Aperitive

Daca n-as activa in domeniu, toate felurile de pe acest platou m-ar fi facut sa salivez, cu toate ca nu este nimic exotic si toate produsele sunt preparate din materie prima cumparata din mall . M-am limitat doar la a le face fotografii, sa vi le arat voua si sa le admir la batranete. Poftiti la o gustare!

platou

Acest articol a fost publicat în Fotografii, Meniuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Aperitive

  1. july spune:

    Pfffai, de mine, ce-i aici ? La ora asta ?! Eu sunt o pofticioasa si nu am nici un mall in sat . Norocul meu . 😆

  2. exact așa am zis, ca july: LA ORA ASTA?
    dar am uitat că eu trebuia să mă uit dimineașa!🙂
    bună dimineața!

  3. fosile spune:

    Da nu-s prea verzi chestiile alea?
    Sint cu spanac?
    Nu-mi surid.Restul, poate ca as risca sa gust…

  4. Minnie spune:

    Ah Cafeluta!
    Astazi toate lumea serbeaza ceva, pe unde m-am dus am dat de sarbatore…. iar tu esti cu tractatia!🙂
    îmbratisari!

  5. acuarele spune:

    Arata bine, nu m-as fi abtinut sa nu incerc cate una din fiecare fel!🙂

  6. Naica spune:

    Waw, ”ingrozitor” de apetisante,cred ca si foarte bune ! Noapte buna, eu stiu ce voi visa….

  7. Alex spune:

    La cât de pofticios sunt… îmi cam „plouă în gură” la o asemenea privelişte!😀
    E drept că de multe ori mă păcălesc şi pătimesc din pricina „pohtelor” mele. Dar cele din poză arătau bine.

Lasă un răspuns

