Nimic pe gratis!

O masina a lovit (intamplator sau nu) un porumbel. Au fost oameni care nici nu au bagat de seama, oameni care au privit pasarea ramasa nemiscata pe carosabil, dar au mers mai departe si un om care a luat-o si a pus-o intr-o cutie. Un singur om care n-a avut suflet sa-l lase acolo, sa fie calcat de urmatoarele masini! Porumbelul a ajuns la un magazin pentru animale de companie, amestecat cu un cabinet veterinar. Unica prezenta in incapere era o doamna (ori domnisoara), care s-a laudat ca ar fi doctorul veterinar, care i-a intins aripile si l-a intors pe toate partile concluzionand ca nu are nimic grav. Aceasta concluzie a costat 10 lei! Nu este o avere, dar poate sa fie painea pe o saptamana. Din fericire, omul nu si-a pus asa problema, dorea doar sa ajute un porumbel. Cum ar fi reactionat doamna (domnisoara) daca nefericita intamplare s-ar fi produs in fata ei? Cred ca si-ar fi vazut de castile din urechi si telefonul de ultima generatie… Un medic veterinar pentru care orice are un pret, chiar si sufletul sau…

Acest articol a fost publicat în Rautati de fiecare zi și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Nimic pe gratis!

  1. tu1074 spune:

    îl iubesc pe acel om !
    pe doamna sau poate domnişoara mult mai puţin 😦

  2. Mihaela C.P. spune:

    Unii sunt medici veterinari sau umani din vocatie. Din pacate, cred ca sunt foarte putini.
    Ma bucur pentru porumbel ca a avut sansa sa se intalneasca cu persoana careia i-a pasat de sufletul lui.Nu 10 lei conteaza, cred ca multi si-ar fi permis cei 10 lei, insa nu s-au gandit ca era nevoie de ajutorul lor. Pentru unii nici oamenii din jur nu conteaza, ce sa mai zicem de animalute?

    • cafeauata spune:

      Corect! De cand avem catel am intalnit tot felul de veterinari. Aceasta duduie face parte dintre cei la care nu as apela veci pentru catelul meu! Sper doar ca nu se va imbogati practicand…
      Cat despre oamenii carora le pasa sau nu… Ma gandesc la cazuri in care unul se facea ca se simte rau si cand s-a apropiat un binevoitor, i-a dat in gura si a luat tot ce-a putut! Sincer, de oameni mi-e frica!

  3. La Petite Fille de la Mer-july spune:

    Ma bucur ca in satul meu exista o D-na doctor veterinar cu suflet, a dovedit-o in multe cazuri .

  4. fosile spune:

    Sint din ce in ce mai putini cei care iubesc animalele ( in cazul veterinarilor) sau oamenii ( in cazul celorlalti medic).
    Bani sa iasa, pe orice cale.

    • cafeauata spune:

      Oamenii sunt tot mai rai, mai nepasatori fata de ce se intampla in imediata lor apropiere. se da vina pe lipsa timpului, dar nu e asa, zic eu.
      Veterinarii? Cat de multi bani, cu cat de putin efort. S-au prins ca cei care au un animalut acasa, ar face orice doar sa-l vada sanatos. Din pacate! Evident, veterinarul nostru este exclus!

  5. Doar pentru că s-a deranjat a luat 10 lei, fără să clipească… Dacă era nevoie de o atelă, să zicem, terminația era in euro!
    Din păcate, meseria de medic e doar o variantă de făcut bani mulți, mulți, nicidecum o carieră de mare valoare spirituală, cum era cândva…

    • cafeauata spune:

      Norocul omului ca a avut 10 lei in portmoneu! E cat se poate de clar ca sunt unele meserii in care nu conteaza nimic altceva decat banii! Pana la urma acestia vor duce omenirea la pieire, cred.
      Buna dimineata!

  6. Zina spune:

    Trebuie sa o laud pe doctorita noastra veterinara neaparat. N-am vazut niciodata o femeie atat de mititica, de frumoasa, dar, mai ales, atat de inimoasa. Iubeste toate animalele si pune suflet chiar in salvarea unor cazuri aparent fara nici o sansa. Nu pregeta sa spele un caine vagabond, nu pregeta sa ridice pe masa de consultatie o namila mai grea decat ea. Mi-e tare draga si ii multumesc pentru asistenta ireprosabila pe care le-a acordat-o celor doi caini ai nostri, de rasa ”maidanez imperial” !
    De ce nu i-as scrie si numele ? Otilia Ciornei.

    P.S. In cu totul altă ordine de idei, te-am cautat pe Facebook si nu te-am gasit. Cafeaua Ta pe care am gasit-o este din si traieste in Bucuresti, deci nu esti tu. Mai este un grup numit asa, dar nu cred ca are legatura cu tine. Sau are ?
    Daca esti inscrisa cu numele tau, dar nu vrei sa-l publici aici, te rog intra la unul dintre blogurile mele, in josul paginii, la ”Zina-Contact” si scrie-mi-l intr-un mesaj. Mesajele de acolo imi parvin la adresa de e-mail, deci nu sunt vazute decat de ochii mei.

    • cafeauata spune:

      Faptul ca stii ca ai un veterinar bun, te salveaza de stres. E ca atunci cand ai o problema cu dintti si nu ai un stomatolog, zic eu. Noi am tot avut catei, in ultimii 25 de ani si mereu am avut noroc de baieti de treaba. Chiar daca speranta era mititica spre deloc, tot am lasat-o pe Cita cu sufletul linistit pe mana lor. Am stiut ca vor face tot ce pot. Cola inca nu a avut probleme, mergem la doctor doar pentru vaccinuri si deparazitari, dar putem suna la orice ora pentru urgente.
      Cat despre fb, iti voi cere eu prietenia, sper ca ne vei recunoaste!

  7. Minnie spune:

    Desigur ca este foarte trist cand citesti asa ceva, dar spre bucuria mea nu am avut parte sa si „traiesc” asa ceva! Se spune ca pe lumea cealalta, totul se plateste!
    Imbratisari, Cafeluta!

    • cafeauata spune:

      Din fericire nici eu nu am vazut momentul impactului dintre un animalut si o masina, never! Trebuie sa fie cumplit acel zgomot, acele sunete… Eu chiar sper ca se plateste totul!
      Si eu te imbratisez cu muuuult drag, Minnie!

  8. domnuio spune:

    Trebe’ musai să fiu de acord că este o problemă cu medicii veterinari,dar în acelaș timp trebuie să menționez că medicii veterinari(10 la număr) de la spitalul veterinar din apropierea mea sunt specimene deosebite.Sufletiști și profesioniști unu’ și unu’ ! Am avut experiețe și cu cutre flămânde de bani😦

    • cafeauata spune:

      Ce surpriza!!!
      Din pacate, padure fara uscaturi mai rar. Asa si printre ei, dar daca minunatele tale pisici au medici sufletisti, sunt linistita. Si ele si voi sunteti norocosi!

  9. ghemulet spune:

    Ce frumooos din partea lui nenea
    Despre domnisoara nu stiu ca sa zic…nu zic nimic mai bine
    O seara frumoasa draga mea.

  10. Alex spune:

    Atata vreme cat mai sunt si astfle de oameni minunati, tot mai avem o sansa de indreptare spre drumul cel bun. Si astfel de oameni cu suflet si omenie ar trebui sa ajunga in fruntea tarii.
    Foarte frumoasa intamplarea, mai ales ca lucrurile au decurs bine. Chiar daca facerea de bine are si ea… „pret”!
    Numai bine si weekend frumos!🙂

    • cafeauata spune:

      Adevarul este ca ma bucur pentru ca am in jurul meu cateva persoane care nu ar lasa un animalut sa sufere. Sunt putini, dar e bine! Ca sa ajungi sa conduci tara, prima conditie cred ca este aceea de a nu-ti pasa de cei din jur. Altfel nu-mi explic…
      Un sfarsit de saptamana frumos sa fie si la voi!

  11. acuarele spune:

    Meschinarie cat cuprinde in zilele noastre, din fericire mai sunt si Oameni pe langa noi, altfel ne-ar ucide indiferenta in care traim unii printre altii!
    Ma bucur ca a fost salvat porumbelul.

    • cafeauata spune:

      Ai gasit cuvantul potrivit, Acuarela! Meschinarie!
      Porumbelul isi duce traiul intr-o casa, obisnuit sa i se dea de mancare din mana. Singura urma vizibila a accidentului este lipsa penelor de la coada, nu stiu ce inseamna asta pentru el…
      Imbratisari cu drag!

Lasă un răspuns

