Diferenta e doar in pret

Pana in urma cu cativa ani, am avut doar creme Avon, bune chiar daca nu foarte scumpe, cea mai mare calitate fiind aceea ca se absorb repede in piele. Intr-o zi insa, dupa ce o reclama m-a innebunit la TV si in vitrinele farmaciilor, m-am hotarat ca de Craciun imi doresc ACEA crema! Cum pata era pusa, iar eu am intrunit conditiile de buna purtare, dorinta mi-a fost indeplinita! Din clipa in care ne-am oprit la raionul de fite al farmaciei, am avut impresia ca mereu, de atunci incepand, imi voi rasfata pielea doar cu bunatati! In fond, chiar daca banii dati vor fi mai multi, diferenta va fi vizibila, iar eu ma voi simti mai bine in pielea mea. Vise… Am avut grija maxima ca nu cumva sa irosesc vre-un gram din pretioasa crema, ca toata sa ajunga doar pe fata mea si asteptam, ca un copil credul, ca intr-o dimineata sa vad miracolul promis de reclama. N-a fost sa fie, nu s-a intamplat nimic spectaculos cu ridurile mele, nici fata nu mi-a devenit mai luminoasa, nici tenul mai ferm, daramite sa mi se remodeleze trasaturile! Inca o teapa datorata „advertising”-ului! Am revenit la crema Avon si urmarile sunt aceleasi, atat doar ca ma bucur ca mi-am invatat lectia din prima! Dar daca e sa fie o crema buna de maini in casa omului, aceea negresit trebuie sa fie Neutrogena. Ei, da! Este  o crema care isi face efectul de catifelare dupa doar doua-trei folosiri, iar in anotimpul rece este de mare folos. De aceea reclamele nu sunt foarte dese si pe toate gardurile!

Acest articol a fost publicat în Rautati de fiecare zi și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Diferenta e doar in pret

  1. Victoria spune:

    Sa stii ca este adevarat.De asta se si fac reclame agresive doar la unele produse.Adica exact alea care nu iti trebuie neaparat sau nu sunt asa cum sunt descrise in reclama.
    eu am invatat,la fel ca tine,pe propria piele, canu tot ce scrie in reclame e adevarat si nu ma mai iau dupa ele😛
    Adica,ma rog,mai incerc si eu marea cu degetul😛 ….. poate-poate😛

    • cafeauata spune:

      Si sunt asezate in vitrine in asa fel incat sa nu ne scape! E o adevarata strategie, foarte multi oameni si idei, toate avand un singur scop: sa vanda! Dar prea multa reclama strica, totusi si ar putea sa apara efectul invers.

  2. Alex spune:

    Foarte adevărat! Şi ai amintit doar de o cremă, dar ce ne facem cu „leacurile-minune” care promit „marea cu sarea” şi te alegi cu nimic sau cu alte probleme!
    Am întâlnit şi farmacişti care nu se îngrămădesc să recomande produsele de fiţe de pe rafturile cu scumpeturi prea lăudate, ci produse mult mai ieftine, dar cu adevărat bune. Mă rog, până nu luăm şi ţeapă, n-avem cum să devenim mai prudenţi, căci experienţa ne învaţă cel mai bine.
    Numai bine!🙂

    • cafeauata spune:

      Cu suplimente nutritive sau medicamente nu sunt dispusa sa fac experiente. Este un joc prea periculos, iar sanatatea nu-i de ici, de colo… Niciodata nu cer recomandari de la farmacist, stiu exact pentru ce am intrat acolo. Din pacate multi se trateaza dupa reclame, dupa ureche, dupa diversi. Lipseste educatia (si in acest sens)!
      Seara frumoasa!

  3. fosile spune:

    Nu ma bag pe felia asta, ca nu ma pricep.
    Dar se potriveste la o gramada de alte produse.
    In special cele de mare consum.

    • cafeauata spune:

      Crema cu care am luat eu teapa este doar un exemplu. Din pacate, la cate ore de publicitate ne sunt bagate pe gat, majoritatea produselor sunt supralicitate. Si noi cumparam, umplem cosurile, golim cardurile. E raiul vanzatorilor!

  4. simf spune:

    si eu ador neutrogena de maini. iar pentru efect reparatoriu folosesc garnier rosie – dupa curatenii generale de obicei. crema de fata cea mai faina pe care am gasit-o pana acum – uleiul de argan,
    ai dreptate cu publicitatea agresiva, tot ce e ultrapromovat ma pune pe ganduri (adica ma impiedica sa cumpar produsul).

    • cafeauata spune:

      Candva am avut si eu ceva crema Garnier, nu mai stiu daca am fost foarte incantata sau nu, dar in nici un caz nu a fost teapa. Multumesc pentru pont, voi cauta si eu ulei de argan cu atat mai mult cu cat am auzit de el. Acum am si confirmarea!
      Publicitatea este o adevarata si mare industrie, cu oameni scoliti special pentru a ne face sa credem ce spun ei. Intr-un fel, daca reusesc sa vanda, inseamna ca sunt buni in ceea ce fac. Castiga si ei o paine…
      Multumesc pentru comentariu!

  5. Va invitam sa sustineti un proiect cultural pentru copii. „Povestea lui Jester” este un site de unde puteti descarca gratuit povesti bogat ilustrate si cu texte accesibile varstei. Cu ajutorul unei imprimante obisnuite obtineti o colectie de carticele numai bune de citit si de colorat. Textele si ilustratiile sunt puse la dispozitie de scriitori, traducatori si ilustratori profesionisti care sustin acest proiect din entuziasm si daruire.

    Va rugam sa ne vizitati siteul si sa ne sprijiniti descarcand povesti. Adresa proiectului este http://www.povestealuijester.ro . Va multumim.

  6. Minnie spune:

    Eu am ajuns la concluzi ca uleiurile naturale intretin tenul excelent!
    Eu nu am riduri foarte multe si asta nu se datoreaza cremelor sau produselor cosmetice, se datoreaza „materialului genetic” pe care l-am primit la nastere!
    Incearca sa iti cureti tenul foarte bine si apoi aplica un strat subtire de ulei de migdale dulci, in special in jurul ochilor!
    De asemenea uleiul de argan este bun pentru fata si par! Iar ca sa ai un par bogat, masca ptr par cu ulei de ricin face minuni!
    Te imbratisez!

    • cafeauata spune:

      O sumedenie de sfaturi, primite cu multumiri! Nu ma doare foarte tare existenta ridurilor, doar asa pot sa vad cum trec anii, nu? Uleiul de argan musai sa-l incerc!
      Imbratisari, Minnie!

  7. acuarele spune:

    Probabil ca asa este. Eu apreciez cremele de la Avon si de la Oriflame, desi sunt alergica in general la produse cosmetice pentru fata.

  8. cafeauata spune:

    Am incercat si eu ceva mai scump, ca tot omul care „trage” pentru a-si face o bucurie! Am revenit la Avon.
    Imbratisari!

  9. Mihaela C.P. spune:

    Sa stii ca si eu , dupa ce am incercat scumpeturi de creme pentru care pretul era numai din notorietatea firmei si nu din cine stie ce efecte miraculoase, acum am trecut la o crema de la Favisan cu multe produse (sper eu) proaspete si cat mai mult naturale. O crema oricum nu poate face minuni, numai sa hidrateze pielea , mai ales acum cand stam in mediul uscat de la calorifere sau ne expunem la frig.🙂

    • cafeauata spune:

      Probabil ca daca mi-ar fi spus cineva sa nu dau bani multi pe crema, n-as fi ascultat. Trebuia sa ma conving pe buzunarul meu! Tot e bine ca mi-a trecut (ca si tie)…

Lasă un răspuns

