Pe Transalpina, in camping

Daca am crezut ca traversand cea mai inalta sosea din tara vom gasi racoare, ne-am inselat! Exceptand platoul Transalpinei, unde bataia vantului da senzatia de frig, in rest, aproape aceeasi caldura ne-a insotit peste tot. Adevarul este ca am plecat din Cluj la ora 9, prea tarziu pentru a „fenta” temperatura prea ridicata pentru mine. Poate daca aveam aer conditionat in masina… Dar, fumatori fiind, nici asta nu este o solutie.

E frumos pe Transalpina! Merita toti banii dati pe benzina, fiecare minut, toata senzatia de ameteala de dupa! Pentru ca eu am fost cam ametita dupa drumul dus-intors dintre Obarsia Lotrului si Novaci. Se pare ca cei de la campie sunt mai incantati de aventura asta, pentru ca mare parte a masinilor intalnite aveau numar de Constanta, Braila, Tulcea. Doar 5-6 masini de Cluj, mai putine de Timis, Bihor, Maramures, Iasi.

TransAm avut nevoie de doua nopti de cazare, la pret cat mai mic. Greu, prea greu zic eu, am gasit informatia pe internet. Da, exista un camping, unul singur pe tot traseul, in Obarsia.

Camping Obarsia Lotrului36 de casute pe un spatiu destul de mic, spatiu care nu permite intrarea cu masina. Masina ramane in parcare, cei cazati isi cara toate bagajele in casuta. Spre deosebire de campingul din Borsec (unde am stat anul trecut), unde masina era parcata intre casute, dintre bagaje ducand inauntru doar strictul necesar. Asa au ajuns cei doi metri patrati insuficienti chiar si pentru a face o cafea. Notiunea de pat este una deosebita de ce am intalnit vara trecuta (pat adevarat, cu saltea adevarata). Aici am gasit o lada de lemn de marimea unui pat pentru o persoana, cu partea de jos vopsita in alb (probabil pentru senzatia de curat) si cu o saltea subtire, batucita de atata folosire, care nu ma lasa sa uit ca m-am intins pe ceva tare! Medicii spun ca e mai sanatos decat sa dorm pe moale, dar oasele mele tanjeau dupa patul de acasa! Ce mi-a placut, au fost bancile-ladite din cerdac, acolo puteam pune una-alta, fara ca peste noapte sa dispara ceva.Casuta cu numarul doi, casuta noastra!

CasutaCe este inca important intr-un camping este grupul social. Si am fost placut surprinsa sa-l gasesc curat si cu apa necesara. Nu-i rau! Pentru cei care isi impart cu grija banutii pentru concediu, campingul este o solutie, cred eu. Pentru ca cea mai ieftina camera intr-o pensiune este 80 de lei, iar la casuta se rezolva cu jumatate! E drept, comfortul difera… Pentru Cola a fost mai interesant aici, cu siguranta!

Cola in casutaNoi inca suntem in concediu, dar celor care merg la munca le doresc o saptamana usoara, care sa le treaca repede!

Acest articol a fost publicat în Concediu 2013 și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Pe Transalpina, in camping

1. fosile spune:

Si noi tot acolo am stabilit locul de plecare si sosire.
    Nu v-a fost frig noaptea?
    Ca noi am cam tremurat, chiar imbracati.Ce faina e catelusa , cum scruteaza imprejurul.
    Cum s-a inteles cu ciinii de la Obirsie?
    A noastra a vrut sa-i manince de vii.Noroc ca i-am aparat noi…
    Da, sint si eu de acord ca merita sa faci excursia asta.Este atit de frumos totul ca n-ai prea multe cuvinte la dispozitie sa poti exprima ce ai vazut, ce ai simtit.

• cafeauata spune:

Asa? Inseamna ca una din masinile de Cluj era a voastra! Sau ne-am ocolit pe undeva… Bine ca n-am nimerit in acelas timp, cele doua „tiganci” ar fi mutat Parangul din loc! Frig a fost noaptea, invatatura de minte, daca mai mergem sa avem saci de dormit.
      Ma bucur ca ti-a placut si tie!

2. Frumos, distractie placuta in continuare. Si eu preconizez la un moment dat sa fac o asemenea excursie. Multumesc pentru detalii. Toate cele bune!😀

3. frumos…
    concediu, cafea, cola, companie, camping…

4. acuarele spune:

Conteaza ca v-ati intors cu bine acasa, si cu bateriile incarcate! Vorbim zi de zi de voi, ne-a fost drag sa va cunoastem pe viu!
    Noi coboram miercuri la campie, a fost frumos dar se apropie de final si la noi…
    Imbratisari, zile placute in continuare!