O altfel de cafea

9639_0000204650[1]

Sursa foto: city news

Se spune ca cei care folosesc numele unei firme, sunt obligati sa respecte toate caracteristicile produselor preluate de la firma mama. Si totusi, mi s-a intamplat prima oara ca, mergand la o cafenea care se doreste a fi „Il Caffe” si „del Centro”, sa mi se serveasca o ciudatenie lunga, cu gust de orice altceva decat gustul cafelei cu care sunt obisnuita la cafenelele care functioneaza sub acest nume. Nu sunt carcotasa la faze de acest fel, doar am facut observatia sotului meu. El a preluat-o si, cand a mers la bar sa plateasca, i-a spus „copilului” de dincolo de tejghea ca ceva nu a fost in ordine cu cafeaua de astazi. Spre uimirea mea,  acesta nu a fost surprins, doar a mormait „Tot ce se poate”. Ca si cum nu era destul ca am fost deceptionata de gustul si aroma cafelei, m-a pus in cap si atitudinea angajatului. E pacat ca o placere pentru multi clujeni, se transforma in cel putin o dimineata stricata! 

Sambata vom bea cafeaua la „Il Caffe”-ul adevarat, in speranta ca acolo a ramas aceeasi licoare care a facut cunoscut brand-ul!

Acest articol a fost publicat în Rautati de fiecare zi, Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la O altfel de cafea

  1. acuarele spune:

    O fi avut vreo zi proasta copilul de dincolo de tejghea, cine stie ce nod i se pusese in gat!… In mod normal ar fi trebuit sa se scuze, asa este! Dar asa e la noi, grija pentru client de atatea ori e pe ultimul plan!

    • cafeauata spune:

      Si eu ce vina am, Acuarela? Nu mi-a facut reducere de pret pt. ca avea o zi proasta! Cred ca era de bun simt sa nici nu ia banii!

      • acuarele spune:

        Categoric, ai dreptate! Dar traim in Romania, unde legea bunului simt o fac unii sau altii dupa unul lor plac… Daca se poate!

        • cafeauata spune:

          Mi se pare ca totul se indreapta intr-o directie catastrofala, fara drept de intoarcere. Chiar si aceasta simpla cafea ma duce cu gandul la un taram fara legi si reguli respectate, doar cu obsesia de a fenta pe orice, pe orice cale. Trist…

  2. fosile spune:

    Si eu am prins o zi cu cafea rea la il caffe-ul de pe Universitatii.
    Am cautat site sau adresa de email de la Il Caffe, sa-i sesizez, dar n-au.
    Eventual sa merg la sediul lor din Cipariu.
    Daca vind o altfel de cafea, ar trebui sa renunte la numele Il Caffe.

    • cafeauata spune:

      Am impresia ca pe italieni nu-i intereseaza chestia cu site-ul, se multumesc cu ce si cum la fata locului. Vanzarile merg, asa ca de ce sa mai piarda vremea si cu postari pe ici, pe colo? Oricum, intamplarea din Centru e nasoala si ar merita spus cuiva. Nu stiu insa daca intereseaza…

  3. 🙂
    probabil cafeaua era buna! probabil si apa! hai sa zicem ca si zaharul era din trestie de zahar, nerafinat, sau mierea era de salcam, de la o stupina eco, etc, etc!
    dar e posibil ca bucatarul sa fi fost nedormit??? sau pierduse la poker???
    mi-ai adus aminte o povestire umoristica, un tata si-a invatat fiul sa nu cumpere produse fabricate lunea sau vinerea, ca lunea lumea inca „doarme pe ea” iar vinerea e cu gandil la plimbare…🙂
    fiul si-a cumparat o haina si a tinut mortis sa afle cand a fost cusuta si a aflat, in sfarsit, ca evenimentul s-a produs miercurea! IDEAL!!! merge acasa si cand sa se imbrace, pîrrrr… haina se rupe la spate si la maneci!
    tatal, furios ca teza lui nu a fost buna, fuge la croitorie si face scandal!
    asa afla ca ata de cusut fusese fabricata… lunea! :))))
    la tine care ar fi fost explicatia???
    buna dimineata!

    • cafeauata spune:

      Cred ca singura explicatie este aceea ca au dat de cafea mai ieftina, o vand la pret de Ill Caffe si fac si ei un ban. Smecherii pe toate fronturile, domnule!
      Buna dimineata!

  4. Zina spune:

    Dar ce nu decade pe la noi ?…

  5. Rolling Ideas spune:

    Copilul a fost cinstit😀 , dat cu astfel de produse şi atitudine tot ce se poate să rămână fără clienţi.

  6. Gabriela spune:

    Copilul de la bar nu avea nici o problema. Problema era a sefilor lui care, ca sa scoata bani pe apa colorata, reduc cantitatile de cafea, prepara cafea de slaba calitate, ieftina, incasand sume frumusele. De cand am venit acasa, evit cafelele in oras. Ce am nimenit a fost fara savoare.

Lasă un răspuns

