8 iunie 2013

Chiar daca toate previziunile meteo au fost descurajatoare, musafirul a dorit o plimbare in Cheile Turzii. Asadar… La drum, intr-un loc minunat, un loc unde oamenii au pastrat si pastreaza natura mai mult decat as fi crezut ca se poate la noi.

Trepte vechi de cand lumea:

chei1Salbaticia la ea acasa:chei3Fotograful:

chei2

Prosteala:chei„NU LASA DUPA TINE CE NU A FOST CAND AI VENIT”chei4

Acest articol a fost publicat în Excursii, Fotografii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la 8 iunie 2013

  1. Rolling Ideas spune:

    Sunt foarte frumoase Cheile Turzii şi uşor de parcurs, am fost de 3 ori deja. mi-am propus să merg o dată şi iarna, am auzit că e şi mai spectaculos.

  2. fosile spune:

    Inseamna ca ati marcat frumos schimbarea de prefix.
    Va trebui sa mergem si noi pe-acolo.Am fost la Chei,dar prin Chei n-am fost de tare mult timp.Pare ca e mai multa verdeata decit stiam eu.
    Foarte faine pozele tale!
    Saru’mina!

    • cafeauata spune:

      Multumesc!
      Sunt mai frumoase Cheile decat erau in urma cu 10-15 ani. Atata verdeata a crescut… Si parca e mai salbatic decat era… Un lucru e sigur: podurile sunt refacute, nu mi-a fost frica sa le trec!

  3. Minnie spune:

    Sincera sa fiu ma tot in a patra fotografie dupa „Prosteala”…. dar nu o vad!🙂
    Sunt frumoase fotografiile tale!
    Zi buna draga mea!

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Minnie!
      Pai ma prosteam eu, draga Minnie! E drept, fara sa exagerez, doar mai erau si alti turisti prin zona.
      Zile frumoase sa fie si la tine!

  4. ghemulet spune:

    Imi place ultima poza si mesajul…cred ca prinde mai bine la oamenii nesimtiti decat „pastrati curatenia” ;P

  5. acuarele spune:

    Nimic nu se compara cu o iesire in natura, aerul curat si verdele padurilor linistesc sufletul si mintea!
    Zile pline de frumos, Cafeluta, te imbratisez!

    • cafeauata spune:

      Asa este, Acuarela! Ce ne-am face fara aceste evadari in locuri minunate?
      Sa ai o saptamana frumoasa, fara temperaturi excesiv de mari!
      Imbratisari si tie!

Lasă un răspuns

