Frumuseti

Chiar daca la sfarsitul saptamanii trecute era cam prea frig, multi au ales o iesire in oras. Incantare pentru toti cei care au trecut prin Piata Unirii. Daca nu pentru toti, pentru mine cu siguranta! Nici una dintre creatii nu are eticheta vreunui mare creator de moda, totusi… O rochie pe care mi-o doresc!

RochieO alta piesa frumoasa, dar mai sobra!

Rochie 2Se poate si pe verde!

Rochie 3Sau un costum din trei piese:

Costum Si piesa de rezistenta a colectiei:

Camasa

Acest articol a fost publicat în Fotografii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Frumuseti

  1. eu votez pentru foto 2! as lua si poseta, habar nu am daca ar merge la tinuta dar as lua-o oricum! poseta expusa, nu cea de pe bratul doamnei! 🙂
    buna dimineata!

  2. fosile spune:

    Sint specifice unor anumite zone (geografice) sau diferentieri in functie de virsta?
    Sint frumoase toate.
    Saru’mina!

  3. Gabriela spune:

    Superbe costume! Adevarate bijuterii facute de mana indemanatica a femeilor.

  4. Aliosa spune:

    ” Cafeauata”,
    ce gust are ?

    Aliosa.

    • cafeauata spune:

      Bine ai venit, Aliosa!
      Cafea cu gust de dragoste, de doruri dulci. Asta de obicei. Dar sunt si dimineti cu gust amar, ca si cum s-ar fi terminat zaharul… „Cafeaua ta” are gustul pe care o are viata.
      Multumesc pentru rasfatul muzical!

  5. acuarele spune:

    Sunt foarte frumoase si mi-ar placea sa se imbrace lumea pe strada asa, macar din cand in cand!
    Eu asa alege, ca idee, rochia cea verde, cred ca e foarte usoara si racoroasa in zilele de vara.

  6. acuarele spune:

    Ah, si-mi plac in mod deosebit ia si fusta din penultima poza!

  7. ghemulet spune:

    Ce complexe sunt si cate detalii au…Dintr-e toate prima imi place cel mai tare..desi as renunta poate la vestuta…oricum sunt superbe si cred ca s-a depus un efort urias in crearea lor…

    • cafeauata spune:

      Ma bucur sa te revad, Ghemuletule incalcit!
      Nimic nu e facut intamplator, fiecare cusatura isi are rostul ei, intr-adevar. Probabil in serile lungi de iarna se nasc aceste minunate piese, care au si preturi pe masura! Dar merita fiecare banut, zic eu.

  8. Zina spune:

    Votez cu rochia pe verde, dar toate sunt frumoase !

  9. Rolling Ideas spune:

    Poza 4 e in topul meu., dar toate sunt deosebite.

  10. Alex spune:

    Seamănă cu costumele populare ungureşti sau secuieşti. Sunt foarte frumoase. Am admirat şi eu unele la zilele oraşului nostru. Ca şi ia românească, tot mai apreciată în ultima vreme.

    • cafeauata spune:

      Cred ca este o incercare de a integra frumoasele straie in viata de zi cu zi. Si nu e rau, zic eu! Doar preturile sunt putin peste mana, dar cine isi doreste o ie sau o piesa din portul popular al oricarei etnii, stie sa faca un sacrificiu, cred!

Lasă un răspuns

