Magazinul online

Intr-un serial am auzit replica „Am crezut ca nu ma mai poti surprinde cu nimic”. Si eu am crezut la fel, ca (cel putin) in materie de cumparaturi pentru margelit nu voi fi neplacut surprinsa niciodata. M-am inselat. Sunt cativa ani de cand fac tot felul de comenzi pentru produse necesare margelitului, pe net. Sunt multe magazine online, unele au comanda minima, altele nu; unele au costuri mai mari de expediere, altele mai mici. Pana acum nu am ramas cu ochii-n soare niciodata, dar cum toate au un inceput… De ce sa nu dau si de un astfel de magazin neserios? Nu pot sa inteleg cum se intampla ca, de doua saptamani de cand am facut comanda, ei nu au dat nici un semn de viata. Pana joi seara inca am avut speranta ca voi gasi avizul in cutia postala; speranta desarta. Am trimis un mail, cerand explicatii, gandindu-ma (in naivitatea mea) ca (poate) coletul e la posta, dar n-am primit instiintarea.  Stiu ce bine functioneaza si Posta Romana… Azi, vazand ca nu primesc raspuns la mail, am dat un telefon. Si ce daca? O doamna mi-a spus tot si nimic. Adica, mi-a spus ca administratorul site-ului trebuia sa ma anunte daca produsul nu este pe stoc, dar ea va verifica statusul comenzii mele. Astept… Dar nu mai sper, incerc sa rezolv altfel. Ceea ce ar fi trebuit sa fie o mare bucurie, s-a transformat in nervi si dezamagire. Si tot mai des sunt dezamagita de lucruri mai mici sau mai mari. Si tot mai des am impresia ca se inmultesc oamenii neseriosi. Si imi este tot mai greu sa gasesc ceva bun in lumea in care traiesc. DSC02816.1

Bine ca e sfarsit de saptamana, stau acasa si fac ce vreau. Sau nu fac nimic. Dar sunt cu ai mei! Sambata trecuta nu a fost chiar rau…

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Magazinul online

  1. july spune:

    Am patit-o si eu . M-au sunat dupa 3 saptamani cand deja uitasem si nici nu mai aveam nevoie . 😀
    E bine ca nu a fost sambata asta petrecerea, la ce vreme este afara .

    • cafeauata spune:

      E drept, acum nu am nici atat chef cat am avut saptamana trecuta. Si e frig, e urat, e asa cum nu-mi place.
      Incerc maine sa caut produsul in alta parte, daca gasesc, renunt la comanda initiala, cu „multumiri”.
      Noapte buna, July!

  2. fosile spune:

    Eu n-am incredere in cumparaturile fara vedere.
    E drept nu sint dintre cei mai norocosi oameni si daca e sa apara o problema, pe mine nu ma ocoleste.
    Sper sa reusesti sa-ti gasesti produsul cautat si sa renunti la „serviciile” site-ului nesimtit.
    Saru’mina!

    • cafeauata spune:

      Doar cu site-urile de margelit am incercat si pana acum a fost in regula. Nu cred ca mi-as comanda de exemplu haine.
      Daca voi gasi sau nu alta varianta, voi vedea, poate imi vor face o surpriza si luni voi primi coletul (as vrea eu!).

  3. domnuio spune:

    Prima comandă pe care am făcut-o pe internet a fost un fiasco total😦 !
    Îți poți imagina cu ce încredere am purces la următoarea…
    Asta a fost acum câțiva ani,dar de atunci nu am mai avut surprize neplăcute. Este adevărat că purec tare site-rile pe care cumpăr și nu merg automat la cel mai ieftin !
    Succes îți doresc de acum încolo și sfârșit de săptămână frumos și plăcut🙂 !

  4. ghemulet spune:

    Recunosc ca m-am lovit si eu de astfel de intarzieri.Pe mine ma infurie la maxim atunci cand se intampla asta pentru ca simt ca isi bat joc de mine si d ebanii mei.Dar daca ar trimite comand ala posta si am lasa-o acolo fara s ao ridicam s aplateasca transport degeaba cum ar fi?Dar asta este,avem nevoie de ce comandam si nici nu ne lasa inima.Desi unii ar merita.Un weekend frumos!

    • cafeauata spune:

      Exact asa simt si eu, Ghemulet! Prefer sa-mi dea un mail si sa-mi spuna ca nu pot onora comanda, decat sa ma lase sa astept ca fraiera. Oricum, merita sa dea faliment!
      Duminica frumoasa!

  5. Bună dimineața la cafea!
    și eu am probleme! complicate!🙂
    pentru a lărgi aria de explorare a frumosului meu oraș, mi-am luat bicicletă! sh, evident! care avea nevoie doar de o mică intervenție la spițe! am găsit, după îndelungi căutări, un nene care se pricepe și se ocupă, doctor de biciclete! eu mersesem cu ea vreo 5 km spre munte, era ok, repet, trebuia doar strânse niște chestii! nenea doctorul îmi zice să o las la consult! o las! oraș mic (patru blocuri și 10 case, oameni serioși, zic). revin și îmi dă lista de piese OBLIGATORII!
    se aude cum înghit în sec, tac. piesele plus manopera = mai mult decât prețul de cumpărare!
    plec!
    nu pot să ajung până în centru (două blocuri) pentru că harmăsarul… nu mere!
    mă întorc!
    – păi trebe roată pe spate, asta e praf, una nouă e 250, una veche e în jur de 100, plus manopera…
    – dar eu am mers cu ea, nu avea probleme!
    – ERA PRAF!, îmi spune, apăsat și doct!!!
    înghit în sec de se aude până la Cluj, o mai țin câteva luni, aud de un alt nene, merg la cabinet, noul doctor îmi spune ok, roata spate, avem, iote, roata plus munca = 15 lei!
    uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    săptămâna trecută reușesc să recuperez inorogul, plec, mă opresc! lanțul căzut, roata spate bate, capotele zornăie, frâne – ioc!
    am dus-o în curtea unui coleg!!!
    am dat banii de vreo 7 luni și nu m-am plimbat cu ea!
    am bicicletă? am!
    bună dimineața!🙂

    • cafeauata spune:

      Pfai ce ciuda mi-e ca n-am stiut ce se aude! Erau inghititurile in sec din Cugir, dar nu reuseam sa ne dam seama, poate reuseam sa dam o mana de ajutor. Ce sa spun? Daca ar fi fost doar bicicleta, dar l-ai mai nimerit si pe doctorul cela care trebuie sa traiasca din ceva, asa ca ti-a luat o gramada de bani. Esti ghinionist si mai stiu pe cineva, doar ca el nu comanda niciodata pe net. Eu mi-am luat-o acum, dar voi considera ca este o scapare. Macar poti sa mergi sa-ti vezi inorogul uneori…
      Buna dimineata!

  6. Mona spune:

    am venit in vizta si am uitat sa mai plec tot citind din articole!🙂 ma simt bine aici!🙂
    acum, despre rateurile cu comenzile: nu am avut multe insa de fiecare data am lasat un comment sau o parere pe site-ul cu pricina astfel ca cei care mai trec pe acolo sa stie la ce sa se astepte!🙂

    • cafeauata spune:

      Bine ai venit, Mona! Ma bucur sa te vad aici.
      Site-ul cu pricina este tare pe net, apare la foarte multe cautari, administratorul este din starinatate si am crezut ca e ok. M-am inselat… Daca pot lasa un comment fara sa fie sters, o voi face si eu.
      Duminica frumoasa!

  7. Iulia spune:

    Eu am cumparat acum o saptamana niste manuale si culegeri de matematica de pe un site de unde mai cumparasem acum cativa ani. Mi-au trimis un manual pentru M2, iar eu comandasem unul pentru M1. Le-am scris si mi-au zis sa vin eu pana la sediul lor ca sa mi-l schimbe, ca sa nu mai dau bani pe transport. Ca si cand greseala ar fi fost a mea!

  8. nelucraciun spune:

    He-he, dar ce am patit eu n-ati mai patit nicicare: comand un smochin, vine avizul, platesc, iau marfa, OK. Dupa o saptamana vine inca un aviz, telefon la posta, am ridicat marfa, o, nu, e un alt colet…sun la expeditor, inregistrare dubla, ma roaga sa merg la posta, sa refuz coletul, sa-l returneze, altfel il tin 10 zile la ei si moare smochinul!

    • cafeauata spune:

      Eu nu m-as supara sa primesc doua, dar ma tem ca nu voi primi nici macar un produs…Competenta e in floare! Cu cata atentie se lucreaza, daca nu observa ca e aceeasi adresa, aceeasi comanda. E chiar atat de greu sau de scump sa dea un telefon? Cred ca sunt angajati in toate locurile pe care nu-i intereseaza, altfel nu-mi explic.

  9. acuarele spune:

    Eu cumpar destul de frecvent online si nu am patit asa ceva pana acum, chiar ma rugam uneori sa mai intarzie unele comenzi, ca sa fac rost de banii necesari achitarii! (Ca de multe ori banii se duc pe te miri ce am nevoie pe moment, apoi apar cu necesitate alte socoteli… ) O singura data am comandat de la Oradea niste hainute pentru gimnastica, pentru serbarea Mariei de Craciun, si nu dadeau nici un semn vreme de vreo saptamana, insa dupa ce le-am scris, a doua zi a si sosit coletul, il trimisesera deja dar uitasera sa mentioneze.
    Sunt sigura ca vei primi ce ai comandat, in principiu, ar fi si in interesul lor sa iti onoreze cererea!
    Acum s-au pus ninsorile… poate mai intarzie si cu ocazia asta!
    Te pup, duminica placuta in familie!

    • cafeauata spune:

      Esti o norocoasa, poate va fi asa cum spui, tare m-as bucura. Stiu ca mi-ai dat o adresa de unde sa-mi comand sandale, dar n-am indraznit.
      Ninge si la noi, dar nu ne bucuram. Stii ca la Ranca au ramas turistii inzapeziti? Ce bine a fost in august…
      Te pup si eu, duminica frumoasa si voua!

  10. Mihaela C.P. spune:

    Unele firme online sunt obscure, probabil ca nici nu au prea multi vizitatori si clienti si nu isi verifica oferta afisata, nici daca au sau nu comenzi.Unii mai scriu ca siteurile sunt pentru eventualitatea unor castiguri suplimentare, activitatea de baza fiind in alte domenii. Nu trebuie sa te necajesti pentru atata lucru!🙂

    • cafeauata spune:

      Firma asta chiar pare OK, de aceea sunt deceptionata. Am facut comenzi la altii care pareau ca au doar doua „fate” angajate, dar stiau sa ma sune, sa ma tina la curent cu ce se intampla cu produsele mele. Sunt necajita putin, dar voi incerca si in alta parte.

Lasă un răspuns

