Cinci zile

Saptamana asta este una de groaza! Numarul orelor pe care le petrec acasa este egal cu cel al orelor in care imi storc neuronii la lucru. Dar trece, mai sunt doar doua nenorocite de zile, in care cel putin aceasta faza va lua sfarsit. Ce urmeaza? Numai Dumnezeu stie, de aceea ma abandonez in mainile Lui (altfel cred ca mi-as taia venele in lung!). Ascult un concert de pian, beau o bere Ursus neagra si incerc sa-mi spal materia cenusie de retete, meniuri, gramaje, costuri si calorii. Mi-e bine pentru ca sunt acasa si ce a fost mai greu si mai mult a trecut. In rest, nimic nou in minunata mea viata. Planetele pot sa se alinieze sau nu, pana la venirea unei perioade mai linistite in ceea ce inseamna „prestare de serviciu” nu-mi pasa! Incerc sa-mi incarc bateriile amintindu-mi de oameni frumosi si dragi si de locuri de poveste…

pe pod

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Cinci zile

  1. Naica spune:

    Minunat peisajul din foto !Zilele ”rele” trec,cu ajutorul lui Dumnezeu,si iar apare soarele !Frumos fundalul pe care scrii :pian si bere neagra; si mie imi plac amandoua !Curaj !

  2. Minnie spune:

    Fotografia este minunata si pari foarte fericita pe acele plaiuri!
    Asa îti doresc sa-ti fie viata si zilele senine!
    Te pup draga mea!

    • cafeauata spune:

      Esti o draguta, Minnie, multumesc! Intr-adevar, atunci, acolo, eram in al 9-lea cer, chiar daca era deja drumul de intoarcere din concediu…
      Imbratisari si numai bine!

  3. domnuio spune:

    Zboară zilele ca nebunele !
    Peisajul e minunat și chiar încarcă bateriile !
    Las’ că vin zile mai plăcute !
    Capul sus🙂

  4. fosile spune:

    Trec, ele,zilele astea si vin altele mai usoare.
    Si daca poti sa bei o bere si sa asculti muzica, e deja mai bine.
    Faina poza !
    Undeva, pe munte, in tinuta de scandal, cu catelul mirosind urme…
    Vine vara si mai mergi.Vei uita de momentele grele.
    Sa-ti fie bine!

    • cafeauata spune:

      Toate devin amintire si voi rade de cat de stresata am putut sa fiu pentru o nimica toata! Oricum, berea si muzica ajuta in astfel de zile!
      Sa-ti fie si tie cel putin la fel de bine!

  5. Rolling Ideas spune:

    Fii bărbată, Cafeluţo, că vine imediat weekendul!🙂
    Horthy o salută pe Cora cu dor.

  6. fosile spune:

    Mi se pare mie sau stai cam departe de balustrada?
    E chiar asa de inalt podul?

  7. ghemulet spune:

    Multa rabdare iti doresc si…un weekend linistit si odihnitor…Inca o zi…😀

  8. există un prieten care te ajută întotdeauna – cafeaua!
    bună dimineața!

  9. acuarele spune:

    Cafeluta, e aproape duminica si cred ca dormi acum un somn odihnitor si binemeritat dupa cele cinci zile incarcate si dificile! Curand te urmez si eu! Te imbratisez!

    • cafeauata spune:

      Dupa o perioada asa incarcata, ori dorm 12 ore fara intrerupere, ori dorm in reprize de cate doua ore. Inca n-am depistat care e smecheria. Dar la ora la care te gandeai la mine, dormeam dusa, departe de griji.
      Imbratisari, cu mare drag!

  10. Zina spune:

    S-a nimerit să avem amândouă mari greutăți săptămâna asta despre care ai scris. Oricum, mai bine să ai probleme la serviciu, decât de sănătate, crede-mă. Dar uite că am ieșit la lumină cu bine, amândouă.

    Și pentru sufletul meu fotografiile din locurile care mi-au plăcut, cu oamenii și animalele dragi, au o mare valoare terapeutică.
    Să ai zile frumoase, Cafeluță dragă ! Pup fetele amândouă, una pe obraz și una pe o urechiușă clăpăugă !😀

  11. cafeauata spune:

    Mama lor de zile urate! Ai dreptate, daca suntem sanatosi, restul le trecem mai usor. Bine ca rezultatele tale sunt bune, starea mea de nervi a trecut, asa ca ne bucuram de o saptamana frumoasa, nu? Ma distreaza tinuta „de scandal” pe care nu o schimb pentru nimic in lume in zille libere, iar cand imi amintesc ce frica imi era sa ma uit…. Frumoase, dragi amintiri.
    Chiar daca am mai mult „de lucru”, pup si eu trei fete! Sa auzim de sanatate, draga mea!

  12. Alex spune:

    Intr-un asemenea loc minunat ca si cel din poza, sa-ti tot incarci bateriile! Si ce nevoie avem de astfel de „incarcari”…
    Pace si bucurie!🙂

    • cafeauata spune:

      Doamne si cate locuri minunate sunt in tara asta! Pe Transalpina nu cred ca vom ajunge anul acesta, dar ne asteapta alte drumuri, pe care batandu-le voi uita definitiv de zilele de lucru. Sa vina vara!!!
      Zile frumoase sa aveti, Alex!

  13. Mihaela C.P. spune:

    Hm…”amintindu-mi de oameni frumosi si dragi”, am citat din tine .Si de Cola nu?Ca in poza ea se vede alaturi de tine, in afara de fotograf, desigur .
    Saptamana usoara iti doresc sa ai!

    • cafeauata spune:

      De Cola nici nu pot sa uit, Mihaela! Asa stie sa faca scandal, incat e imposibil sa faca cineva abstractie de prezenta ei. Dar, cu ocazia drumului din poza, am cunoscut doi oameni minunati, la care ne gandim cu drag. Si imi amintesc de frica pe care am simtit-o stand pe pod!
      Saptamana usoara si tie!

Lasă un răspuns

