Prima

Prima ceata din aceasta toamna in oras! Imi da senzatia ca uratul de pe strazi, ca si cel din oameni, se ascunde. Ma face sa cred ca traiesc intr-o altfel de lume…

Si ce daca fac poze pe strada, dimineata in drum spre servici, iar lumea se uita la mine ca la o ciudata? Ea, lumea, nu stie sa faca din monotonia fiecarei dimineti un prilej de bucurie. Si, Doamne, cat pierde fiind asa inchisa la suflet!

Zile cu bucurii, tuturor!

11.09..11.0911.09.

 

 

Acest articol a fost publicat în Fotografii, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Prima

  1. GoutteDeReve spune:

    Îmi place ceaţa. Mai ales iarna, când anunţă chiciura. Cu cât e mai deasă, cu atât va fi mai frumoasă dimineaţa… În acelaşi timp, mă gândesc la cei de la volan…

    • cafeauata spune:

      Ei… Chiciura este inca o minune de care nu ma satur niciodata! Pentru ca nu conduc, nu ma gandesc la ce si cum vad soferii atunci cand e ceata. Cu siguranta trebuie sa fie muuult mai atenti!

      • GoutteDeReve spune:

        Am prins ceaţă deasă pe şoşele. Nu conduc, dar am văzut cum e. Greu şi foarte periculos. Dar nu putem interzice naturii să-şi facă treaba. Iar chiciura e unul dintre cele mai frumoase lucruri pe care le face🙂 Aşa că… abia aştept prima ceaţă deasă şi un friguleţ bun! Mai târziu un pic, bineânţeles, că abia au început să se coloreze frumos copacii…

        • cafeauata spune:

          Cand stau in dreapta soferului si e ceata, doar fac poze si scot sunete de genul „WOW!”, iar bietul conducator asteapta sa ajungem acasa, sa descarce pozele si sa se bucure macar asa de ce am vazut eu. Am mers anul trecut pe o ceata atat de deasa, incat au iesit unele poze albe, fara urma de altceva.
          Sa ne lase toamna sa admiram culorile, iar apoi… Sa vina chiciura, zic si eu!

  2. ghemulet spune:

    Pe mine ma face sa stau si sa mesteresc…Imi ofera senzatia de caldura…pentru ca atunci cand este o asa vreme…sigur arde si focul in soba

  3. trăiește clipa!
    Bună dimineața!🙂

  4. acuarele spune:

    Si mie imi plac zorii cu ceata, senzatia pe care o ai cand iesi dintr-o casa calduta pe strazile inca adormite, cufundate in liniste si intr-un fel de mister… e unica si inegalabila! Te face sa speri intr-un ceva mai bun, si-mi amintesc cu ocazia asta de scena finala a filmului „Morometii”, in care Ilie Moromete in intreaba pe copil: ” Unde mergem noi, ma Niculae?” Un nou inceput de lume…

  5. Alex spune:

    Cam repede au venit ceaţa şi bruma de anul acesta. Le aşteptam ceva mai încolo, prin…noiembrie!🙂

Lasă un răspuns

