Trece si asta!

A fost nevoie de o viata de om sa vad si eu cum e sa am un furuncul. Uitandu-ma pe net, am ajuns la concluzia ca sunt un om norocos pentru ca am doar unul singur, ratacit…  Altii au o sumedenie, de nu mai stiu ce sa faca, saracii. Poate este un noroc faptul ca stiu oameni care au trecut prin asta, in urma cu muuulti ani sau recent. Prin anii ’80, un medic cu adevarat bun a facut automat o cultura din adunatura de sub piele si a scris pe reteta un vaccin facut la Cantacuzino, Anatoxina stafilococica, dupa care pacientul nu a mai avut veci probleme. In 2013, la trei cabinete particulare diferite, trei medici diferiti, scriu reteta cu nenumarate antibiotice, unele mai pacatoase decat celelalte. Si, culmea, problema nu se rezolva! Cum la medic nu am de gand sa merg, antibiotice – doar cand ma duce Salvarea, iar vaccin fara cultura nu se poate, mi-a ramas varianta cu drojdia de bere. Nu se pune problema ca nu mi-ar place gustul, de mica eram in stare sa mananc un pachet intreg de 500 de grame! Asa ca, de maine incep cura: zilnic cate o bucata cat o nuca.

Pana atunci, beau o bere, doar si ea contine drojdie!

doza de bere

Acest articol a fost publicat în Solutii date de natura și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Trece si asta!

  1. asta da tratament! la ce mai e bun? ca il urmez si eu!🙂
    buna dimineata!

  2. luciastroila spune:

    Buna dimineata!
    Sa stii ca am incercat si eu cura asta si iti multumesc ca mi-ai adus aminte de ea. Eu nu pot manca drojdia de bere in stare naturala, dar am reusit cu ea pusa strategic din loc in loc, intr.o lingurita de miere si cu apa multa dupa aceea. E tratamentul minune si pentru imunitate si pentru stomac si pentru toate dereglarile astea moderne. Ca sa nu fii singura,ma duc sa-mi cumpar si eu drojdie ca tot sunt libera azi si a dat Dumnezeu sa fie si la noi un pic mai racoare deocamdata!

    • cafeauata spune:

      Multumesc ca simpatizezi cu mine!
      Mie chiar imi place, asa ca e simplu, sper doar ca va da rezultate! Oricum, macar ma vitaminizez cu B-urile si imi ajut si stomacul (n-am stiut ca face bine si acest sector).
      Nu pot spune ca in Cluj este racoare si nu sunt libera, dar (cum am spus) trece si asta (si acum ma refer la luuunga zi lucratoare de sambata)!
      Zile frumoase sa-ti fie!

  3. Elisa spune:

    Cand eram copil ( aveam unul la mana, pe incheietura, mai am si acum semnul ) mi-a pus mama o frunza, nu stiu de ce era frunza, dar stiu ca a colectat si in cateva ore, s-a spart si am scapat. Stiu ca m-a durut tare de tot pana a spart, dar nu a umblat nimeni la el, nici chiar doctorul. Apoi, a doua oara, eram la liceu si mi-a aparut in barba , mi-a dat doctorul o alifie negricioasa si m-am uns cu multa alifie, l-am acoperit cu pansament si tot asa, la un moment dat a pleznit si de atunci n u am mai avut probleme din acestea.
    Eu stiu ca la colectare ajuta frunza de brusture, aia mare si rotunda, dar si frunza de varza. Aceste cataplasme nu pot dauna, dar pot ajuta. Sanatate, Cafeluto !

  4. acuarele spune:

    In copilarie am avut un furuncul la mana dar am facut si febra de la el, dupa ce a facut varf – era ca un munte, de umflat – a enit la noi un medic, prieten de familie, si a fiert o lama cu care mi-a spart buba. Apoi puroiul a tasnit si el mi l-a scos rapid, apoi m-a bandajat. Nu m-am uitat deloc la operatiune, iar dupa 15 minute eram la joaca, in fata blocului, cu copiii. Si eu mai am semnul.
    Pe la 24-25 de ani am mai avut un furuncul, de data asta la subsuoara, pe fond de stres, de caldura, s-a spart singur intr-o zi in care am asistat la o sedinta lunga de opt ore de detasari – urmaream sa obtin un post in judet – si la finalul careia am plecat asa cum venisem, adica fara post. Ideea e ca trebuie stoarse bine…

    • cafeauata spune:

      Numai cand citesc si ma ia cu lesin… Suport durerea de la stomatolog, dar in rest, orice actiune invaziva ma face sa imi dau ochii peste cap. Deocamdata s-a spart singur, durerea a disparut, ce va fi mai tarziu voi vedea (sper sa nu mai vad furuncul!).
      Se spune (si sunt convinsa ca asa este) ca in tot raul este un bine. Daca n-ai primit post atunci, ceva mai bun s-a intamplat ulterior. Dar a meritat statul in sedinta si pentru ca s-a spart nenorocitul, nu?
      Multumesc si va imbratisez, Acuarela draga!

      • acuarele spune:

        Cu siguranta, asa este, toate au un sens pana la urma! Imi dorisem mult sa obtin un post in toamna aceea dar nu a fost sa fie atunci, erau altii mai grei ca mine, cu punctaje barosane, eu aveam doar tineretea. Nu poti sa le ai pe toate deodata, si de multe ori se impun sacrificii. La mine asa a fost toata viata, desi nu ma pot plange de noroc. Iar furunculul spart a marcat finalizarea unui stres major, de etapa. Am mai stat inca un an unde profesam la vremea aceea, anul care a urmat am reusit… Dar n-o sa uit niciodata atmosfera apasatoare din sala, si buba care ma inglodea in acelasi timp la sub-brat, simbolic… N-am mai avut probleme de atunci, si sper sa nu mai ai nici tu de acum incolo!
        Ma bucur ca s-a rezolvat! Daca nu te mai doare, atunci asta a fost tot. Poti spala locul cu apa oxigenata, zice L. Multa sanatate iti dorim!

  5. acuarele spune:

    Iti tin pumnii, sper sa dea rezultate drojdia!

  6. Mihaela C.P. spune:

    Iti urez vindecare usoara si rapida!

Lasă un răspuns

