O altfel de dimineata

196755

Sursa foto: Google

De ce este altfel? Pentru ca este ultima inainte de concediu, in care ii spun Colei „Pa, sa fii cuminte!”. Apoi inchid usa si cobor scarile cu imaginea ei de catel necajit ramas singur, dar si cu toate gandurile legate de ce trebuie sa fac la servici. Urmeaza 10 zile lucratoare in care nu ma va interesa si nu voi raspunde de nimic! Daca mai adaug si sambetele si duminicile, se cheama ca va fi un adevarat rasfat.

Sunt un om fericit! La fel sa fiti si voi!

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la O altfel de dimineata

  1. luciastroila spune:

    Din toate intamplarile unei zile, doar ochisorii si tristetea catelului meu cand il las singur acasa ma doare. Sa ai spor si sa termini perioada asta de lucru intens cu multumirea ca ai facut cu adevarat ceva bun!

  2. Oana spune:

    La cât mai multe clipe frumoase, liniştite, armonioase în cele 10 zile de relaxare! Dar şi după aceea😉
    Îmbrăţişări, Cafeluţă!

  3. acuarele spune:

    Plecam si noi maine! Sa imi dati un semn cand ajungeti in zona noastra! Vorbim, drum bun si vacanta frumoasa!

  4. Rolling Ideas spune:

    Concediu frumos cu relaxare maximă!

  5. Zina spune:

    Chiar m-am intristat cand am citit ca nu merge si Cola. Mi-am revenit citind comentariile !
    Va doresc un concediu minunat cu multa odihna, dar si distractie !

    • cafeauata spune:

      Probabil nu m-am exprimat destul de bine, imi pare rau. Dar cum ar putea sa lipseasca Cola din concediul nostru? Niciodata!
      Multumim pentru urari, Zina!
      Zile frumoase sa fie si la voi!

      • Zina spune:

        Ei, asa da !😀
        Sa aveti un concediu fabulos si sa faci multe poze !

        • cafeauata spune:

          Au si trecut cateva zile, cu folos, spun eu. Am traversat Transalpina si acum suntem la „recuperare”, acasa. Cola nu se mai satura de dormit, chiar daca e muuult mai cald aici decat la munte…

  6. Mihaela C.P. spune:

    Chiar fericita.🙂 Sa aveti cu totii un concediu placut!

  7. concediu placut si drumetii lungi…
    oare de ce va invidiez?

    • cafeauata spune:

      Multumim, Dumitru! Pe caldurile astea cred ca vor fi drumetii scurte si dese, e mai sanatos.
      Chiar asa, de ce ne invidiezi? Esti in concediu mai mult timp decat suntem noi!
      Buna dimineata!

Lasă un răspuns

