Dor de stropi

Mi-e dor ca ploaia sa lase urme pe geamuri!

ploaieSperanta ca se vor scutura peste Cluj. Nu s-a mai intamplat de ceva vreme…

nori

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Dor de stropi

  1. Rolling Ideas spune:

    La noi a tras o ropotă cu grindină destul de mare, dar după o oră era la fel de cald.

  2. Zina spune:

    Mda, eu am văzut astă-noapte cum fulgera în depărtări, dar cam atât !😦

    • cafeauata spune:

      Dupa vara anului trecut, este a doua oara in viata mea cand imi doresc sa ploua macar putin in fiecare zi sau noapte. Gradele parca ma strang de gat…
      Acum se pregateste de niste stropi, dar nu-i sigur ca vor ajunge la noi…
      O saptamana pe placul tau, Zina! Si – se intelege – pupici fetelor!

  3. acuarele spune:

    Si-n sud a plouat, toata noaptea trecuta!
    Frumoase poze!

Lasă un răspuns

