INFINITY

Cel mai inalt turn rasucit din lume, inaugurat in Dubai. Imi taie respiratia!

5559_10151713357621565_862630417_n198399_10151692890401565_1611854317_nSursa foto: I LOVE DUBAI

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la INFINITY

  1. tu1074 spune:

    😆 lasă Cafeaua ta că-i așa de cald acolo(chiar și noaptea) !!!

  2. fosile spune:

    Superb !
    Da,cred ca arhitectul s-a urcat intr-un turn din ala si a ametit.De aceea a facut blocul asa.
    Nu-ti face probleme,Cafeluta,ca-mi amintesc ca ziceai ca ai rau de inaltime…

  3. Rolling Ideas spune:

    De aş fi acolo sus mi-ar tăia şi respiraţia, şi vederea🙂

  4. Minnie spune:

    Eu nu comentez!
    Spun doar ca sunt multumita si sunt tare mandra ca m-am nascut in Europa!🙂
    O zi faina îti doresc!

  5. Gabriela spune:

    Dupa mine, Dubai, este orasul viitorului. E foarte frumos cu toate constructiile acelea impresionante, unice. M-am gandit mereu ce crede un locuitor din Dubai, dupa ce coboara pe aeroportul din Clu si vede orasul?

    • cafeauata spune:

      Cred ca Dubaiul ne da o lectie, pe care (din pacate) refuzam sa o invatam. Mi-ar face mare placere sa ii vad unicatele!
      Un clujean ce ar zice intr-o tara din Africa?

Lasă un răspuns

