Schimb prefixul

Iar daca azi imi esti musafir, te servesc cu un aperitiv…

aper

platouo cafea, o felie de tort…

torta-szelet-kepO bere, daca iti place…

beerSau poate vrei un pahar cu Coca Cola…

5-3Multumesc ca mi-ai fost alaturi!

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

38 de răspunsuri la Schimb prefixul

  1. fosile spune:

    LA MULTI ANI,CAFELUTA !

  2. Oana spune:

    La mulţi şi frumoşi, binecuvântaţi ani, Cafeluţă!
    Să ai parte de zile însorite. Şi de senin în suflet! Te îmbrăţişez cu drag.

  3. Gabriela spune:

    La multi ani cafeluto! Sa ai parte de bucurii si de impliniri, si viata sa iti fie asa cum ti-o doresti, cu vise transformate in realitate.
    Iti aduc un dar muzical pe care ti-l ofer cu drag.

  4. Minnie spune:

    La multi ani draga mea!
    Multa sanatate, bucurii si împliniri!
    Bine ai venit în clubul celor care încep cu 5!🙂
    pupici si merci de tractatie!

  5. tu1074 spune:

    La mulți ani cu sănătate și bucurii !
    E clar că m-am servit cu toate bunătățile,care mi-au împresionat și ochiul și la sfârșit…Cola😆
    Mulțumesc !

  6. Elisa spune:

    La multi ani! Nicio intalnire nu-i intamplatoare 😀

  7. prasnelius spune:

    La Mulîi Ani Cafeluța noastră !!!!!!!!

  8. gabyral spune:

    La multi ani cu sanatate, fericire si noroc! In rest tot ce-ti doresti alaturi de cei dragi…
    Si tineti clubul deschis ca mai urmeaza si altii…

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Doamne ajuta!
      Sanatate si un castig „modest” la loto. Ar fi mai mult decat suficient!
      Am observat ca cei din club asteapta sa primeasca noi membri, asa ca esti asteptat!

  9. CARMEN spune:

    La multi ani, sanatate si numai bucurii!🙂 am servit din delicioasele aperitive si am ales sa ciocnesc un pahar de bere neagra si acum cât pe trei voci La Multi Ani! :)))
    Mult noroc, flori si numai soare în calea ta!

  10. mishulake spune:

    Mulți ani frumoși, MyCofee!
    Și-o melodie veche, că tot fuseră dumnealor la Cluj :

  11. Zina spune:

    La mulți ani, Cafeluță ! O nouă coincidență: ziua ta de naștere și ziua mea onomastică !
    Să fii sănătoasă și veselă, fericită și împlinită, draga mea !
    Chiar dacă vin cam târziu la petrecere, măcar o felie de tort cred că-mi dai !😀

    • cafeauata spune:

      Multumesc pentru urari si iti doresc sa ti se intoarca inzecit!
      Sper ca la anul sa-mi amintesc ca si tu sarbatoresti!
      Cum sa nu-ti dau ceva din meniu, Zina? Chiar daca ar fi sa mai fac un tort!

  12. Rolling Ideas spune:

    La mulţi ani cu multă sănătate şi cu multe bucurii!

  13. ghemulet spune:

    la multi ani cu multe multe bucurii iti doresc.Sa fi sanatoasa si mereu cu zambetul pe buze.

  14. Naica spune:

    Minunate si savuroase imagini !La multi ani, cu zile frumoase, vesele, fericite, cu sanatate si bucurii !

  15. acuarele spune:

    La multi ani, Cafeluta! N-am avut parte de net zilele trecute si de aceea n-am intrat!
    Arata excelent aperitivele acestea!😉
    Te imbratisez!

  16. acuarele spune:

    Si tortul e ceva aparte, imi imaginez ca alaturi e crema de frisca si nuci si sosul de deasupra e din visine!😉
    O zi minunata!

  17. cita spune:

    Cu scuzele de rigoare pentru intarziere, iti doresc la multi ani buni cu sanatate si cu acele bucurii care fac viata frumoasa.

Lasă un răspuns

