Incercari

Iar am luat teapa! Nu m-a obligat nimeni sa fac cumparaturi, asa ca n-am pe cine sa dau vina. Am incercat sa schimb vesnica noastra cafea Amigo, cu noul Jacobs Velvet. Costa mai mult si o bem doar ca sa nu o aruncam, pentru ca nu ne place! Am auzit de grozavele bomboane aduse din Republica Moldova, in special de cele cu crema de lapte de pasare. Pentru ca se vand la bucata si costa un leu una, in urma cu o luna am cumparat (doar) cinci. Mai avem trei, pentru ca nu ne plac! Am vrut sa fiu „doamna” si la ziua sotului meu sa servesc o prietena care tinea post cu mancare vegetariana, asa ca am cumparat o pizza de marime medie la „Pizza Hut”. A costat mai mult decat toata mancarea normala la un loc. Data viitoare voi face o salata orientala! Adevarul este ca banii (in special daca nu sunt multi) trebuie cheltuiti si asa, nu doar responsabil.

Acest articol a fost publicat în Rautati de fiecare zi și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Incercari

  1. domnuio spune:

    Io știam că m-am lămurit mai demult cu catifeaua lu’ Iacob😆 !
    Astăzi trebe să fie omu’ atent la fiecare pas😦

  2. Raluca M. spune:

    Concluzia ar fi sa nu mai incercam chestii sau sa nu ne mai lasam furati de „aburii” publicitatii…

    Velvet nu am incercat si nici bomboane cu lapte de pasare, dar de la Bucuria am mai luat bomboane si ne-au placut.

    Anyway, teapa ar fi fost daca in loc de 2 placinte ai fi avut trecut pe bon 23 si ai fi observat asta abia acasa ca subsemnata. Astea ale tale sunt incercari nereusite, zic eu!

    Zi frumoasa sa ai!

    • cafeauata spune:

      Doamne fereste, iti dai seama cat ar fi costat 23 de bucati? Trebuia sa fac un imprumut la banca!
      Daca voi mai incerca ceva in materie de cafea, sigur va fi pe banii altora! Si pizza o voi face acasa, sa stiu ca nu ma costa o avere!
      Zile frumoase!

  3. fosile spune:

    Daca nu incerci, n-ai de unde sa stii.
    LA mine e mai simplu, daca ceea ce imi place se gaseste, nu sint tentat sa caut altceva.Dar cind nu se mai fabrica e bai mare.

    • cafeauata spune:

      E drept!
      Si daca dispare Primola reteta veche si Poiana aerata? Este ca incerci sa gasesti inlocuitor? La Velvet a fost pura curiozitate, pacat ca a fost pe bani… Cu bomboanele. la fel. Pizza a fost oarecum o necesitate, dar tot mi se pare extrem de scumpa!

  4. july spune:

    Eu raman la nessul meu, Jacobs verde, the best !

  5. ghemulet spune:

    :)) Draga mea..m-am amuzat maaaxim de tot cu postarea ta.Si ai dreptate…trebuiesc cheltuiti si asa.
    Pai cum sa aflam c ene place si ce nu altfel ?😛
    Un weekend minunat!

    • cafeauata spune:

      Norocul nostru ca (de regula) suntem conservatori, asa ca se intampla rar astfel de incercari. Atat doar ca acum au fost trei dintr-o lovitura!
      Zile minunate, Ghemulet!

  6. acuarele spune:

    Eu beau cafea Jacobs si zic ca e OK, mai ales daca se intampla sa am cate una adusa de la mama ei, din Germania. Imi mai plac Lavazza la cutie neagra cilindrica, Dallmayr si uneori Amaroy. Si mai e Davidoff, foarte faina si ea. Cand nu am bani, ma multumesc si cu un pliculet mai usurel de Doncafe sau Iacobs, totusi nu iau niciodata o cafea la 7 lei, pachet mare si ieftin, are un miros de calitate naspa… de saracie si economie. Amigo e foarte buna dar e ness, din cate stiu eu, si ness-ul imi creste pulsul, care si asa e prea mare. Zilele astea l-am avut sarit de 100, nu prea mi-a fost bine deloc. Cred ca in curand o sa incep o cura de ceai verde, in loc de cafea, pana ma linistesc.
    Pizza Hut am mancat o singura data acum mai bine de 8-9 ani si pot sa spun ca mi-a placut tare mult. Pe aici nu se mai gaseste. Poate au stricat-o si pe asta, cine stie cum or mai face-o!
    Nu putem sa nu experimentam, oameni suntem!😉

    • cafeauata spune:

      Oameni, oameni, Acuarela, dar pe ce bani? Dintre cafele facute expresso imi place sa ma rasfat cu IL caffe-ul si cu Lavazza, dar – la nevoie – beau si alt sortiment, cu conditia sa nu fie rea! Pizza Hut e buna, e drept, dar costa cat meniul nostru pentru o saptamana!
      Te imbratisez, cu drag!

  7. Minnie spune:

    Foarte amuzanta postarea ta, dar dureros de adevarata!
    te îmbratisez, duminica placuta!

  8. așa e, și râs, și scrâșnet…
    unde-s vremurile când muream de miros pe lângă buticurile cu cafea boabe? ce le mai combinam, ce le mai savuram…

    • cafeauata spune:

      Bun era si nechezol-ul, Dumitru! In punga rosie de hartie, nu stie nimeni cat era naut, cicoare si alte cele, dar la o poveste buna era!
      Ma calca pe nervi ca suntem taxati parca prea tare, dar stii cum e: prostul nu-i prost destul daca nu e si fudul. Asa ca…
      Buna dimineata!

  9. Mihaela C.P. spune:

    Trebuie sa ne mai satisfacem si cate o curiozitate, mai variaza si meniul cu ocazia asta. Lapte de pasare era o reteta de ceva dulce, a fost prima pe care am invatat-o in scoala generala la orele de lucru manual.🙂
    Altfel…pasarea da lapte?🙂 Eu zic ca nu.

    • cafeauata spune:

      Ei si tu, Mihaela! Tot laptele pe care ni-l da pasarea, e acela stiut si de tine, cu bulgari de albus de ou, criminal de bun! Oare cine o fi dat acest nume? Oricum, respectivele bomboane nu au nimic in comun cu bunaciunea pe care o stim noi! Le mai avem si acum si foarte probabil le vom arunca la gunoi, ca ce noua nu ne place, altora nu dam.
      Curiozitatea a omorat pisica, nu? Trebuie avut grija…

  10. Alex spune:

    Din pacate, in ultima vreme luam mai des teapa cu tot felul de produse tare frumos promovate, dar deloc asa cum ni se pare in reclama. Aiurea e ca ne convingem pe banii nostri….

Lasă un răspuns

