedem ce altfel nu aveam cum sa vedem, aflam despre lucruri pe care altfel nu aveam cum sa le aflam. Si… Cunoastem oameni minunati!

  4. acuarele spune:

    Interesant tare! Imi place viziunea artistului!

  5. Alex spune:

    Un adevărat artist! Să faci aşa minunăţii din ceea ce poartă apele de colo-colo…. nu-i la îndemâna oricui!
    Deosebit!

  6. extraordinar…
    Bună dimineața!

  7. Zina spune:

    Nu putem să fim cu toții artiști, dar putem să le admirăm cu toții creațiile. Acestea sunt deosebite, delicate și expresive. Mulțumesc că mi-ai făcut cunoștință cu acest artist, Cafeluță !
    Seară plăcută !

    • cafeauata spune:

      Asa este, Zina, ne ramane placerea de a descoperi ce fac altii. Si sunt multi si buni! Ma bucur ca ti-a placut si tie, mai ales ca eu fac cunostinta cu multi pictori la tine.
      Noapte linistita si imbratisari!

  8. Mélanie spune:

    ador felinele si caii…🙂 nu posed nici-un talent artistic, ba am 2 mâini stângi(vorba-vine!), desi-s „dreptace”, asa ca tot ce pot rosti: admiratie si respect pentru acest artist…
    * * *
    sanatate si-o zi senina! cu drag, Mélanie

    • cafeauata spune:

      Admir si eu ce a facut acest artist.
      Majoritatea suntem asa (cu doua maini stangi), Melanie! Din pacate nu am mostenit-o pe mama Avea maini de aur, tot ce facea era perfect. Pentru mine e mai greu, trebuie sa am tutoriale, sa vad, sa calculez.
      Sanatate si zile frumoase, Melanie!

  9. Gabriela spune:

    Foarte interesante si inspirate. Adevarul este ca, atunci cand vine vorba de arta, adevaratii artisti gasesc cele mai ingenioase moduri da a da expresie sufletului lor. Imi vine acum in minte, un tip ce facea bibelorui din miez de paine, framantate intr degete ca si bucatelele de lut si dandu-i niste forme extraordinare. Si artistul acesta a facut niste sculpturi unice.

    • cafeauata spune:

      Sunt foarte multi artisti de care nu am auzit…
      Tare mi-ar fi placut sa am si eu o inspiratie care sa ma ajute sa ma exprim… Dar nu toti suntem artisti, asa ca m-am resemnat.

Lasă un răspuns

