In cautare

Medicul stomatolog este ceva personal, ceva intim, pe care nu pot sa-l schimb pur si simplu.

Daca mi-ar fi spus cineva ca voi plange dupa un doctor, as fi zis ca are fantezii. Dar am ajuns sa o traiesc si pe asta, sa fiu distrusa de-adevaratelea de plecarea ei din tara! Am avut o relatie speciala, cu schimb de numere de telefon, cu povesti din Valea in care a profesat si ea un timp, cu glume, cu tot ce se poate pentru ca mersul la cabinet sa nu fie o corvoada. Si acum ce ma fac? Sunt cu toate antenele deschise. Caut medic stomatolog! Promit ca voi fi cel mai disciplinat pacient…

Dincolo de drama mea, va doresc un sfarsit de saptamana pe placul vostru!

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la In cautare

  1. fosile zice:

    Chiar drama?
    Nu te-a sunat sa-ti recomande pe altcineva?
    Avind in vedere ca sint mii de stomatologi si …oage, nu cred ca ar trebui sa-ti faci probleme.
    Nu-i sigur ca te vei simti la fel de bine, dar nu se stie…
    Sa va fie bine !

    • cafeauata zice:

      Numai cand esti in miezul problemei iti dai seama cat e de grav! Ai dreptate, sunt tone de medici stomatologi in Cluj, dar asta nu ma ajuta cu nimic. Este ca o loterie, zic eu. Probabil voi cauta colaboratorii fostei si ma vor descurca ei cumva…
      Bine sa-ti fie si tie!

  2. Zina zice:

    Am trait-o si eu. Al meu a plecat in Germania si am cautat multa vreme pana sa gasesc o doctorita de nadejde. Inca o data zic: pacat ca suntem asa departe !
    Duminica frumoasa si pupici la fete !

    • cafeauata zice:

      Pupicii au ajuns, multumim! Duminica frumoasa a fost, multumim!
      Inseamna ca ma intelegi perfect, Zina! Este si asta o consolare, dar asa cum intr-un final ai gasit si tu, musai sa gasesc si eu… Pacat, intr-adevar, ca suntem asa departe!
      Saptamana buna sa va fie!

  3. acuarele zice:

    Sunt sigura ca in Cluj exista stomatologi cel putin la fel de buni ca pe aici! Eu am gasit cu cativa ani in urma unul profesionist si sunt foarte multumita! Pana sa-l descopar, ma duceam foarte inspaimantata la cabinetul stomatologic, chiar si aici, la prima vizita, muream de frica, tremuram, apoi ma duceam de drag, a constatat si el! 😉 Cauta prin cunbostinte, colegi, sunt sigura ca vei gasi!
    Iti tin pumnii!

  4. Minnie zice:

    Sa ai bafta!
    Cred ca povestea cu acesti doctori este valabila in toata lumea! :))
    Duminica faina!

    • cafeauata zice:

      Multumesc, Minnie! Ma bucur sa te vad, dupa atata pauza!
      In Franta n-ar trebui sa fie o problema, doctorita mea e acolo!!!!
      Saptamana usoara, frumoasa, cum vrei tu!

  5. ghemulet zice:

    Este exact cum spui…cand iti vorbeste prieteneste deja teama de bazaitoarea pe care oa re in mana dispare…Sper sa iti gasesti un nou super stomatolog 🙂

  6. Eu îţi doresc să-ţi găseşti un nou stomatolog cel puţin la fel de bun sau, şi mai bine, să nu mai ai nevoie de stomatolog 🙂
    Horthy o salută pe Cora şi îi urează răcoare maximă! 🙂

  7. Mihaela C.P. zice:

    Stiu cum e.Si medicul meu stomatolog, o doamna doctor la care am mers din copilarie , s-a pensionat de curand si am simtit ca am ramas a nimanui din acest punct de vedere. Si e tare greu sa gasesc acum un alt medic care sa imi placa , cei mai multi sunt tineri, grabiti, superficiali (nu as vrea sa generalizez, insa cu ultima dentista am avut cateva experiente neplacute, de la nerespectarea programarii facute, in sensul ca eu , invoita de la servici m-am prezentat la ea si ea uitase,tocmai se pregatea sa mearga la piata si nu s-a intors din drum pentru mine, mi-a cerut sa ma reprogramez, pana la atitudinea din timpul lucrului ) asa incat si eu inca mai caut :).

    • cafeauata zice:

      Ce penibil, sa uite de programare! Nici la coafor nu se intampla…Este oarecum aiurea sa vezi atatea cabinete stomatologice si sa nu ai siguranta tratamentului bine facut. Sper ca un ingeras ne va purta pasii catre usa potrivita…

Lasă un răspuns

