Coliba

Cand am vazut ca urcam si urcam si urcam, am crezut ca sotul meu vrea cu orice pret sa ard caloriile in plus. Mi-a revenit inima la loc doar atunci cand am observat ca ne apropiem de marginea padurii, apoi am vazut casele, ceea ce insemna ca de-acum vom incepe drumul inapoi. Destul de neplacut sa cobori prin padure, mai ales daca incaltamintea aleasa este total nepotrivita! Ca pentru a ma face sa uit ca in pantofii mei s-au inghesuit milioane de uscaturi, a aparut „coliba”!

coliba1O constructie facuta de cineva, intr-un scop doar de el stiut si lasata acolo parca pentru a ne face sa zambim, sa visam ca suntem copii. N-am rezistat tentatiei, asa ca:

in colibaAvem nevoie de atat de putin pentru a uita de lucrurile mai putin placute!

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Excursii, Fotografii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Coliba

  1. Alex spune:

    Ha, ha! Ce poze simpatice! Poate tocmai de aceea a lăsat necunoscutul această colibă, ştiind cât va fi de … tentantă! Ce simpatică este căţeluşa!
    O zi de 1 mai cât mai frumoasă!🙂

  2. Zina spune:

    Doua copilite dragute in coliba ! Sa nu va fie de deochi, tare sunteti scumpe, amandoua ! Pupic pe crestet la Cola !

  3. Minnie spune:

    Cine stie? Poate o fi fost intrarea la palatul de clestar si nu ai observat tu!🙂
    Faine fotografii! O saptamana frumoasa! Cu drag!

  4. convietuire spune:

    Bucură-te… eu n-aș fi încăput acolo🙂
    Îmbrățișări, Cafeluță dragă! Și zile frumoase, Sărbători cu bine!

  5. ghemulet spune:

    waw!!! ce frumoasa este…Bine ca a lasat-o asa acolo…aduce zambete celor care o vad🙂

  6. acuarele spune:

    Imi place cum zambesti in casuta improvizata!🙂 Mi-a venit in minte filmul acela vechi pentru copii care rula la televizor inainte de ’89, „Vizitatorii”, in care animalele si pasarile puteau, printr-o vraja, sa capete corpuri umane si viceversa… Si mi-o imaginam pe Cola zambind, sugubeata!😉 O prietena de nadejde!
    Te sarut!

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Acuarela! Sa stii ca ma dureau genunchii (dar nu conteaza si nu se vede), iar Cola doar tinuta a stat la poza asta! Pentru mine a fost mai mare bucuria decat pentru ea. Chiar si asa, imi este draga amintirea asta.
      Te pup!

    • cafeauata spune:

      Super! Chiar in sorecar a fost transformat Majer! Adevarul este ca uneori ar prinde tare bine un inel… Promit ca l-as folosi numai in scopuri bune!
      Multumesc, cu imbratisari!

  7. Mama natură v-a făcut să vă simțiți bine , așa cum toți ne simțim în mijlocul ei.Să mai mergeți la pădure!

  8. Gabriela spune:

    Ati gasit o casuta ascunsa, in padure. Vad ca era exact pe masura voastra.🙂 Ma bucur ca te vad si ca esti bine, Cafeluto. Cum e acasa, cand vine primavara si totul e verde?

    • cafeauata spune:

      Am gasit-o cu mare bucurie si planuim sa o mai vizitam. Daca ar fi fost doar o idee mai mare, era perfect, dar am fost multumite si asa, nu des se intampla sa dai peste astfel de lucruri…
      Cum e acasa? Cel mai cel sentiment ma cuprinde cand realizez ca sunt o norocoasa!

  9. acuarele spune:

    Un Paste cu pace si bucurie in sfanta lumina a Invierii!
    Imbratisari, cu drag!

    • cafeauata spune:

      Multumim mult, draga noastra Acuarela!
      Sa va fie si voua Sarbatorile Pascale pline de bucurii, cu sanatate si suflet linistit!
      Imbratisari si tie, cu tot dragul!

Lasă un răspuns

