Simplu

Cateva fire de sanziene, cateva de margarete si pentru culoare putin mov. Un buchet adunat intr-o poiana din padure. Sambata a fost mai frumoasa, multumesc!

De astfel de gesturi simple, cu aroma de bucurie sa aveti parte toti!

sanziene

Acest articol a fost publicat în Excursii, Fotografii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Simplu

  1. Minnie spune:

    Cat de mult îmi plac florile salbatice! Asta da parfum, nu ca cele de la florarie!
    Duminica frumoasa draga mea!

  2. Mihaela C.P. spune:

    Si mie imi plac florile culese din salbaticie. Ba margarete am adus si acasa , probabil samanta, nu mai tin minte si acum am un colt in care se indesesc an de an margaretele.:)

    • cafeauata spune:

      Ne plac si noua, cu toate acestea nu culegem foarte des, preferam sa le admiram la fata locului. Sambata asta a fost o exceptie si ma bucur ca a fost asa! Gradina ta este un colt de rai, sunt sigura si ma bucur pentru tine!
      Saptamana usoara si cu bucurii multe, Mihaela!

  3. „simplul” este intotdeuna frumos! cel mai frumos!

  4. acuarele spune:

    Mmm, frumos buchetel!🙂

Lasă un răspuns

