Am refuzat 5.000 de euro!

Abia facusem ochi, mi-am aprins prima tigara si am inghitit prima gura de cafea, cand a sunat telefonul fix! Cine sa fie? Cu sotul meu nu a vrut sa dialogheze „vocea”, a vrut neaparat cu titularul abonamentului, intamplator fiind eu. Culmea, s-a prezentat ca fiind din partea RCS –  RDS, dar nu-mi stia numele, cu toate ca stia numarul abonamentului! Deja mi-a fost clar: este unul dintre acei smecheri! Dupa ce „ne-am cunoscut”, mi-a spus pe un ton plin de bucurie: „Sunteti castigatoarea sumei de 5.000 euro si un telefon Nokia! Numarul abonamentului dvs. a fost extras duminica seara la ora 23.30 la ProTV!  Ati urmarit extragerea?” Raspunsul meu a fost cam sec, avand in vedere ca am castigat asa o suma: „Nu, nu am vazut extragerea, iar daca am castigat, bine.” „Veti fi cautata de jurista firmei RCS-RDS, care va aduce premiul.” Eu, din nou, sec: „Bine”. „DAR, imi spune vocea placuta a barbatului, pentru a intra in posesia sumei si a telefonului, trebuie ca – in 15 minute! – sa cumparati trei cartele reancarcabile Orange. Sunteti de acord?” „Nu pot, am spus eu, nu am nici un magazin in zona.” Si ce daca? A inceput el sa-mi spuna toate magazinele, magazinasele si pompele de benzina de unde pot cumpara, iar daca nu ma incadrez in timp, voi primi timp suplimentar! „Tot nu pot”, am spus. Ma lamurea el ca sigur pot, doar sa vreau! Cum sa renunt la asa o suma? „Pentru ca nu am banii pentru cartele”, zic. „Deci, sigur nu vreti, doamna…? Va dati seama ca tocmai refuzati 5.000 de euro?” „Imi dau seama, dar tot nu am banii!” „Atunci veti primi un premiu de consolare in valoare de 200 lei. La revedere!”. Tare sunt curioasa cand si in ce fel voi primi banii astia, daca tot am refuzat atata amar de valuta! Si cand ma gandesc cati amarati „pun botul” la un astfel de telefon!

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Am refuzat 5.000 de euro!

  1. acuarele spune:

    Si dupa ce cumparai cartelele acelea, abia atunci intrai la tragerea la sorti finala, unde se decidea daca tu sau altii vor fi castigat suma de 5000 de euro! El ti-a dat sansa de a participa, iar tu esti sigura ca nu vrei! Grav! :))

  2. luciastroila spune:

    Eu am primit pe mail o oferta de nerefuzat🙂
    Imi dadeau unii 1000 euro ca sa le testez niste produse cosmetice. Faceau atata reclama si-mi spuneau ce norocoasa am fost eu ca am fost aleasa sa primesc „premiul”de 1000 de euro, DOAR ca sa le testez porcariile. Bineinteles ca i-am bagat la origini!

    • Elisa spune:

      =)) Si mie mi-au trimis, tot astia, e-mailuri, ziceau, la un moment dat: Claudia, tot din Brasov, a acceptat sa va ia locul, vreti ca Claudia sa castige? etc/etc Nu le-am raspuns, dar mereu ziceau ca-i ultima sansa si maine-zi venea altul tot cu ultima sansa :)) Iar la tel unul a inchis cand i-am raspuns: haide d-le, crezi ca-s copil?
      Insa, maine sunt invitata la o promotie a firmei Doff, cica au si un cadou pentru mine :)) =))

    • cafeauata spune:

      @Lucia
      Cam mica suma, fie vorba intre noi! Data viitoare cere mai mult, sa vedem ce se intampla.
      Se pare ca esti mai hotarata decat mine, spui tot! felicitari!

      • luciastroila spune:

        Nu prea-mi place sa ma ia unii de proasta. Nu le-as testa porcariile nici pentru un milion de dolari pentru ca sanatatea mea e mai presus de orice suma. Si sincera sa fiu, daca ar fi dupa mine toata industria asta a infrumusetarii artificiale cu tot felul de substante chimice testate pe animale si oameni ar disparea. Sanatoase si frumoase pana la capat au fust bunicele noastre care nu stiau sa foloseasca decat ce oferea natura in materie de infrumusetare! Acum daca te uiti la o fata de 27-30 de ani nemachiata zici ca are pe putin 50.

        • cafeauata spune:

          Gandesti sanatos, Lucia! Cate animalute ar fi salvate daca nu s-ar mai face experiente si pentru cosmetice! Dar fetele/femeile, vor sa fie perfecte la trup (sufletul si mintea nu conteaza), asa ca si aceasta industrie va fi vesnica (precum cea a medicamentelor). Ce zici tu de fete de 27-30? Uite cum arata cele de 16-17! Toate vor silicoane si botoxuri, pictoriale foto in revistele pt. barbati si defilari de moda. Nu-si dau seama ce pierd!

        • luciastroila spune:

          Da, asa este. Nu credeam ca voi apuca vreodata sa traiesc intr-o lume atat de superficiala. Nu credeam sa vad tinerii cum isi bat joc de viata lor doar pentru a fi la moda. Cateodata mi-e groaza sa privesc in viitor. Ce se va alege de omenire?

        • cafeauata spune:

          Pesimista cum sunt, pot doar sa spun ca nimic bun!

  3. interesant dialog ! cam vorbăreţe personaje , trei cartele !!! în orice caz pentru acestă sumă nu erau de 4 euro/cartela .

  4. fosile spune:

    Sint tantalai, cind iti fac oferte RDS , dar zic sa cumperi Orange.
    Si daca nu stii ca e o excrocherie,iti dai seama ca ceva nu-i in regula.
    Eventual sa-i anunti pe cei de la RDS.
    Si…ai refuzat tu 5000 de euroi?…

  5. ah, ce ma n-ervez…
    pe mine ma suna lunar astia de la Rosia Montana, sa votez anti-contra! nici vorba de cadou! data viitoare le zic de la obraz: 5000 si votez!!!🙂
    auzi, da` daca ziceai: „baga, dom`le, euroii aia in cont si amu fug la benzinarie”… ă?🙂
    buna dimineata!

  6. Raluca M. spune:

    Si unii chiar cred si intra in transa si nu mai aud nimic si de nimeni, doar de cartelele alea reincarcabile.

    Totusi dilema mea este: ce fac cu ele?

    In alta dezordine de idei, tot din categoria mail-uri/telefoane eu am primit 3 nopti cu pensiune completa oriunde in tara de la nush ce asociatie de promovare a turismului, doar sa platesc contravaloarea certificatului care urma sa imi fie trimis prin posta, vreo suta de lei, daca nu ma insel, si la contact, nimic: doar un formular! Tam dam!

    Zi frumoasa si fara tepe!

    • cafeauata spune:

      Habar n-am ce trebuia sa mai fac dupa cumpararea cartelelor! Cu siguranta mai urma ceva, ca doar nu ei castiga din pretul acestora!
      Deci, variante sunt nenumarate, vad. Sunt inventivi baietii, ce sa zic, pacat ca nu fac ceva constructiv cu toate ideile lor!

  7. Zina spune:

    Foamete mare, domnule !😆
    Mie nu imi vine sa cred ca exista oameni care s-ar putea lasa pacaliti…

  8. gabyral spune:

    cum sa castigi ceva la care n-ai participat??? ca eu ma uit la extragerile de la 6 din 49 si tot astept sa castig, da’ nu iese deloc, desi consoarta ma tot intreaba cand am de gand sa-mi iau si bilete???

    • cafeauata spune:

      Asta este adevaratul noroc: sa castigi, pur si simplu! Am ratat sansa, probabil a doua nu va mai exista.
      Noi avem si bilete la 6 din 49, doar ca uitam sa verificam daca au iesit numerele! Poate suntem fericitii castigatori al marelui premiu si muncim ca fraierii…

  9. Alex spune:

    Ha, ha! Mi-a plăcut mult cum l-ai „refuzat” pe „amabiliciosul” de la telefon. Ce hal de minciuni mai îndrugă. Culmea e că mă uit destul de mult pe Pro Tv şi nici vorbă de asemenea concursuri. Dar sunt destui fraieri care „pun botul”. Şi nu doar cu cartele de reîncărcare ci cu bani daţi fără niciun discernământ, unor necunoscuţi buni de… papagal. Odată m-am distrat cu un astfel de tip şi i-am citit codul de pe cartela cu care abia îmi încărcasem telefonul. Normal că nu mai era bun, dar e mă prefăceam indignat că „m-au păcălit ăştia cu o cartelă defectă”. Omul era disperat că îi scapă aşa o ocazie şi-mi tot cerea să citesc mai bine codul, până i-am tras o „urare de bine” şi i-am închis telefonul. Abia aştept să mai mă sune vreunul, căci vreau să mă distrez pe seama lor de escroci penibili.

    O duminică frumoasă! 🙂

Lasă un răspuns

