Bucurii

Daca ma bucur de aceste vremuri, este si pentru ca avem posibilitatea sa imortalizam mult mai usor clipele de rasfat. Si – sa nu uit – mult mai ieftin! Iar daca mai am o bucurie in plus astazi, este aceea ca e vineri, iar weekendul imi este liber pentru admirat peisaje!

cheicola chei

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Bucurii

  1. tu1074 spune:

    Să vă fie de bine și să aveți cât mai multe momente minunate !!!

  2. fosile spune:

    Ti-e dor de Chei?
    Facem o excursie impreuna?

    • cafeauata spune:

      De chei da, nu neaparat de ale Turzii. Cred ca pe timp de vara este cea mai fericita solutie de sfarsit de saptamana.
      Te inhami la o excursie cu mine? Am rau de inaltime, mi-e frica de apa, nu ma descurc foarte bine la cataraturi oricat de mici ar fi! Ce zici?

  3. faina prima imagine, si prim-planul din stanga si landscape-ul din dreapta…
    in poza a doua sunt sfredelit de ochii observatorului atent!🙂
    week-end placut!

    • cafeauata spune:

      Placut a fost, multumim!
      In Cheile Turzii exista numai astfel de landscape-uri, asa ca nu a fost greu…
      Macar un observator atent sa fie langa seful de excursie, ca eu il obosesc cu vaicarelile mele…
      Sa fie bine la tine!

  4. Zina spune:

    Imi plac peisajele pe care le alegi, dar azi imi place mai mult al doilea !😆

  5. ghemulet spune:

    Superba poza…Ne dai ocazia s avedem si noi ceea ce vezi tu.Multumim!

  6. acuarele spune:

    Splendide locuri, bravo! Ce multumire se citeste si pe fetisoara Colei!
    Imbratisari si bine v-am regasit dupa o pauza de aproape 2 saptamani!

    • cafeauata spune:

      Ma bucur ca ai revenit, mi-al lipsit…
      Intr-adevar sunt locuri pe care nu le-as schimba cu nimic… Iar Cola cu atat mai putin, doar aici este libera!
      Imbratisari multe!

Lasă un răspuns

