De la „Stiri”

Ca dintr-un rinichi se pot face bani frumosi, nu mai este o noutate. Ca daca donam o parte din ficat  din banii primiti putem petrece un concediu frumos, se stie. Dar, se pare ca sunt oameni care cred ca pot face bani din orice au. Iar daca sunt opriti de fete frumoase, care au un dosar in mana si le propun sa mearga la stomatolog pentru extractia unei masele pentru 1000 de lei, nu doar ca sunt de acord, ci chiar ofera mai multe! Am vazut la tv! (Maselele donate mi-au scapat, puteam face bani frumosi…) Si totusi! Cum pot exista oameni, in 2013, care cred ca un dinte extras din gura lor face cat un salar? Doar cand nu-i ai sanatosi si mergi la stomatolog sa-i „refaci”, valoreaza, dar ei probabil nu stiu asta!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la De la „Stiri”

  1. La Petite Fille de la Mer-july spune:

    Asa cum sunt inca multi ce se ,,uita ” in gura mamei Omida . :)))

  2. fosile spune:

    Poate ca au dinti atit de sanatosi incit n-a fost nevoie sa mearga la stomatolog.
    De unde sa stie?
    Si cum, mai nou, din orice se poate stoarce bani, de ce sa nu creada ca si dintii lor sanatosi pot aduce averi?…

    • cafeauata spune:

      Dupa unele indicii, ma indoiesc ca cei care au dat acest raspuns ar avea cea mai sanatoasa dantura din lume! Si, oricum, cel putin un control pe an e indicat, chiar daca nu ai nicio suparare la nivelul maxilarelor…
      Poate cred ca si dintii cariati, din care au ramas doar radacinile, fac o jumatate de salar! Oricine are dreptul sa creada ce vrea, asa cum eu cred ca este nevoie de multa educatie, la toate nivelele. In ’69 venea doamna asistenta in clasa si ne verifica dintii, iar daca aveam probleme ne ducea la cabinetul scolii si treaba era rezolvata. Acum?

  3. Zina spune:

    Cafeluta, credulitatea oamenilor nu are margini, mai ales cand e vorba de castigat bani. Si inca ceva. Se vede ca oamenii pun mai putin pret pe sanatatea si integritatea corporala decat pe bani, multi, putini, cati or fi ei.😦

  4. Greu de comentat…
    Poate că pentru unii chiar reprezintă o gură de aer, Sunt convins că pentru mulți e decisivă lăcomia!
    Pe atunci, prin 69, cum zici, felcerul venea ȘI acasă, verifica și igiena căminului, nu numai pe cea corporală…
    Cât de mult ne-am schimbat, ca specie…

    • cafeauata spune:

      In ce priveste transplantul de organe, ok, se practica. Din motive de sanatate, de bani, nu conteaza, in final se salveaza o viata. Dar sa creada cineva ca o masea extrasa poate sa fie refolosita…
      Cat ne-am schimbat in rau, asta ma uimeste! Cum am uitat sa punem valoare pe viata, pe sanatate, pe copii, pe familie. Probabil suntem setati sa ne autodistugem.
      Buna dimineata!

  5. Mihaela C.P. spune:

    Se poate face si transplant de masele? Nu stiam…

  6. Alex spune:

    Ha, ha! Transplant de masele? Ar fi bine. Eu mi-as alege de… caine, caci blanosii astia au o dantura minunata! Pana si ei stiu ca nu se poate cu… transplantul!😀

    • cafeauata spune:

      Asa am reactionat si eu, Alex! Ma mir de unde au asa idei reporterii, mie nu mi-ar fi trecut prin cap sa racolez donatori in sensul asta.
      Asa cum spui, cateii in general au dantura mai buna decat noi si ar fi o varianta. Cu toate ca am vazut si catei cu dinti cariati sau cu parodontoza…

      • Alex spune:

        A fost un episod din serialul „Las Fierbinti” in care un doctor pus pe „afaceri’ cu organe, le spunea unor pacienti ignoranti ca au…4 rinichi si deci pot dona fara grija, pe bani buni.Jumatate din sat avea cate 4 rinichi, pana s-au prins ca au fost pacaliti. Desi serialul este o bazaconie, episodul cu pricina a avut mult umor…tragic, caci sunt destui cei care pot fi fraieriti in ultimul hal.

        • cafeauata spune:

          Eu urmaresc „Las Fierbinti”, in primul rand pentru ca reflecta tare bine starea de fapt nu doar dintr-un sat oarecare, ci chiar din intreaga tara (esti fraier=pierzi, esti smecher=faci bani din orice). In al doilea rand pentru personajul Celentano, pe care il aseman cu Malaiele intr-o sceneta in care juca rolul unui barbat aburit de alcool.
          Si chiar mai mult, cunosc pe cineva care a fost la un control de rinichi si din prima i s-a spus ca trebuie extirpat unul. A mai cerut parerea unui alt medic si a ramas intreaga! Deci, se intampla pe bune!

  7. ghemulet spune:

    waw…Ceapa lor…eu inca am toate maselele..poate ar trebui sa mananc mai multe bomboane :)) doar s afac ceva bani…Oamneii sunt tare ignoranti.
    O seara frumoasa si un weekend minunat draga mea.Te pup!

  8. acuarele spune:

    E lumea intoarsa cu susul in jos, asta se intampla! E infiorator!… Sa porti o masea a unuia care a fost nevoit sa si-o scoata pentru bani… In ce lume surda si absurda traim! Mi-e imposibil sa inteleg asa ceva. Mai bine as sta fara, sincer, chiar si daca m-ar da banii afara din casa!

    • cafeauata spune:

      Eu cred ca era o intrebare capcana, nu am auzit niciodata de transplant de dinti, doar de implant, ceea ce nu presupune un dinte cedat de altcineva.
      Oricum, ai dreptate. Traim intr-o lume pe care nimeni nu cred si-a imaginat-o!
      Imbratisari!

Lasă un răspuns

