Sondajul

Suna mobilul RDS, al carui sunet il aud doar cand sotul meu doreste sa-mi auda vocea. Cand raspund alo, nimic la celalalt capat. Mai spun un alo, apoi intra muzica. Cred ca sotul mi-a „pus” o piesa, o fi ceva deosebit. Dupa cateva secunde, o voce placuta, calda, de domnisoara. Se prezinta rapid, imi spune ce firma reprezinta (la fel de rapid) si ma intreaba daca sunt de acord sa raspund la cateva intrebari despre muzica difuzata la posturile de radio. Hai sa vedem, zic. Inainte de a pune intrebarile, vrea sa stie domnisoara ce varsta am, in ani impliniti. OK, nu mi-e rusine cu anii mei, asa ca sincera, o spun. „Imi pare rau si imi cer scuze pentru deranj, dar sondajul se refera la repondenti cu varsta intre 25 si 35 de ani. O zi buna.” Ce m-am enervat! La maxim m-am enervat! Adica eu ce? Eu nu ascult muzica? Mie nu trebuie sa-mi placa muzica de la radio? Sau e tot atat ca-mi place sau nu?

Important este ca dupa caldura din ultimele zile, greierasii canta din nou. Mai putini, ici – colo cate unul, dar inca ii aud! Si este cea mai frumoasa muzica! Sa ne fie toamna frumoasa!

gardul1

 

Acest articol a fost publicat în Fotografii, Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Sondajul

  1. Gabriela spune:

    Nu are sens sa te enervezi. Fatuca era neexperimentata. Probabil ca i s-a dat un anumit esantion de varsta si trebuia sa intrebe asta, mai intai. Nu lasa pe nimeni sa te enerveze. Gandeste-te la lucrurile frumoase.

  2. fosile spune:

    De ce ai mintit?
    Tu ai 36, deci te puteai incadra.
    Frumoasa toamna de la tine!
    O noua saptamina calda si frumoasa, iti doresc !
    Saru’mina!

  3. mishulake spune:

    Nu știu în ce bază de date sunt eu, și eu primesc apeluri d-astea pentru sondaje, unele nominale, altele cred că-s formate la rând în serie de numere, după ce aflu despre ce-i vorba închei scurt: rog să nu mai fiu deranjat!

  4. mishulake spune:

    later edit:
    O lungă toamnă frumoasă vă doresc!

  5. frumoasă coafura toamnei!
    bună dimineața!

  6. Mihaela C.P. spune:

    Hai ca am ras de tipa cu sondajul🙂.Si eu primesc astfel de telefoane frecvent dar pe tema serviciilor de telefonie .Si de obicei le spun ca nu am timp de sondajele lor.O data m-au deranjat chiar sambata si tot ca tine ma gandeam: cine sa ma sune pe mine sambata? Cand: sondajul. Dar tu ai nimerit la un sondaj discriminatoriu🙂.

  7. acuarele spune:

    Scumpa Cafeluta, esti foarte tanara fiindca ai acceptat sa vorbesti la telefon cu o necunoscuta. Eu ultima oara am scos telefonul din priza numai cand am auzit vocea standard, mieroasa, a tinerelei necunoscute care dorea sa-mi ocupe abuziv cateva minutele cu chestii care nu ma interesau. Alta data refuzam politicos, acum am ajuns la concluzia ca nici asta nu se merita, oamenii au un tupeu fantastic, iar trantitul telefonului in nas este fix ceea ce merita, nimic in plus!
    A, si ultima oara ne asediasera la serviciu vreo trei domnisorici de la o banca, imi instruisera colegii, eu aparusem dupa ce ele isi spusesera rolurile, apoi m-au intrebat si pe mine daca sunt interesata. Am raspuns ca nu. Si atunci, una dintre ele a insistat: „De unde stiti ca nu sunteti interesata?” I-am spus ca am alte probleme mai importante decat discutia cu ele si ca le poftesc sa plece si sa nu ne mai deranjeze! Crezi ca au plecat? Stateau vexate in picioare si ne pazeau in continuare, fixandu-ne si ascultandu-ne conversatiile. Au plecat dupa ce am plecat noi la treburi. Crede-ma, e atata nesimtire in lume ca a te purta cu manusi nu mai are nici un sens si nici o eficienta! Au soricul gros astia, sunt goi pe dinauntru, un fel de manechini ambulanti, papusi grotesti care vor sa castige din amabilitatea si naivitatea celor bine-crescuti, din generatiile mai vechi. Ei bine, cu mine nu le merge!

    • cafeauata spune:

      La telefonul fix ma prind cam rar, sunt doar seara acasa! La mobil cred ca e prima oara cand am fost sunata si – sper – ultima!
      Bietii tineri incearca sa-si castige o paine, sunt instruiti sa fie insistenti, sa intre pe geam daca sunt dati afara pe usa. Altfel nu primesc salar! Ii compatimesc, sincer. Mie mi-a trecut starea aceea, dar fatuca aceea este tot acolo, face acelasi lucru in fiecare zi si – banuiesc – pentru bani nu multi.
      Te pup, cu drag!

  8. Zina spune:

    Pe de o parte, fetele astea sunt de condamnat, pentru ca nu stiu cum sa se adreseze, sa-ti capteze atentia si sa-si ceara scuze daca nu le convine ce au gasit. Am patit exact acelasi lucru cu una care voia sa stie ce produse chimice folosesc in gospodarie. Am ajuns la concluzia aiuritoare ca, dupa 35 de ani, nu ne mai spalam nici pe noi, nici rufele, nici vasele, nici faianta…
    Dupa ce m-am racorit, am incercat s-o inteleg pe interlocutoare.

    Sondajele se fac pentru anumite intervale de varste si ele trebuie să respecte asta. Insistenta altora, de a te face sa iei produsele lor, fie ca e vorba de asigurari, fie ca e vorba de pensia privata sau mai stiu eu ce, se datoreaza faptului ca sunt platite la suma adusa, la contractele facute. Daca nu aduc, in scurt timp raman fara slujba. E o viata grea si pentru bietii tineri !

    Lasa-le incolo si hai sa ascultam greierasii si catelusii, draga Cafeluta !😀
    Weekend placut !

    • cafeauata spune:

      Gata cu greiertasii, s-au dus la culcare ca e prea frig! Pe Cola o ascult de fiecare data cand ii punem hamul si iesim din casa, atata fericire impartaseste cu toata lumea de ne dor urechile!
      Despre cei care fac sondaje stiu si eu cum e. Nu pe tanara care m-a sunat m-am suparat, ci pe stilul acesta, in general. Ma gandesc ce idei de afaceri are lumea, cum stiu sa faca bani din astfel de lucruri…
      Dar mi-a trecut, nu e cea mai urata situatie din lume!
      Sa va fie insorite zilele!

  9. Alex spune:

    He, he! Sunt destul de aiurea aceaste situaţii. Iar modul în care te „concediază” rapid o astfel de duduie, sigur că te enervează. Acum câteva zile am avut parte de ceva asemănător, dar nu la telefon, ci pe stradă, când o plimbam pe micuţa mea, iar un vânzător de bilete bingo m-a întrebat ceva zicându-mi… tataie! M-am dus acasă îmbufnat şi m-am uitat în oglindă. Chiar aşa… tataie?😀 Am început să râd de unul singur, ce mutră aveam în oglindă!

    Weekend frumos!🙂

    • cafeauata spune:

      Daca ne gandim ca toate au in spate un patron care face bani multi din sondaje, ne enervam si mai tare. Este vorba de minutele din viata mea, pe care le consum asa cum imi doresc eu si nu stand la povesti la telefon aiurea! Si unde mai pui ca au si figuri de varsta maxima!
      Vanzatorul de bingo probabil ca stie formule de adresare foarte putine si atunci e de inteles. La fel de inteles este si imbufnarea ta!
      Plimbari frumoase cu cea mica!

Lasă un răspuns

