Vineri

Nu, pentru mine nu este ultima zi de lucru din aceasta saptamana! Si totusi… Sa ne bucuram ca este vineri, ca urmeaza leneveala, excursie sau orice altceva decat munca. Nu conteaza daca doar o zi sau doua!

friday_1

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Vineri

  1. acuarele spune:

    O, da, vineri este ziua planurilor de week-end, a eliberarii totale!
    Imi place tonul tau optimist!
    Te imbratisez!

  2. Raluca M. spune:

    It’s Friday, It’s Friday….Ta na na na na

    Era o sonerie pe care tot zic ca o setez la telefon special pentru ziua de vineri, care am norocul sa fie si scurta la mine 😀

    In alta ordine de idei, azi sunt foarte productiva, habar n-am de ce 🙂

    Week-end frumos!

    • cafeauata spune:

      Esti un om fericit, clar! La mine mereu vinerea este cea mai plina si lunga zi din saptamana, dar nu-i bai. Important este ca e vineri, poate si pentru ca m-am nascut intr-o astfel de zi. Asadar… Marti, miercuri, joi si VINERI! Imediat e aici!
      Saptamana frumoasa!

  3. ghemulet spune:

    Eu citesc postarea ta azi.luni si parca as da timpul inapoi 😀

  4. Zina spune:

    Mmm, mie nu-mi place vineri. Se aduna oboseala celorlalte zile si realizez ca tot mai am de muncit prin casa. Abia sambata ma simt mai la largul meu, fiindca urmeaza duminica, in care chiar nu fac decat ceea ce-mi place si nu consider ca e o munca sau o oboseala.
    Saptamana usoara, Cafeluta si pupici Colei !

    • cafeauata spune:

      Multumim pentru pupici, au fost dulci… Saptamana a fost ultima din cele doua infiorator de grele, dar a trecut, multumesc lui Dumnezeu!
      De cativa ani buni lucrez si sambata, destul de des. Iar cand ajung seara acasa nici nu ma bucur ca maine e duminica, atat este de incarcata! Vinerea… Orice urmeaza, este ziua si mai ales seara mea preferata!
      Un sfarsit de saptamana cu veselie si racoare sa va fie, fetelor!

Lasă un răspuns

