O zi de vara

Vara asta parca ne-am bucurat mai mult ca in anii trecuti de fiecare zi libera. Intr-una din aceste zile, am mers intr-un loc superb, am asezat scaunele in apa si am stat. Pur si simplu. Am facut fotografii (fiecare cu aparatul lui, pana al meu a ramas fara acumulatori), am baut o bere (eu),

o berea tras o tranta in parau (el),

julituraam improscat cu apa sa fac fantana arteziana (eu),

joacaa curatat valea de crengi ca sa curga firisorul de apa mai usor (el).

la parauFara mari cheltuieli.

la masaE atat de la indemana! Ne-am ridicat, poate vrea si altcineva o balaceala? Cafeaua si berea sunt din partea casei!

scauneIar Cola asigura paza si protectia!

atentie

Acest articol a fost publicat în Concediu 2013, Fotografii, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la O zi de vara

  1. acuarele spune:

    Excelenta alegere!😉 Va felicit! Asa ar trebui sa facem cu totii cand avem cate o zi libera, sa stim sa o valorificam!

  2. ah…
    deja am sunat la urgente si m-am programat la oftalmologie pentru descalcirea privirii!
    stiu ca sunt ne-gentleman dar reactia a fost spontana, mi s-au incurcat privirile intre silva si… cafea!🙂
    pofta mare!
    in rest, un fotoreportaj de invidiat!
    nimic fara Cola, nu? normal!🙂
    persoana din fotografie este un fost militar? ca ei aveau asa coatele, de la mersul taras! :)))
    week-end placut sa aveti!

    • cafeauata spune:

      Pofta de cafea si bere? Una-ntr-una si non stop, multumesc!
      Pe vremurile astea calduroase, normal ca ne raman ochii la bere! Cafeaua, doar asa, pe langa toate celelalte. Iar Cola, da, ea obligatoriu este in zona, bucuroasa de prieteni, cred ca se uita daca nu cumva vine cineva sa ocupe scaunele. I-am spus ca le-am lasat libere pentru musafiri!
      Personajul cu coatele julite a vrut sa ia temperatura apei si s-a dezechilbrat, iar cum aparatul foto era in mana lui, a preferat sa „slefuiasca” putin stanca, decat sa-l lase din mana. Logic! Pacat ca exact atunci acumulatorii mei au cedat… Ce poze de colectie as fi facut!
      Week-end placut tie, eu sunt „pe front” pana seara tarziu!

  3. Mihaela C.P. spune:

    Chiar eram curioasa sa vad cum ati pus scaunele in apa. Langa apa, pe malul apei , am mai vazut/auzit, dar in apa si mai ales curgatoare, nu.🙂

  4. Naica spune:

    Minunate poze si pozne !Foarte interesant reportajul,si cu ”omul” legii,Cola, de paza !Cat mai multe minivacante placute.

    • cafeauata spune:

      Multumesc frumos! De-acum tot mai rare vor fi, cam gata cu binele…
      Cu Cola langa noi, nu misca nimic fara sa stim, ba chiar se si duce sa vada despre ce e vorba! Evident cu scandalul de rigoare!

Lasă un răspuns

