Binele meu

Pentru ca wireless-ul s-a gandit sa intrerupa colaborarea cu micutul meu laptop, trebuie sa facem cu schimbul la calculatorul mare. Iar cand unul din noi se apuca sa-si verifice mail-urile, facebook-ul si blogul, dureaza ceva vreme… Asa ca trebuie sa fiu scurta, sa predau locul!

Incepe o alta saptamana, care cine stie ce trairi, ce realizari, ce deceptii ne va aduce? Ce inseamna o zi, o saptamana, o viata buna? Sanatate – este, loc de munca – este, catel – este, datorii – lipsa. Deci… Consider ca sunt indeplinite toate conditiile pentru a putea spune ca ne este bine. Iar cele care nu sunt, nu au importanta.

In ultima vreme nu prea am terminat nici o bijuterie, toate sunt incepute si asteapta o zi in care sa am chef si timp. Dar… Un colier a reusit – totusi – sa fie agatat printre cele terminate!

colier malachit

Acest articol a fost publicat în Bijuterii cu pietre semipretioase, Fotografii, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Binele meu

  1. fosile zice:

    Ei, daca zici ca toate sint bune, iti doresc sa-ti ( sa va) fie mereu bine!
    In ce priveste colierul, nu pot sa spun decit ca e foarte fain.Imi place cum ai …nu stiu cum sa spun, inghesuit malachitul in partea de jos, iar sus ai lasat lant.
    Saru’mina!

    • cafeauata zice:

      Nu ma plang pentru ca stiu ca sunt multi cei carora le lipseste cel putin unul din ingredientele pe care eu le posed pentru a avea o viata linistita. Nu vreau sa-L supar…
      Binele sa-ti fie si tie alaturi!

  2. Minnie zice:

    Imi plac „bijuteriile” tale! Eu nu cred ca asi avea rabdare si mai e ceva, nu stiu cum sa le port! 🙂
    Saptamana excelenta Cafeluta draga!

    • cafeauata zice:

      Multumesc pentru urare, mama de fata frumoasa!
      Cum se poarta bijuteriile? Daca vrei sa-ti bati capul, incerci sa le asortezi cu ceva, daca nu vrei sa-ti bati capul, pur si simplu le pui la gat si gata! la mine numai inceputul a fost mai greu…
      Zile frumoase, Minnie!

  3. ghemulet zice:

    Ce frumos este colierul….imi place verdele si tare frumos se vede in acest colier..Felicitari..Mesteresti atat de minunat draga mea…
    Ma bucur nespus ca sunteti bine…s ava bucurati de acest bine.O saptamana minunata si BUNA va doresc .Te pup!

    • cafeauata zice:

      Multumesc, Ghemulet, dar nu te intrec la frumusetea lucrurilor mesterite, ba chiar mai am de invatat de la tine! Dar am o scuza: nu am atelier!
      Suntem bine, in masura in care sunt multumita de ceea ce avem. Daca va fi sa fie mai mult. e primit, dar eu zic ca sanatatea face mai mult decat orice…
      Spor si inspiratie!

      • ghemulet zice:

        Modestie modestie….Eu la acest gen de bijuterii nu m-am priceput niciodata…sa imbin margelele atat de frumos este inca un mister pentru mine…La fel as zice si eu:ca ma intreci in frumusetea lucrurilor mesterite…:P.O seara frumoasa draga mea si…inspiratie iti doresc si eu

  4. iaca… poznă!
    unu – habar n-aveam că meșteșugărești! asta nu-i bai, dar
    doi – doar ce am postat despre colier, și am pus poza unei bijuterii făcute de o colegă de la grădiniță!
    spor să ai!
    ai o pagină virtuală pe unde prezinți minunățiile?

    • cafeauata zice:

      Multumesc, poznasule! Sub ceasca de cafea, in dreapta poate vezi o bulina pe care scrie „Magazinul meu pe Crafty”. Acolo mai sunt cate unele…
      Pe ici-pe colo mai fac si eu cate un colier, o bratara, chestii de acest fel. Nu ne imbogatim din asta, dar ma simt super cand le port, ceea ce e de bine, zic eu. Merg sa vad postarea ta, m-ai facut tare curioasa!
      Buna dimineata!

  5. Mélanie zice:

    o zi senina si-o saptamâna zen, otpimista, culoarea superbului colier! 🙂 sanatate, bafta si spor în tot ce faci… Cu drag, Mélanie

  6. acuarele zice:

    Pretuiesc fiecare clipa de liniste si de sanatate, o suspend undeva in eter, la buna pastrare si ma rog sa mai vina si altele asemenea!
    Superb colierul, si intregeste simbolic mesajul tau!
    Te sarut, Cafeluta!

    • cafeauata zice:

      Multumesc mult, draga mea Acuarela, esti tare draguta! La fiecare colier facut, ma gandesc la tine. Pur si simplu!
      Daca stii sa pretuiesti momentele frumoase, negresit vor veni si altele! Sunt atat de multi oameni care le lasa sa treaca fara a le da importanta cuvenita… Doar cand ele nu mai sunt, atunci incep sa-si puna intrebari. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata!I
      Iti doresc zile cu suflet linistit, cu drag!

  7. Zina zice:

    Un colier superb ;i ganduri pe masura. Esti grozava, cafeluta ! 🙂

  8. Victoria zice:

    Minunat colierul 🙂

  9. Alex zice:

    Este minunat cand toate sunt bune si la locul lor! Asa cum ne dorim cu toti in viata noastra.
    Foarte frumos colierul. Sunt tare placute aceste activitati creative si foarte reconfortante.
    O seara frumoasa si linistita! 🙂

    • cafeauata zice:

      Daca suntem rasfatati cu sanatate, e bine! Iar daca le mai avem si pe celelalte, deja e dezmat.
      Chiar asa, Alex. Cand ma apuc de insirat margele, sunt la ora de spalat neuronii! Multumesc pentru apreciere si va doresc o seara calduroasa!

  10. Rux zice:

    Un colier tare frumos 🙂
    Imbratisari 😀
    Rux si Dodo

  11. Mihaela C.P. zice:

    Frumos colierul :).
    Eu sunt dintre aceia care nu isi bat capul cum sa poarte un colier. Uneori mi s-ar potrivi poate altceva, insa eu imi pun unul care mi-e mai comod la gat, de care sa nu se agate ba parul, ba hainele si foarte important, care sa nu aiba metal pe el. Am alergie la metal si cred ca uneori fac alergie inclusiv la incuietoarea din spate . Cand se intampla asa, mai iau pauza cateva saptamani de la coliere si trec la …esarfe , daca vreau neaparat ceva la gat :). Dar imi plac mult pietrele semipretioase, sau pietre de orice fel. Ori la gat, ori prin casa, sunt frumoase si misterioase :).

    • cafeauata zice:

      Este?
      Tarziu am inceput sa port margele la gat, dar nu am avut nici o problema! Iar acum, daca tot le fac eu, am de unde alege. Din pietre sau din margele de nisip, ma simt bine cu ele.
      Nu am alergie decat la doua lucruri in viata: minciuna si prefacatoria.

Lasă un răspuns

